Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הביטוח לאיביזה -

 

אני בעל איביזה SC 2011 אבל עם מנוע 1.6

גם לי היו את הבעיות האלה עם הביטוח עד שאיזה נציגה של הביטוח בדקה לפי לוי יצחק וראתה שהמחיר של הביטוח שלי מקביל לדגם סטיילנס אוטומטי.

ביטחתי את הרכב דרכם במחיר רגיל לחלוטין, ובדף של הביטוח חובה (וגם המקיף) מצוין שהרכב שלי הוא מדגם סטיילנס.

בדקתי את זה כמה פעמים עם כמה סוכני ביטוח והבנתי שאין עם זה כל בעיה כל עוד הדגם שלי (SPORT) מקביל במחירון לוי יצחק

בנוסף לזה הביטוח שלי שלחו לי דף עם אישור על זה.

 

הרי זה ברור לכולם שהקשר בין הרכב הזה לרכב ספורט הוא רק בשם של רמת הגימור.... אין סיבה לשלם יותר!

 

תבדקו גם את העניין הזה.....

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הלאון 1.4 היא 115 לא כולל צבע לא כולל אגרת רישוי לא כולל עלוקה (קודנית).

 

בסופו של דבר הלאון 1.4 היא 120.

פורסם
לגבי הביטוח לאיביזה -

 

אני בעל איביזה SC 2011 אבל עם מנוע 1.6

גם לי היו את הבעיות האלה עם הביטוח עד שאיזה נציגה של הביטוח בדקה לפי לוי יצחק וראתה שהמחיר של הביטוח שלי מקביל לדגם סטיילנס אוטומטי.

ביטחתי את הרכב דרכם במחיר רגיל לחלוטין, ובדף של הביטוח חובה (וגם המקיף) מצוין שהרכב שלי הוא מדגם סטיילנס.

בדקתי את זה כמה פעמים עם כמה סוכני ביטוח והבנתי שאין עם זה כל בעיה כל עוד הדגם שלי (SPORT) מקביל במחירון לוי יצחק

בנוסף לזה הביטוח שלי שלחו לי דף עם אישור על זה.

 

הרי זה ברור לכולם שהקשר בין הרכב הזה לרכב ספורט הוא רק בשם של רמת הגימור.... אין סיבה לשלם יותר!

 

תבדקו גם את העניין הזה.....

ועצם העובדה שמצויין דגם אחר לא מהווה גורם בעייתי בעת צורך הפעלת הביטוח?

פורסם

לא יודע למה, אבל אצלי לפחות מתעורר לאיטו הרושם שמחיר המחירון אצל סיאט הוא רק נקודת התייחסות שמטרתה להראות לקונים איזה הנחה נהדרת הם מקבלים.

פורסם

מי שיכנס ליד2 ויחפש סיאט איביזה שנת 2011 יגלה שיש עשרות מכוניות למכירה, וכולן נרכשו ב-3 חודשים האחרונים.

זה מאוד תמוה ואף מחשיד. (אגב, כמעט כל המודעות הן לגרסה הידנית).

פורסם
מי שיכנס ליד2 ויחפש סיאט איביזה שנת 2011 יגלה שיש עשרות מכוניות למכירה, וכולן נרכשו ב-3 חודשים האחרונים.

זה מאוד תמוה ואף מחשיד. (אגב, כמעט כל המודעות הן לגרסה הידנית).

 

ברור. תוצאה של מחלקת שיווק מדהימה, סוכני מכירות מיומנים ופמפום תשדירי טלוויזיה ושלטי חוצות על "הזדמנות חד פעמית ל-24 שעות בלבד" לקניית רכב במחיר מטורף. בפועל, המון אנשים קנו וחשבו שיוכלו לעשות "קופה" אחרי שהמבצע יגמר. כמה חבל לאותם אנשים שהבינו שכל מטרת המבצע הייתה לסיים את הסטוק של המכוניות שקנו מאחר והמנוע יוצא מייצור לרגל כניסת מנועי ה-tsi החדשים. ואגב- כל המחירים בסיאט, גם לדגמי הtsi השונים הינם בגדר המלצה. המחירון שלהם לא משקף את המחירים בפועל כלל (ולא רק בזמן מבצע)

Lexus CT200H

פורסם
מי שיכנס ליד2 ויחפש סיאט איביזה שנת 2011 יגלה שיש עשרות מכוניות למכירה, וכולן נרכשו ב-3 חודשים האחרונים.

