Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי כל כך קרוב לתאונה בגלל הדבר המטופש הזה שמישהו שכח לאותת כשעבר נתיב כאשר נסעתי אחריו.

נסעתי באיזור ת"א בנתיב השמאלי על 60 קמ"ש באיזור שמותר 50 קמ"ש, אני לא אומר שיצאתי תלית שכולה תכלת אבל הסיפור הוא כזה,

אני נוסע אחרי הרכב במהירות שצויינה לפתע הוא עובר נתיב בלי לאותת ובלי כלום ואני הייתי יחסית קרוב אליו(הוא עבר מהיר מאוד לא בהדרגה), ופתאום 4-5 מטר ממני אני רואה גוש של מכוניות עוצרות לפני הרמזור ואני על 60 קמ"ש, נתתי את בלימת החירום של חיי וראיתי כבר את התאונה כי ממש לא הייתי מספיק לבלום עד הסוף, חתכתי את כל ההגה ימינה זה היה מאינסיטנקט אפילו בלי להסתכל במראה אם מישהו עובר בנתיב הימני, אם רכב היה עובר בנתיב הימני זה היה נגמר ממש לא טוב ושניים מחבריי הטובים היו הולכים איתי וזה היה רודף אותי כל החיים, בגלל מישהו ששכח לאותת ועבר בפיתאומיות.

מאז אותו מקרה נסעתי כל הנסיעה על 40 קמ"ש בנתיב הימני ושמרתי מרחק של 5-6 מטר מכל רכב...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתי כל כך קרוב לתאונה בגלל הדבר המטופש הזה שמישהו שכח לאותת כשעבר נתיב כאשר נסעתי אחריו.

נסעתי באיזור ת"א בנתיב השמאלי על 60 קמ"ש באיזור שמותר 50 קמ"ש, אני לא אומר שיצאתי תלית שכולה תכלת אבל הסיפור הוא כזה,

אני נוסע אחרי הרכב במהירות שצויינה לפתע הוא עובר נתיב בלי לאותת ובלי כלום ואני הייתי יחסית קרוב אליו(הוא עבר מהיר מאוד לא בהדרגה), ופתאום 4-5 מטר ממני אני רואה גוש של מכוניות עוצרות לפני הרמזור ואני על 60 קמ"ש, נתתי את בלימת החירום של חיי וראיתי כבר את התאונה כי ממש לא הייתי מספיק לבלום עד הסוף, חתכתי את כל ההגה ימינה זה היה מאינסיטנקט אפילו בלי להסתכל במראה אם מישהו עובר בנתיב הימני, אם רכב היה עובר בנתיב הימני זה היה נגמר ממש לא טוב ושניים מחבריי הטובים היו הולכים איתי וזה היה רודף אותי כל החיים, בגלל מישהו ששכח לאותת ועבר בפיתאומיות.

מאז אותו מקרה נסעתי כל הנסיעה על 40 קמ"ש בנתיב הימני ושמרתי מרחק של 5-6 מטר מכל רכב...

 

ואני שונא נהגים חדשים שכמעט עושים תאונה ואחרי זה מעלים הודעות מהסוג הזה.

מתוך ההודעה שלך מסמתן שנהגת באזור עירוני עם רמזורים. עצם זה שנהגת יחסית מהר, זו טעות ראשונה. בנוסף לזה, גם לא שמרת מרחק ובמקום להסתכל מה קורה מקדימה, נתקעת עם המבט על הרכב שעבר נתיב מהר בלי לאותת. הטעות הקטנה שלו, היא לא תרוץ למה שעשית, בלימת חירום וסיבוב חד של ההגה בלי להסתכל. תחשוב מה היה קורה אם דו גלגלי היה מימינך - בוא נאמר שלא היית רץ לרשום בפורום על האיתות , כי בפורומים אחרים היו מדליקים נרות. לזכרו של הרוכב.

