Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכביש, לא נוסעים תוך התחשבות בחוקים לבדם, אלא בעיקר תוך התחשבות באידיוטיות של אחרים שהחוקים לא מעניינים אותם.

 

היום קרה לי מקרה דומה, אך עדיין זה לא היה קרוב לתאונה כמו במקרה שלך: נהג נכנס לנתיב שלי בלי לאותת. הוא טעה והוא אידיוט, אך האחריות חלה גם עליי כדי להיות מוכן בכל עת לאידיוטיות של אחרים: הקפדה על מהירות סולידית ושמירת מרחק מהרכב לפנים. וזה לא אומר שאני צב בכביש, אני נוסע בכביש מהיר ב-90-100 קמ"ש (ועדיין, רבים עקפו אותי - עברה על הגבלת המהירות).

 

אולי אני פראנואיד, אבל זו תכונה מצילת חיים. בכביש - הֱיו פראנואידים. אל תסמכו על החוקים לבדם.

 

על זה אומרת אשתי: בכביש תהיה זונה - תן לכל אחד להכנס.

 

א. אין דבר יותר מעצבן מנהג שעוצר בצומת שיש לו זכות קדימה

ב. התפרצויות לכיכר בלי להסתכל שמאלה אם יש מישהו לו הזכות קדימה

באמצע פנייה שמאלה הנהג בנתיב פנייה שמאלה מימינך מחליט שהנתיב השמאלי גם שלו וכמעט מוריד אותך אל תוך גדר

או האהוב עליי, עצירה ברמזור ירוק בשביל לבדוק רחובות ואם היית צריך לפנות באותה צומת שמאלה :roll:

וזה רק קצה המזלג..:?

 

שמת לב לסתירה בין המשפט הראשון לשני שלך? האנשים מ- א נוהגים כך בגלל טיפוס ב

 

לא הייתי יותר מידי צמוד אליו אבל הוא נסע בנסיעה רגועה של 60 ואני אחריו ופתאום הוא חתך ימינה חזק בלי לאותת ובלי להאט ובלי כלום, אני בכלל לא הייתי מוכן לזה, לפחות היה מאט או משהו אבל כלום ישר חתך לנתיב הימני על איזה 60 ואני בלית ברירה הייתי חייב לעשות את אותו הדבר אחרת זה היה נגמר בתאונה

 

כמעט תמיד יש איזה שהוא סימן מתריע בהתנהגות נהג אחר. הבעיה היא שלא הסימן הנכון שהוא איתות, אלא רק איזה שהיא סטיה קלה מהנתיב, או , אולי, התנהגות של מישהו לפניו. לכן יש להקפיד על ערנות, תצפית רוחקה ושמירת מרחק. ובכל זאת יש הפתעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה הקשר לאיתות?! ואם הוא היה מאותת ועדיין עובר לנתיב השני באותה מהירות - לא היית רואה מולך את "גוש המכוניות" שעומד ברמזור?? אתה יכול לבוא רק אל עצמך בטענות:

 

1. נסעת מהר מדי

2. נסעת מהר מדי בלי לשמור מרחק

3. נסעת מהר מדי בלי לשמור מרחק וגם לא הרמת את העיניים למרחק של יותר מ- 3-4 מטרים מלפניך.

 

 

אם הוא היה מאותת, הוא גם באופן טבעי היה אמור להסתכל לצד ולראות אם יש רכב מאחורי ואם הוא יכול לעבור.

 

זה שהוא מאותת לא נותנת לו את הזכות להתפרץ לנתיב, הוא צריך לקבל את הזכות לעבור.

 

מצד שני, אין לפותח השרשור מה לבוא בטענות, לנסוע בשטח עירוני 60 כשהמהירות המותרת היא 50 .... לא ממש מומלץ .

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם
אנשים לא מאותתים כי למדו: אם מאותתים אז לא נותנים להם להשתלב.

 

אכן.

באופן אירוני אני מרגיש "בטוח" יותר עם איתות במעבר נתיב, דווקא כשאני רואה שהנתיב במילא פנוי והאיתות כביכול מיותר.

