Jump to content

yanukab1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanukab1

  1. שלום לכולם, חדשה פה בפורום האוטו יצא מטיפול 150,000 ביום שלישי האחרון, בשבת נדלקה נורת שירות והאוטו לא הניע (היה סטרטר) היום קיבלתי טלפון מהמוסך ולטענתם המחשב של האוטו לא בסדר האופציות הן: שליחת המחשב לתיקון: סדר גודל של 2500 ₪ או החלפה לא ברור לי האם חדש או משופץ אני מנחשת שזה משופץ סדר גודל של 5000 ₪ ועכשיו לשאלות: האם מישהו יודע כמה מחשבים יש באוטו? לי באופן אישי העלויות נראות פסיכיות האם אני טועה? האם יש למישהו רעיונות אחרים? תודה ויום טוב לכולם
×
×
  • תוכן חדש...