Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיכנס ללינק הזה ותראה את ההבדלים.

מקווה שזה לא מפר איזה חוק של הפורום לשים לינק למפרט..

רק שתידע שאת האיביזה 1.2 TSI יש רק בדגם STYLE ו-SPORT.

 

ראיתי את המפרט הזה, ולכן שאלתי האם על חלון גג ומגנזיום משלמים 10K יותר ?

בקיה/יונדאי על תוספות שכאלו משלמםי הרבה פחות.

 

כמו כן, מישוה יכול לומר מה עדיף פולו או איביזה 1.2 TSI DSG

חיפשתי בחול ולא נמצאו מבחנים.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראיתי את המפרט הזה, ולכן שאלתי האם על חלון גג ומגנזיום משלמים 10K יותר ?

בקיה/יונדאי על תוספות שכאלו משלמםי הרבה פחות.

 

כמו כן, מישוה יכול לומר מה עדיף פולו או איביזה 1.2 TSI DSG

חיפשתי בחול ולא נמצאו מבחנים.

 

 

ההבדל זה הגה, הילוכים מצופים עור, משענת יד ימין לנהג, חלון פנורמי בגג, ג'אנטים מגנזיום, חלונות מושחמים מאחורה ואפשרות ל3 דלתות.

מקווה שלא פיספסתי משהו אבל זה בגדול התוספת, וכן זאת תוספת יקרה.. והם לא עושים הנחות כל כך על דגם הספורט, +-2000 שח הנחה מקסימום.

 

מבחינת ההבדלים בין הפולו TSI לאיביזה TSI, עשיתי נסיעת מבחן על שניהם, ולדעתי הפולו יותר מרווחת, יותר סולידית ובוגרת מהאיביזה, גם מבחינת שליטה בהגה באיביזה הרגשתי יותר תגובה של ההגה על הכביש מהפולו. האיביזה בנויה שנראה שמתאימה לקהל צעיר יותר ומרגישה יותר צפופה בפנים קצת, לדעתי לאנשים גדולים יהיה אולי קצת בעיה עם זה (גבוהים\רחבים), לי אישית לא הייתה שום בעיה עם זה. עוד משהו ששמתי לב זה שבאיביזה היה פחות רעש מבחוץ מאשר בפולו, אבל קשה לדעת מנסיעה אחת.

מבחינת יופי לדעתי הפולו יפה יותר, אבל זה כבר עניין של טעם אישי..

הפולו והאיביזה חולקים את אותו מנוע\גיר\שילדה ולפי מה שקראתי אפילו מיוצרים באותו מפעל בספרד, ככה שאין המון הבדל.

 

אחרי התלבטות על מחיר\תועלת\אבזור בין השניים הלכתי על ה איביזה STYLE 1.2TSI עם הDSG ומחכה בקוצר רוח לקבל אותה כבר :-)

פורסם
ההבדל זה הגה, הילוכים מצופים עור, משענת יד ימין לנהג, חלון פנורמי בגג, ג'אנטים מגנזיום, חלונות מושחמים מאחורה ואפשרות ל3 דלתות.

מקווה שלא פיספסתי משהו אבל זה בגדול התוספת, וכן זאת תוספת יקרה.. והם לא עושים הנחות כל כך על דגם הספורט, +-2000 שח הנחה מקסימום.

 

מבחינת ההבדלים בין הפולו TSI לאיביזה TSI, עשיתי נסיעת מבחן על שניהם, ולדעתי הפולו יותר מרווחת, יותר סולידית ובוגרת מהאיביזה, גם מבחינת שליטה בהגה באיביזה הרגשתי יותר תגובה של ההגה על הכביש מהפולו. האיביזה בנויה שנראה שמתאימה לקהל צעיר יותר ומרגישה יותר צפופה בפנים קצת, לדעתי לאנשים גדולים יהיה אולי קצת בעיה עם זה (גבוהים\רחבים), לי אישית לא הייתה שום בעיה עם זה. עוד משהו ששמתי לב זה שבאיביזה היה פחות רעש מבחוץ מאשר בפולו, אבל קשה לדעת מנסיעה אחת.

מבחינת יופי לדעתי הפולו יפה יותר, אבל זה כבר עניין של טעם אישי..

הפולו והאיביזה חולקים את אותו מנוע\גיר\שילדה ולפי מה שקראתי אפילו מיוצרים באותו מפעל בספרד, ככה שאין המון הבדל.

 

אחרי התלבטות על מחיר\תועלת\אבזור בין השניים הלכתי על ה איביזה STYLE 1.2TSI עם הDSG ומחכה בקוצר רוח לקבל אותה כבר :-)

 

הי,

1. באיזה רכב היה נוח יותר ?

2. האם הפולו הייתה רועשת יותר ?

3. באיזה רכב הרגשת את תפקוד המנוע והגיר באופן טוב יותר ?

 

מעניין שלפי המידות האיביזה גדול יותר, ועדיין אמרת שהיא צפופה.

כמו כן, לנוכח כל המחאמות לפולו, כיצד בסופו של דבר הגעת לשקלול בחירתך לטובת רכישת האיביזה ?

אגב, כמה זמן תיאלץ לחכות ?

 

והכי חשוב .... תתחדש !

פורסם

1. כמו שרשמתי, בפולו היה מרווח קצת יותר אז היא קצת יותר נוחה.

אתה תראה את ההבדל אם תנסה להיכנס לאיביזה ואז לפולו, הפתח של האיביזה יותר קטן.

2. הפולו הייתה יותר רועשת לפי הנסיעת מבחן שעשיתי, אבל אל תשפוט מניסיון של פעם אחת של מישהו, תנסה לבד, אתה חייב לנהוג ולהרגיש את הרכב לפני שאתה בוחר.

3. תפקוד המנוע\גיר בדיוק אותו הדבר, אלה בדיוק אותם מנוע\גיר בשתי המכוניות ככה שאין הבדל. רק ההיגוי הרגיש שונה כמו שאמרתי.

האיביזה TSI רק הושק אז כמובן שלא תמצא הרבה אינפורמציה על אנשים שקנו אותו.

הסיבה שהלכתי על האיביזה זה שצ'מפיון מוטורס מנסים למתג את פולסוואגן כמותג יוקרה ולא רצים לעשות הנחות לאף אחד, הם אומרים לך אפילו שאתה משלם יותר על המותג הזה, הפולו TSI עולה כמעט 115K על הכביש. וגם העובדה שזה בדיוק אותו רכב עם עיצוב טיפה שונה והסיאט איביזה בחו"ל ממותג באותם מחירים בדיוק כמו הפולו ואף יותר ממנו.

לעומת זאת בסיאט עשו מבצע השקה לאיביזה TSI והמחיר הרגיל שלה על הכביש הוא 114K והצלחתי להשיג אותה במבצע ב103K אם מחשבים את ההנחה שהם עשו + הטרייד אין וכל המסביב.

 

בפולו תיאלץ לחכות כנראה בממוצע 3 חודשים להספקה כי אין להם אף פעם במלאי עקב ביקוש גבוהה.

באיביזה הגלל שהוא רק הושק אז יש להם את כל הרכבים במלאי נכון לעכשיו אז זמן ההספקה עד 15 ימי הספקה מרגע התשלום.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הי אברהם, אתה יכול להגיד לי באיזה סוכנות הם הציעו 105 וגם טרייד אין??????

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...