Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לי הם הציעו 108 על האיביזה STYLE 1.2 TSI DSG:shock:?

כשאני אומר להם שאנשים קיבלו הצעות של 104 הם צחקו עליי ואמרו שאין מצב אין דבר כזה..

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רק לי הם הציעו 108 על האיביזה STYLE 1.2 TSI DSG:shock:?

כשאני אומר להם שאנשים קיבלו הצעות של 104 הם צחקו עליי ואמרו שאין מצב אין דבר כזה..

 

על איזה דגם בדיוק אתה מדבר?

לי הם הציעו (ויש לי את זה חתום על ידם) 104 על הכביש לדגם 1.2 DSG - 105 כו"ס

דגם ידני ספורט עולה 108 נדמה לי ל-3 דלתות

וספורט 5 דלתות 113

 

בנוסף הם התחייבו לתת לי מחירון מלא על הרכב שלי, או לתת הנחה נוספת אם לא אעשה טריד אין.

 

אולי ההצעה שאתה קיבלת היא על הדגם ספורט, ואז זה זהה להצעה שנתנו לי.

פורסם
על איזה דגם בדיוק אתה מדבר?

לי הם הציעו (ויש לי את זה חתום על ידם) 104 על הכביש לדגם 1.2 DSG - 105 כו"ס

דגם ידני ספורט עולה 108 נדמה לי ל-3 דלתות

וספורט 5 דלתות 113

 

בנוסף הם התחייבו לתת לי מחירון מלא על הרכב שלי, או לתת הנחה נוספת אם לא אעשה טריד אין.

 

אולי ההצעה שאתה קיבלת היא על הדגם ספורט, ואז זה זהה להצעה שנתנו לי.

 

חח אולי פיספסת בהודעה שלי רשמתי: סיאט איביזה דגם סטייל, 1.2 TSI 105HP, DSG

:wink:

פורסם
חח אולי פיספסת בהודעה שלי רשמתי: סיאט איביזה דגם סטייל, 1.2 TSI 105HP, DSG

:wink:

 

לא פספסתי, אני פשוט לא מבינה בזה. מה זה דגם סטייל? על ההצעת מחיר שלי לא כתוב המילה סטייל וגם לא מילה אחרת, רק את שאר השורה שכתבת.

פורסם

אה סליחה זה גם אצלי על דגם סטייל כתוב STY

תשמע הם ממש חוצפנים להציע לך 4 אלף שקל יותר

כנראה יש הבדל בין הסוכנויות

אני הייתי בסוכנות בחיפה

 

האמת היא שאני לא טובה במיקוח אבל היה איתי מישהו שהוריד אותם במחיר עד להצעה שנתנו לי.

 

לדעתי אל תקנה אצלם בכל מקרה. אני לא רוצה סתם להכפיש אבל ראיתי אתמול איביזה צהובה חדשה כזו חונה ברחוב עם פגיעת פח מכוערת ומאוד מוזרה. לא נראה כמו תאונה או מכת חנייה אלא משהו ממש משונה. ברכבים אחרים שהיו לי גם אלף מכות חנייה לא השאירו כזה סימן. לא בטוחה עד כמה האוטו שלהם איכותי בקטע הזה.

פורסם
לא פספסתי, אני פשוט לא מבינה בזה. מה זה דגם סטייל? על ההצעת מחיר שלי לא כתוב המילה סטייל וגם לא מילה אחרת, רק את שאר השורה שכתבת.

 

הסטייל הוא הדגם ה"בסיסי" שמגיע עם המנוע TSI החדש.

יש את הספורט שהוא יותר יקר ויש את סטייל שהוא הבסיסי יותר מן השניים.

הבדלי אבזור סך הכל, ואופציה ל3 דלתות בספורט.

פורסם

לדעתי אל תקנה אצלם בכל מקרה. אני לא רוצה סתם להכפיש אבל ראיתי אתמול איביזה צהובה חדשה כזו חונה ברחוב עם פגיעת פח מכוערת ומאוד מוזרה. לא נראה כמו תאונה או מכת חנייה אלא משהו ממש משונה. ברכבים אחרים שהיו לי גם אלף מכות חנייה לא השאירו כזה סימן. לא בטוחה עד כמה האוטו שלהם איכותי בקטע הזה.