פורסם
עדיף לבלום 10 פעמים בכוח ולא לעבור נתיב בבום בלי לבדוק.

לא נכון.

אם אתה נמצא במרחק שבו גם בלימת חירום לא תעזור לך, ואתה ב-100% תתנגש ברכב שלפניך - הרבה יותר הגיוני יהיה לסטות הצידה (אומנם עדיף לשוליים ולא למסלול השני, הפעיל) ולהוריד את סיכוי התאונה מ-100% ל-X כאשר X הוא בהגדרה פחות מ-100% (כי קיים סיכוי שהמסלול יהיה ריק והכל יגמר בשלום).

זאת סטטיסטיקה פשוטה, קשה להתווכח איתה :)

פורסם

בדיוק היום נאלצתי ליישם את זה בדיוק.

הייתי בנתיב השמאלי בכביש 85 ליד דיר אל אסד (באמצע עקיפה ומאחורי סובארו DL אדומה), כשהוא פתאום דפק בלימת חירום, נעל את כל הגלגלים ועוד נכנס ברכב שלפניו.

מאחורי היה עוד רכב קרוב מדי ולא היה סיכוי שהוא יבלום, אז מהר מאוד בלמתי, ראיתי שאני לא יכול למנוע ככה את המכה, אז שחררתי טיפה, סטיתי לשוליים (רחבים) ועצרתי לידו, כשהפנסים הקדמיים שלי בקו של הדלת האחורית שלו והרכב שמאחורי עם הפנסים בקו של הדלת הקדמית שלי.

אם לא הייתי עושה את זה, הייתי נמחץ בין שני רכבים.

 

עכשיו תגידו לי שעדיף לבלום :roll:

 

 

נ.ב: אני שמרתי מרחק והיה לי זמן להגיב. זה שהיה מאחורי לא שמר על מרחק ובגלל זה זה היה יכול להיגמר ממש רע.

פורסם

קרה לי אתמול בלילה שחזרתי מהעבודה אותו מקרה כמו של פראנקוס, בדרך חזרה הביתה מהעבודה סביבות 8-9 בערב ראשון לאשדוד, אני עובר את מחלף יבנה שעמוס בתנועה בשעות האלה, ראיתי מראש שמשהו לא תקין, כולם בולמים שלפני שנייה התנועה זרמה, אז בלמתי גם, אני בנתיב השמאלי ( לא כי משעמם לי אלא כי מומלץ לסוע בשמאלי לפני מחלף יבנה אם לא יש קצת יותר מ60% סיכוי שתהיה מעורב בתאונה בכביש רווי התאונות הזה עם חמור ששכח לעלות על היציאה ליבנה וחתך 4 נתיבים כולל שלך ועל הדרך נתקע במעקה בטיחות ועל הדרך יקח אותו איתך או יגרום לך לבצע בלימת חירום שתגרום לתאונה.) בתור מכוניות, מסתכל קדימה ומבין על מה ההאטה, משאית עוקפת =) בסדר נחליק, המשכנו לסוע.

אני נוסע ולפני שברולט אימפלה כחולה, שנוסעת באיטיות, לאחר שאיבדתי סבלנות ואין אפשרות לפנות ימינה כי יש תור משאיות כרגיל, התחלתי להבהב לו שיסע מהר או שיחזור לימין, פתאום ברקס פתאומי על מה ולמה? או רגע נכון אנחנו במחלף יבנה והחמור צריך לעלות עליו, הוא עוצר את כל התנועה כדי שיפתח לו פתח בנתיב הימני שהוא יוכל לחתוך ולעלות ליבנה.

 

הייתי דיי קרוב אליו על מהירות של כ-80-90 קמ''ש, ושברתי לכיוון השמאל לשוליים שחצי מהם אפר ומסחרית שהייתה מאחוריי כמעט והרימה את הבחור האמיץ שלנו וזרקה אותו למעקה ההפרדה.

 

בקיצור אנשים? אל תתנו ברקס פתאומי בכביש מהיר, זה לא בריא =).

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing


×
×
  • תוכן חדש...