 

פורסם

מה הקשר לאיתות?! ואם הוא היה מאותת ועדיין עובר לנתיב השני באותה מהירות - לא היית רואה מולך את "גוש המכוניות" שעומד ברמזור?? אתה יכול לבוא רק אל עצמך בטענות:

 

1. נסעת מהר מדי

2. נסעת מהר מדי בלי לשמור מרחק

3. נסעת מהר מדי בלי לשמור מרחק וגם לא הרמת את העיניים למרחק של יותר מ- 3-4 מטרים מלפניך.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

כדאי לשמור תמיד מרחק בטחון מהרכב שלפניך.

תמיד לחשוב קדימה ולא להיות שאנן כי תמיד נהגים אחרים יכולים להפתיע אותך.

מומלץ מאוד להשאר בנתיב ימין מתוך השניים לאותו כיוון ולהשתמש בשמאלי רק למטרה לשה הוא נועד, עקיפת רכב.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ואני שונא נהגים חדשים שכמעט עושים תאונה ואחרי זה מעלים הודעות מהסוג הזה.

מתוך ההודעה שלך מסמתן שנהגת באזור עירוני עם רמזורים. עצם זה שנהגת יחסית מהר, זו טעות ראשונה. בנוסף לזה, גם לא שמרת מרחק ובמקום להסתכל מה קורה מקדימה, נתקעת עם המבט על הרכב שעבר נתיב מהר בלי לאותת. הטעות הקטנה שלו, היא לא תרוץ למה שעשית, בלימת חירום וסיבוב חד של ההגה בלי להסתכל. תחשוב מה היה קורה אם דו גלגלי היה מימינך - בוא נאמר שלא היית רץ לרשום בפורום על האיתות , כי בפורומים אחרים היו מדליקים נרות. לזכרו של הרוכב.

 

אני כבר 3 שנים על הכביש וזה פעם ראשונה שזה קרה לי

פורסם

מה זה 4-5 מטר? אחי אתה נצמד לתחת של הרכב שמלפנייך, ואחרי זה אתה מתלונן שאין לך זמן להגיב כאשר נמצאת סכנה!!.

פורסם

60 קמ"ש (16.6 מטר בשניה) = מרחק תגובה 12.5 מ' + מרחק בלימה 20.2 מ',

סה"כ 32.7 מ' למרחק עצירה.

 

ואם לא תשמור מרחק:

 

026.jpg

פורסם
תמיד לחשוב קדימה ולא להיות שאנן כי תמיד נהגים אחרים יכולים להפתיע אותך.

ל'

כשרק עליתי על הכביש אבא שלי אמר לי: כשאתה נוהג ,תדמיין שכולם מסביבך אידיוטים ,ככה תהיה זהיר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

למרות שסחבק שפתח את השרשור יצא טמבל כי הוא נתן לישראלי הרוצח לעקוץ אותו - הוא לא טועה, בחודש האחרון עשיתי רחובות נתניה משהו כמו 30 פעם וחברים

אף אחד בכביש לא מאותת! אף אחד!

בשיא הכנות אני אומר לכם, יש שני דברים שעושים לי מגעיל, ילדים לא חגורים במושב האחורי ואנשים שקופצים מתחת לגלגלים, וכן לעבור נתיב בלי לאותת זה לרצוח\ להתאבד, אולי אני אתחיל להגיש תביעות על נסיון תקיפה כל פעם שיקפוץ לפני מישהו?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

באופן כללי - הישראלי הממוצע איבד כל קשר לשימוש נכון באיתות.

או שנהגים מאותתים סתם כל הזמן, או שנהגים מאותתים שמאלה דוקא בצדק והנהג משמאל מאיץ למרות שהוא איטי יותר (ואז כמובן נשאר בשמאלי), או שלא מאותתים בכלל (אולי זה אפילו בגלל בעיית ההאצה.)

 

מה שמשגע אותי, זה למה אף אחד ממקבלי ההחלטות במדינה לא רואה שיש מכת מדינה בתרבות הנהיגה, לדעתי הפיתרון הוא להתחיל להוריד נהגים מהכביש, למען יראו ויראו, כל מה שצריך בשביל התחלה זה מודעות מינימלית לתרבות נהיגה.

אנשים אפילו לא יודעים איך אמורים לנהוג, כביש כמעט ריק הם בנתיב השמאלי ואפילו לא יודעים למה מהבהבים להם.