זה מאוד תמוה ואף מחשיד. (אגב, כמעט כל המודעות הן לגרסה הידנית).

 

כל הסיאט החדשות למכירה הם בעלי המנוע הישן 1.6

פורסם

מבקש התייעצות לגבי הצעה שקיבלתי .

היום היתה אצלי סוכנת של צ'מפיון וואי, זוהי למעשה חברת ה"מימון" של צמפיון.

מספקת צי רכב לעסקים וללקוחות פרטיים.

 

הרכב המדובר הוא איביזה 1.2 TSI דגם הספורט ידנית :

20K מקדמה

1124 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים

ולאחר 3 שנים נשאר לשלם 61575 ש"ח - האפשרויות : 1. לעשות טרייד אין במחיר מחירות על הרכב, לקחת חדש ולהמשיך לשלם בכל חודש. 2. להישאר עם הרכב ולשלם את היתרה. 3.למכור להם את הרכב ולקבל חזרה את ההפרש ממחירו.

 

העיסקה כוללת אחריות של 3 שנים + תחזוקה (כלומר טיפולים שוטפים, הכל כלול חוץ מצמיגים - בכל מוסכי מורשי היבואן.).

 

יש אפשרות לעשות את החבילה יחד עם ביטוח חובה וגם מקיף ב1600 ש"ח בחודש.

 

מה ניראה לכם על עיסקה כזו ?

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם
מבקש התייעצות לגבי הצעה שקיבלתי .

מה ניראה לכם על עיסקה כזו ?

 

לדעתי זה לא משתלם, בסה"כ יצא לך 122 אלף שקל, על רכב שמוצע היום ב-108 אלף שקל. כלומר הרווח של החברה הוא 14 אלף. אפשר לקבל הלוואה מהבנק על הסכום החסר בתנאים טובים יותר.

 

הצעת ה-1600 לחודש כולל ביטוח היא עוד פחות משתלמת כי אתה בעצם משלם 480 שקל לחודש עבור ביטוח, שזה בערך 6000 שקל לשנה, הרבה יותר יקר מכפי שתוכל להשיג לבד.

פורסם

יוצא לך שבסוף התקופה אתה משלם בערך ריבית שנתית של 5.3 אחוז שזה 1.3% מעל מדד הפריים כרגע סביר להניח שאם אתה לווה טוב תוכל להשיג בבנק שלך תנאים של 3.5 אחוז ריבית, בעניין הביטוח אם אתה נהג צעיר או חדש אז סביר להניח ש 5700 ש"ח ( 476 כפול 12) בשנה ביטוח לרכב מקיף+חובה הזה זה בערך המחיר הממוצע בשוק או אפילו פחות, תעשה סקר שוק לקבלת הצעות מחיר

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
לא יודע למה, אבל אצלי לפחות מתעורר לאיטו הרושם שמחיר המחירון אצל סיאט הוא רק נקודת התייחסות שמטרתה להראות לקונים איזה הנחה נהדרת הם מקבלים.

 

גם לי זה נראה ככה, אבל למה לא? מה עדיף - יבואנים כמו מאזדה ויונדאי, שגם הם מנפחים את המחיר הקטלוגי, אבל אצלם רק חברות ליסינג גדולות מקבלות הנחה? כבר עדיף ככה - לפחות כאן יש אפשרות לקנות את הרכב במחיר נורמאלי גם אם אתה לא אלדן.

פורסם

E-R-A-N

 

גם אני חשבתי ככה ומיד שקיבלתי את הצילום של הדף דיברתי איתם ודרשתי לקבל ממישהו עם סמכות אצלם דף שבו הם מצהירים שהרכב המבוטח בפועל הוא מדגם ספורט 3 דלתות ידני - וקיבלתי את זה. אז כנראה שאין עם זה בעיה...

החברה במקרה שלי היא 9מיליון שם קיבלתי את ההצעה הטובה ביותר בשבילי (בן 23 ללא עבר ביטוחי 3 שנים)


×
×
  • תוכן חדש...