Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

כפי שאתם רואים זו הודעתי הראשונה! מברוק :)

 

קודם כל אני חייב להסכים עם ספיידרמן בעמוד הראשון, חוסר השקיפות והסתרת המידע ממש לא במקום ובטח שלא בעידן המידע.. זה עיצבן גם אותי בהתחלה, אבל עם זאת רכשתי את הסיאט איביזה החדשה (1.2 TSI אוטומטי 5 דל' גימור סטיילנס) כי התכוונתי להחליף רכב בין כה וכה, וכבעל סיאט איביזה שנת 2000 הייתה לי פה אופציה טובה לטרייד-אין. ולהלן חוויית הקנייה שלי:

 

לאחר בדיקה של האיביזה הישנה במכון "מ.מ.מ. בוחנים" לקראת הטרייד-אין התגלה כי היו שתי פגיעות שילדה מקדימה ומאחורה. הקדמית נרשמה תחת "ליקויים בעלי משמעות נמוכה" והאחורית תחת "ליקויים בעלי משמעות גבוהה". בעקרון המחירון של הסיאט איביזה הספציפית שלי (עם שקלול כל הנתונים ובלי הפגיעות כמובן) היה 23,100 ש"ח. בעקבות פגיעות השלדה (אציין שהמצב המכני היה מצוין) ולאחר דין ודברים הגענו לטרייד-אין במחיר של 18,500 ש"ח (בחשבונית המצורפת נרשם 14,500 אבל הסוכן הוסיף עוד 4000). מבחינת הנחות ותוספות קיבלתי רק הנחת מזומן של 8000 ש"ח + חיישני רוורס במחיר עלות של 590 במקום 995.

 

בסה"כ יצא לי לשלם 89,536 ש"ח על הסיאט החדשה. רציתי לשאול אתכם, האם לדעתכם מיציתי את כל אפשרויות המיקוח? האם הייתי יכול לקבל תוספות איבזור, הנחות נוספות או מחיר טרייד-אין גבוה יותר?

Seat Ibiza.jpg

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה רציני? זה מחיר פצצה שאין דברים כאלה

הם הציעו לי על אותו רכב 104 על הכביש

בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה הנחת מזומן! זה נהוג גם בסוכנויות נוספות?

וגם הטריד אין נשמע לי הוגן ביותר לרכב שנמצאו בו פגיעות בשלדה

 

בקיצור אנא הסבר איך הצלחת בדיוק להוציא מהם 15 אלף שקל הנחה נוספת מעבר להנחה הגדולה שהם נתנו?

 

עריכה: טוב כנראה שלא הבנתי אותך. הרכב עלה לך 89K בניכוי הטריד אין? כלומר 103 בסה"כ? זה נשמע יותר הגיוני

פורסם
אתה רציני? זה מחיר פצצה שאין דברים כאלה

הם הציעו לי על אותו רכב 104 על הכביש

בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה הנחת מזומן! זה נהוג גם בסוכנויות נוספות?

וגם הטריד אין נשמע לי הוגן ביותר לרכב שנמצאו בו פגיעות בשלדה

 

בקיצור אנא הסבר איך הצלחת בדיוק להוציא מהם 15 אלף שקל הנחה נוספת מעבר להנחה הגדולה שהם נתנו?

 

עריכה: טוב כנראה שלא הבנתי אותך. הרכב עלה לך 89K בניכוי הטריד אין? כלומר 103 בסה"כ? זה נשמע יותר הגיוני

 

חחח גם אני התבלבלתי שקראתי את זה,

כן כנראה שזה מה שהוא התכוון - כמה הוא צריך להוסיף על הרכב.

אם אני מחשב את כל השיקלולים אז היום הזמנתי את אותו דגם ב103 גם כן, רק הוספתי מגנזיום, כמובן שעם הנחה..

פורסם

barak3d אתה יכול לסרוק את הצעת מחיר שלך?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

כמובן כמובן שהמחיר של 89K הוא לאחר ניכוי הטרייד-אין, מן הסתם :lol:

 

בכל אופן מה אתם חושבים לגבי מיצוי אפשרויות המיקוח שהיו לי מולם? האם יכולתי להשיג יותר?

פורסם

למה אנשים קונים רכב חדש ידני אני לפני חודש מכרתי רכב רק בגלל שהוא ידני ובארצנו זה סיוט לנהוג בידני עם כל הפקקים שיש במרכז !!

 

אז כמה בסופו של דבר עולה האיביזה עם המנוע TSI מה המחיר בכל הדגמים ?

פורסם
כמובן כמובן שהמחיר של 89K הוא לאחר ניכוי הטרייד-אין, מן הסתם :lol:

 

בכל אופן מה אתם חושבים לגבי מיצוי אפשרויות המיקוח שהיו לי מולם? האם יכולתי להשיג יותר?

 

לא יכלת להשיג יותר,

השגת את המחיר שהם נתנו לכולם, רק שהם ידעו גם להעביר לכל לקוח את התחושה שהוא מקבל את עסקת חייו ותנאים נפלאים שאף לקוח אחר לא זוכה בהם. קוראים לזה שיווק וצריך לתת להם קרדיט כי הם באמת טובים בזה.

 

הכי חשוב - תתחדש!

פורסם
כן אני יעשה את זה מחר כי אין לי את זה פה כרגע.

 

אתה מעלה את זה בזמן הקרוב?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

הייתי גם בנסיעת מבחן. מהנה מאוד לנהיגה, רק קצת הפריעה לי הקורת A.

דרך אגב יש גם גרסת 3 דלתות SC עם TSI? יש הבדלים באבזור או במחיר?

פורסם
אתה מעלה את זה בזמן הקרוב?

 

כנראה שלא, לא שמתי לב אבל על דף העותק שנתנו לי לא מופיעים ההנחות, אלא המחיר המלא.

כל ההנחות והמחיר הסופי הופיע אצלם בעותק המקורי :?.

פורסם
הייתי גם בנסיעת מבחן. מהנה מאוד לנהיגה, רק קצת הפריעה לי הקורת A.

דרך אגב יש גם גרסת 3 דלתות SC עם TSI? יש הבדלים באבזור או במחיר?

 

יש גרסת 3 דלתות לפי הבנתי רק לדגם הSPORT והוא עולה אותו הדבר כמו ה 5דלתות SPORT.(עם הTSI כמובן)

פורסם
כנראה שלא, לא שמתי לב אבל על דף העותק שנתנו לי לא מופיעים ההנחות, אלא המחיר המלא.

כל ההנחות והמחיר הסופי הופיע אצלם בעותק המקורי :?.

 

גם אצלי זה ככה, גם בהצעת מחיר שקיבלתי על הסיאט וגם בפולו, ההזמנה משום מה היא במחיר המלא, ובאיזה דף נייר הסוכן רשם בכתב יד את פרטי ההנחות. לא ברור העניין הזה, לא אמורים לקבל קבלה רשמית שמאשרת את כל הפרטים והמחיר שניתן בהנחה?

פורסם
מה ההבדך בין הדגמים של ה1.2 TSI DSG ? ולמה ההפרש כה גבוה ?

 

תיכנס ללינק הזה ותראה את ההבדלים.

מקווה שזה לא מפר איזה חוק של הפורום לשים לינק למפרט..

רק שתידע שאת האיביזה 1.2 TSI יש רק בדגם STYLE ו-SPORT.


×
×
  • תוכן חדש...