Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני חושב להחזיר את הליסינג שלי ולקנות סקודה סופרב 2009 1.8T, המחיר אטרקטיבי

והרכב נותן המון

שאלותי הן:

1 אני קורא יותר מדי על בעיות בגיר ה DSG ברכב הזה (וגם שמעתי מאנשים שמוכרים ביד 2)

קצת מטריד מאחר ואני לא אהיה באחריות

2. מהן עלויות האחזקה (טיפולים וכו')

 

אשמח לתשובה מבעלי נסיון עם הרכב הנ"ל

תודה.

אלון

פורסם

יש לאבא שלי את הרכב הזה בגרסה המפוארת עם ה 200 כוח סוס.

זריז ,חזק,הגיר מצויין טפו טפו טפו בינתים אין תקלות מיוחדות.

טיפולים לא בשמיים אבל קח בחשבון שזה קונצרן..טיפה יותר זול מפולקסווגן אבל לא בריצפה המחירים..

בגדול? אוטו מפננק! מפואר מאוד ומרווח מאוד,בגאג עננננק!

מאוד מרוצים מהאוטו. ממליץ לך

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

פורסם

האמת שלנו יש את האוקטביה עם ה-DSG כבר שנה, והיא עברה כ-24K ק"מ שזה לא מעט - אין שום בעיות עם הגיר.

מעבר לזה, למשטרה יש סקודות עם DSG וגם למוניות - לא רואה איך זה מסתדר עם תקלות בגיר

פורסם

אני התלבטתי כמוך והחלטתי בסופו של דבר לקנות ואני מאד מאד מרוצה

אכן הגיר בתחילה קצת מוזר, יש השהייה של שניונת במעבר בעצירה לתחילת נסיעה, אבל פרט לזה הגיר מתפקד אצלי מצויין. לגבי עלויות האחזקה אני לא ממש יודע, אבל ממה שביררתי לא מדובר בסכומים לא סבירים. אולי קצת יותר מיפנית אבל הרכב נותן הרבה הרבה יותר.

שורה תחתונה- מאד מומלץ לדעתי לא תתאכזב

רכב ענק עם המון מקום לאיחסון, זריז ומהיר

×
×
  • תוכן חדש...