 

איך אפשר לקבוע דעה על הפח של הרכב ע"פ מכת חנייה שראית? זה קרה מפרייבט ממשאית מאופנוען שנכנס ברכב?

אם נגיד מסוק מתרסק על איביזה ועושה דנטה קטנה בגג מה זה אומר? שהרכב סבבה או שעדיין לא איכותי?

פורסם
איך אפשר לקבוע דעה על הפח של הרכב ע"פ מכת חנייה שראית? זה קרה מפרייבט ממשאית מאופנוען שנכנס ברכב?

אם נגיד מסוק מתרסק על איביזה ועושה דנטה קטנה בגג מה זה אומר? שהרכב סבבה או שעדיין לא איכותי?

 

צודק, אי אפשר. אבל זה היה אוטו חדש והיה די עצוב לראות את המכה המכוערת שקיבל כל כך מהר.

העניין הוא שזו היתה מכה מאוד מוזרה, לא ראיתי דבר כזה בעבר. כאילו שריטה עמוקה שהפח נכנס פנימה ויש ממש חור. אבל לא דפיקה של תאונה או חנייה, כי מסביב לשריטה הזאת הכל בסדר. במילים אחרות זה נראה כאילו מישהו בא עם מסור וניסר שם לאורך 20 ס"מ את הפח.

פורסם

ראיתי את זה בעבר, כנראה איזו משאית תפסה עם הפגוש מברזל שלה את האביזה המסכנה.

 

שאלה:

עם כל ההנחות הללו מה בסוף יהייה עם מחירון של הרכב?

כל האופטימיים ביד 2 באמת חושבים שהם יצליחו לעשת רווח מהבצעים שבהם הם קנו את הרכבים?

פורסם
ראיתי את זה בעבר, כנראה איזו משאית תפסה עם הפגוש מברזל שלה את האביזה המסכנה.

 

שאלה:

עם כל ההנחות הללו מה בסוף יהייה עם מחירון של הרכב?

כל האופטימיים ביד 2 באמת חושבים שהם יצליחו לעשת רווח מהבצעים שבהם הם קנו את הרכבים?

 

אני לא באמת חושב שמישהו קונה בארץ שלנו רכבים בשביל לעשות רווח מהיר ממבצעים.. ברגע שקנית אוטו כבר ירד המחיר באותה שניה.. :wink:

אלא אם אתה מייבא מכוניות יוקרה בעצמך..

פורסם

אז אני לא מבין מדוע יש ביד 2 עשרות מוכרים יד ראשונה עם רכב שעשה 2000 ק"מ בערך. אולי מצד שני אתה צודק, אולי הם באמת קיבלו רילוקיישן או רכב מהעבודה בפתאומיות יתרה.

פורסם
אז אני לא מבין מדוע יש ביד 2 עשרות מוכרים יד ראשונה עם רכב שעשה 2000 ק"מ בערך. אולי מצד שני אתה צודק' date=' אולי הם באמת קיבלו רילוקיישן או רכב מהעבודה בפתאומיות יתרה.[/quote']

 

יכול להיות אבל יותר סביר שהם פשוט לקחו תשלומים שגדולים עליהם בכמה מידות..

פורסם

אז ברק אם אתה באמת מעוניין ברכב, אולי תוכל לתת "קווץ'" רציני על מישהו כזה שיש לו איביזה חדשה על 2K ק"מ וצריך להפטר ממנה מהר. לא כדאי לשקול את זה?

פורסם
אז ברק אם אתה באמת מעוניין ברכב, אולי תוכל לתת "קווץ'" רציני על מישהו כזה שיש לו איביזה חדשה על 2K ק"מ וצריך להפטר ממנה מהר. לא כדאי לשקול את זה?

 

אני מחפש אך ורק את הדגם עם מנועי הTSI 1.2, אחרי פעם אחת שנסעתי עליו הבנתי שזה המנוע בשבילי 8)

לא מעוניין לקנות רכב עם מנוע 1.6 אטמוספרי

 

הדגם של הTSI רק הושק לפני שבוע ככה שאין אותם יד2

פורסם

מישהו פה קיבל הצעת מחיר לטרייד אין על הדגמים האטמוספריים שנקנו במצבעים הקודמים- איביזה 1.4 או 1.6?

כמה קיבלתם?


×
×
  • תוכן חדש...