יובל.

פורסם

לא רק שלאותת נהיה בישראל אופציה.

תופעה הרבה יותר מעצבנת זה הנתיב השמאלי וזה מתחלק ל-2:

 

- חלק ראשון (בעיקר נשים) או כל אחד אחר שנוסע לו בסבבה בנתיב השמאלי על 70 שכל הכביש פתוח, ורואה שאתה מגיע מאחוריו ולא, הוא לא יזוז, ואתה תהבהב לו בפנסים כמה פעמים ועדיין הוא לא יזוז.

 

- חלק שני הרבה יותר מעצבן, לי יוצא לפחות 4 פעמים בשבוע לעמוד בפקק, נסיעה על 20-25 קמ"ש אני בשמאלי, מאחורי איזה דביל שמהבהב לי באורות וצופר, וממשיך לא נכנע, וכאילו מה?! אתה לא רואה שיש פקק אתה באמת דביל מזה יעזור לך?!

והסיפור הזה קורה לי הרבה עד שהשבוע החלטתי פשוט לעצור את הרכב באמצע הכביש ולצאת לבנאדם הדביל מאחורי שמהבהב לי כל הדרך ולשאול אותו ''לאן אתה ממהר בפקק?!'' יותר נכון לצעוק עליו והוא פשוט החליט לסגור את החלון ולסתום כי הוא דביל וישאר ככה ונתתי לו לעקוף אותי ובסופו של פקק הגענו לאותו רמזור בדיוק ואם זה נתן לו הרגשה יותר טובה אז לבריאות!

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

אנשים לא מאותתים כי למדו: אם מאותתים אז לא נותנים להם להשתלב.

 

המסכנות שפותח שרשור צריך לקחת זה: שמירת מרחק, מהירות נסיעה מתאימה לתנאים ולהסתכל לא רק על לוחית רישוי של הרכב שנוסע לפניו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא רק שלאותת נהיה בישראל אופציה.

תופעה הרבה יותר מעצבנת זה הנתיב השמאלי וזה מתחלק ל-2:

 

- חלק ראשון (בעיקר נשים) או כל אחד אחר שנוסע לו בסבבה בנתיב השמאלי על 70 שכל הכביש פתוח, ורואה שאתה מגיע מאחוריו ולא, הוא לא יזוז, ואתה תהבהב לו בפנסים כמה פעמים ועדיין הוא לא יזוז.

 

- חלק שני הרבה יותר מעצבן, לי יוצא לפחות 4 פעמים בשבוע לעמוד בפקק, נסיעה על 20-25 קמ"ש אני בשמאלי, מאחורי איזה דביל שמהבהב לי באורות וצופר, וממשיך לא נכנע, וכאילו מה?! אתה לא רואה שיש פקק אתה באמת דביל מזה יעזור לך?!

והסיפור הזה קורה לי הרבה עד שהשבוע החלטתי פשוט לעצור את הרכב באמצע הכביש ולצאת לבנאדם הדביל מאחורי שמהבהב לי כל הדרך ולשאול אותו ''לאן אתה ממהר בפקק?!'' יותר נכון לצעוק עליו והוא פשוט החליט לסגור את החלון ולסתום כי הוא דביל וישאר ככה ונתתי לו לעקוף אותי ובסופו של פקק הגענו לאותו רמזור בדיוק ואם זה נתן לו הרגשה יותר טובה אז לבריאות!

 

 

בפקקים יש עוד צרות שאין במדינות מתוקנות (שם נוהגים בידני), למשל עניין הזגזוגים שלא מביאים אף אחד לשום מקום וגורמים למי שמתכנן את הנסיעה שלו במהירות קבועה לבלום, כמו גם הליצנים (בד"כ ליסינג) שמאיצים ואז עוצרים במקום להזדחל.

יובל.

פורסם

איתות?? זה מותרות... שיתחילו להדליק אורות בלילה!!! לא מצליח להבין בכלל איך בנאדם נוהג בלילה בלי אורות! והלוואי וזה היה רק בנאדם אחד. כנ"ל במזג אוויר סוער וחורפי...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2


×
×
  • תוכן חדש...