Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זוג+1, ועושים בערך 25 אלף ק"מ בשנה (בדייהטסו שרייד קלאסיק 99 כרגע).

מחפשים סופר מיני (או משפחתית קטנה) בדגש על אמינות, בטיחות, וחסכון בדלק. אוט' בלבד.

משיטוט בפורום נראה כאילו דייהטסו סיריון 2008 היא אופציה מומלצת, אבל לא בטוח שנסתדר עם תא המטען הקטן.

 

אשמח לקבל המלצות על דגמים נוספים, כמו כן המלצות על אפיקי הרכישה לרכבים מסוג זה (פרטי, ליסינג וכו').

 

תודה.

פורסם

סיריון היא מכונית אוטומטית, אמינה וחסכונית אבל תא המטען שלה באמת קטן וקשה לי לראות איך תכניסו לשם עגלה.

אופציות אחרות בתקציב שלכם הם רנו קליאו (יש גם דגם קלאסיק עם תא מטען, כמו לשרייד שיש לכם עכשיו) או פיאט פונטו. בתקציב הזה אפשר גם לעלות למשפחתיות ולמצוא אחלה רנו מגאן II, סיטרואן C4 או פיג'ו 307.

פורסם

תודה - שכחתי לציין שאני מחפש רכב משנת 2008 ואילך, מה שמגביל את היצע המשפחתיות אני מניח.

במידהואני מתעקש על סופר מיני - יש המלצות נוספות?

פורסם

אנידווקא חושב שתוכל למצוא מגאן או C4 2008 בתקציב הזה אצל חברות הליסינג.

שווה להתמקד בחיפוש בלובינסקי טרייד שהם הטרייד אין של יסואנית סיטרואן או בקרסו טרייד שהם הטרייד אין של רנו. הם מעניקים גם אחריות מסויימת ומכירים את הרכבים האלה מקרוב.

 

בהצלחה.

פורסם

היי,

הסיריון היא אכן "מנצחת" בתחום המכוניות הקטנות - אמינה, זריזה, יחסית מרווחת, צריכת דלק סבירה, אך כאמור בעלת תא מטען קטן. בתקציב דומה אפשר למצוא יונדאי אקסנט, עם תא מטען גדול יותר, תחושה יציבה יותר ("מיני משפחתית") שתאפשר לכם גם להרחיב את המשפחה בלי להגדיל את הרכב. כדאי לבדוק אותה.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

 

אנחנו זוג+1, ועושים בערך 25 אלף ק"מ בשנה (בדייהטסו שרייד קלאסיק 99 כרגע).

מחפשים סופר מיני (או משפחתית קטנה) בדגש על אמינות, בטיחות, וחסכון בדלק. אוט' בלבד.

משיטוט בפורום נראה כאילו דייהטסו סיריון 2008 היא אופציה מומלצת, אבל לא בטוח שנסתדר עם תא המטען הקטן.

 

אשמח לקבל המלצות על דגמים נוספים, כמו כן המלצות על אפיקי הרכישה לרכבים מסוג זה (פרטי, ליסינג וכו').

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...