Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

אנחנו נורא אוהבים את הרנו מבחינת בטיחות ונוחות.

מתלבטים (מהרבה שיקולים שלא אכנס אליהם) בין הגדולה לקטנה כשהנפח של שתיהן 1600 שנת 2008.

בכל מקרה ראינו שביד-2 המחירים נמוכים בהרבה מהמחירון - מדוע???? האם אין להן שוק??

האם יש לכם נתונים אמינים עליהן מבחינת:

1. צריכת דלק

2. ירידת ערך

3. אמינות

תודה רבה :)

פורסם

שלום,

מחירי השוק לרכבי רנו, גם קליאו וגם מגאן, יותר נמוכים ממה שרשום במחירון.

הרכבים האלה באמת יורדים במחיר יחסית הרבה, אבל למי שקונה רכב משומש זה גם יתרון.

כדי לבחור בין שני הרכבים האלה כדאי לחשוב על הצרכים שלכם (שלא רשמתם).

כמה אנשים צריכים לנסוע ברכב, האם יש ילדים\תינוקות\עגלות תינוק, בני כמה ילדים?

 

ברור לכם, שמגאן הרבה יותר מרווחת, בעלת בגאז' גדול.

אם אין לכם צורך אמיתי ביתרונות של מגאן, תחפשו קליאו. היא תהיה יותר זולה לקניה, יותר חיסכונית ופחות המונית (יש אלפי מגאן בחברות ליסינג\ השכרה). גם הסיכוי למצוא קליאו מאדם פרטי, שמורה ומטופלת הוא לא רע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נקודות נוספות בעד קליאו :

 

דגם שעדיין מיוצר (רק עבר מתיחת פנים לפני כשנה), לעומת מגאן, שיצורה הופסק.

 

קליאו מורכבת באירופה (נדמה לי בספרד), מגאן הורכבה בתורכיה.

 

 

צריכת דלק של קליאו אמורה להיות טובה יותר, בהפרש ממש לא גדול (מנוע וגיר זהים, הקליאו קלה יותר במשהו כמו 50 עד 100 קילו).

 

אם חשובה לך ירידת ערך נמוכה אל תקנה רנו.

 

מבחינת רוחב המרכב ההבדל קטן (7 ס"מ). במפשק סרנים ההבדל אפילו קטן יותר (5 ס"מ בערך)

הקליאו גבוהה יותר (כלומר יותר מרווח ראש) בכמה סנטימטרים.

 

ההבדל המשמעותי הוא בבסיס הגלגלים.

 

כשהמושבים האחוריים מקופלים נפח תא מטען בקליאו גדול פי 2 מנפח תא מטען של המגאן.

 

כשהמושבים האחוריים ניצבים במקום המצב הפוך (כלומר תא מטען של מגאן גדול בערך פי 2)

 

אם במקרה אתה מדבר על מגאן 5 דלתות - קבל ביטול על רוב הדברים שאמרתי, אם זה המצב הייתי בוחר במגאן.

 

 

פורסם

בוקר טוב שלומית,

 

רנו מגאן גדולה ומרווחת יותר מהקליאו. חסכונית בדלק, אך כאמור לא שומרת על ערכה בשוק המשומשות, בעיקר לאור בעיות אמינות שיצרו תדמית שלילית בשוק. במידה ואתם רוכשים מחברת ליסינג – תעמדו על כך שתקבלו אחריות וכן התחייבות לרכוש את הרכב בחזרה בעתיד.

 

בהצלחה

גיל מאוויס

 

 

הי,

אנחנו נורא אוהבים את הרנו מבחינת בטיחות ונוחות.

מתלבטים (מהרבה שיקולים שלא אכנס אליהם) בין הגדולה לקטנה כשהנפח של שתיהן 1600 שנת 2008.

בכל מקרה ראינו שביד-2 המחירים נמוכים בהרבה מהמחירון - מדוע???? האם אין להן שוק??

האם יש לכם נתונים אמינים עליהן מבחינת:

1. צריכת דלק

2. ירידת ערך

3. אמינות

תודה רבה :)

×
×
  • תוכן חדש...