Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חדשה פה בפורום

 

האוטו יצא מטיפול 150,000 ביום שלישי האחרון, בשבת נדלקה נורת שירות והאוטו לא הניע (היה סטרטר)

היום קיבלתי טלפון מהמוסך ולטענתם המחשב של האוטו לא בסדר האופציות הן: שליחת המחשב לתיקון: סדר גודל של 2500 ₪

או החלפה לא ברור לי האם חדש או משופץ אני מנחשת שזה משופץ סדר גודל של 5000 ₪

ועכשיו לשאלות:

האם מישהו יודע כמה מחשבים יש באוטו?

לי באופן אישי העלויות נראות פסיכיות האם אני טועה?

האם יש למישהו רעיונות אחרים?

 

תודה ויום טוב לכולם

פורסם

אם אני לא טועה בריכבך קיים מחשב ניהול מנוע שהוא מחשב הרכב המרכזי ומחשב לגיר. אני אישית לא ממליץ לשפץ מחשבים שכאלה כי בדר"כ זה לא הכי מחזיק לאורך זמן והאופציה היותר בריאה היא להביא אחד כזה מפירוק.

:)
פורסם
שלום לכולם, חדשה פה בפורום

 

האוטו יצא מטיפול 150,000 ביום שלישי האחרון, בשבת נדלקה נורת שירות והאוטו לא הניע (היה סטרטר)

היום קיבלתי טלפון מהמוסך ולטענתם המחשב של האוטו לא בסדר האופציות הן: שליחת המחשב לתיקון: סדר גודל של 2500 ₪

או החלפה לא ברור לי האם חדש או משופץ אני מנחשת שזה משופץ סדר גודל של 5000 ₪

ועכשיו לשאלות:

האם מישהו יודע כמה מחשבים יש באוטו?

לי באופן אישי העלויות נראות פסיכיות האם אני טועה?

האם יש למישהו רעיונות אחרים?

 

תודה ויום טוב לכולם

אם אינני טועה כבר שאלת את השאלה בקישור המצורף.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=367784

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...