Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי נוקיה N95 8GB ואחרי כמעט 3 שנים אני יכול להגיד

שאני מרוצה מהמכשיר הזה בצורה יוצאת דופן.

מכשיר מעולה, ללא תקלות. בקיצור מצוין.

אבל עבר כל כך הרבה זמן והאמת שאני מתחיל להשתעמם

מהממשק והעיצוב ובעיקר- הגודל. הטלפון ענקי!

אז אני חושב להחליפו למכשיר אחר ויש לבטים.

ראשית, מסך טאץ' בטלפון נייד זה משהו שקשה לי להתרגל אליו-

אני מחפש מכשיר ברמה גבוהה אבל שלא יהיה עם מסך מגע

והאופציות הרלוונטיות ביותר הן הנוקיה E72 והבלאקברי 9780 (גירסה מחודשת ל- 9700).

ופה אני צריך את עצתכם. איזה מכשיר עדיף מבין השניים?

והאם עדיף להישאר עם המכשיר שלי ולחכות למכשיר אחר?

שלומי.

פורסם

אם אתה צריך טלפון לסמסים ושיחות תשאר איתו פשוט מכשיר טוב!

 

אם אתה רוצה להתקדם טכנולוגית או סתם להתחדש כדאי לך להחליף למכשירים מבוססים אנדרויד או לאייפון.

 

הבלאקברי זה מכשיר עסקי שמשמש חברות מסחריות בגלל האפשרויות להתכתבויות חינם במשרד ( VPN פנימי וכדומה) ויש לו קרינה של הכור בפוקושימה!

 

אם תחליף ל E72 אתה לא תתקדם במכשיר אז תרד מזה :) (וגם הקרינה שלו לא קטנה בכלל)

פורסם

תודה על התגובות.

אני מעוניין להתקדם במכשיר, כמובן.

אבל נורא קשה לי להתרגל לכל מכשירי הטאץ'..

האם מישהו יודע על מכשיר חדש ומתקדם שצפוי לצאת ללא מסך מגע?

במידה ואצטרך לתפשר על מכשיר עם מסך מגע על מה אתם ממליצים לי פרט לאייפון?

שלומי.

פורסם

גם אני משתמש בN95 כבר כמה שנים טובות, ואני אחד שדיי הייתי מחליף כל חודש פלאפון.

הפלאפון הזה פשוט קל ונוח, למרות שאני קצת לא מרוצה מהמהירות שלו.

 

לאחרונה גם אני חשבתי להחליף פלאפון ודיי מפחידה אותי כל מהפכת הטאצ',

אני לא חושב שאני יוכל להתרגל לטאצ' כזה או אחר,

למרות שכל חבריי כבר החליפו לטאצ' ואומרים שמתרגלים לזה דיי מהר וזה יותר נוח.

 

 

בקיצור, לך לחברה שאתה נמצא בה תתעניין במכשירים אחרים,

ובמידה ולא תמצא משהו מזהיר במקסימום תישאר עם שלך עוד קצת.

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

כל הקטע הזה עם הקרינה מאוס וממש לא מדויק!

 

היצרן מחוייב לפרסם נתוני קרינה מקסימאלים. כמות הקרינה הנפלטת מן המכשיר עומדת ביחס הפוך למדיד הקליטה- ככל שהקליטה טובה יותר, כמות הקרינה הנפלטת נמוכה יותר (וגם צריכת הסוללה נמוכה יותר). למזלנו בישראל הכיסוי הסלולרי מצוין כמעט בכל מקום ולכן מרבית הטלפונים הסלולרים פולטים קרינה נמוכה בהרבה מן הקרינה המקסימלית המוצהרת מכיוון שהם אינם צריכים "להתאמץ".

פורסם

אני נמצא באותו מצב כמוך, רק שלי יש N82.

בעקרון זה אותו מכשיר כמו שלך רק עם מסך קטן יותר ופלאש קסנון (כמו של מצלמה אמיתית ולא שטות הזאת שנדלקת במכשירים של היום).

 

את בעיית המהירות פתרתי חלקית על ידי עדכון תוכנה.

לא משהו שמסובך לעשות לבד.

 

הבעיה העיקרית כרגע היא הטאץ'. יותר נכון החוסר של הטאץ'. חברה שלי מנסה להעביר תמונות עם סווייפ על המסך וזה פשוט לא עובד... :lol:

Kawasaki Versys !!!

פורסם

לדעתי אין טלפון עבודה (שיחות, SMS, מיילים) יותר נוח, אינטואיטיבי ופשוט אמין מE72.

הכתיבה בכל טלפון טאץ' שקיים בשוק יותר איטית פי כמה מהמקשים בE72.

קשה להתרגל אליהם אבל ברגע שהתרגלת אתה כותב בטיל.

לגבי סוללה אין לו מתחרים.

פורסם
והאם עדיף להישאר עם המכשיר שלי ולחכות למכשיר אחר?

לגבי נוקיות - לדעתי המכשירים היחידים שהתעלו על הN95 8GB זה הנוקיות מהדור החדש - הN8/C7/E7.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לדעתי אין טלפון עבודה (שיחות, SMS, מיילים) יותר נוח, אינטואיטיבי ופשוט אמין מE72.

הכתיבה בכל טלפון טאץ' שקיים בשוק יותר איטית פי כמה מהמקשים בE72.

קשה להתרגל אליהם אבל ברגע שהתרגלת אתה כותב בטיל.

לגבי סוללה אין לו מתחרים.

 

 

מסכים איתך לחלוטין לגבי ה E72 מלבד עניין הסוללה. אין ספק שה E72 מצטיין בזמן סוללה מצוין, אבל הוא תמיד יהיה מס' 2 כל עוד BB BOLD בסביבה. "על הנייר" הנוקיה צרכן סוללה טוב יותר, אבל אסור לשכוח שה BB מקיים חיבור תמידי עם השרתים שלו ועדיין הוא מחזיק שלושה ימים ללא הטענה בשימוש סולידי. אם תגדיר את הנוקיה כך שגם הוא יהיה מחובר תמידית למוקד הדאטה של הספק הסלולרי- הסוללה תחזיק מעמד יומיים מכובדים.

פורסם

אני לא רואה הבדל בין שניהם מבחינת הצריכה.

הרי הנוקיה כשאתה מגדיר לו מייל קורא מיילים כל 5 דקות...

חוץ מזה אני לא מכיר BB אז אני לא יכול להרחיב...

פורסם

מסתבר שיש אוכלוסיה שלמה של אנשים שיש להם N95 8GB והם מפחדים לעבור לטאצ'.

אז גם אני, כבר שלוש וחצי שנים עם המכשיר, מאוד מרוצה ממנו, חוץ מהאיטיות שלו, הבטריה שלו, וחוסר החידוש.

האמת, מתחיל לפזול לעבר HTC. יצא לי לשחק קצת עם הDESIRE ומאוד אהבתי אותו. אבל, טאצ?!

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...