Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש קומפוננט לדתות מאחורה שיהיה עוצמתי עם צליל נקי

אנירוצה לחבר אותו למערכת של האוטו של

Pioneer DEH3250UB

 

על איזה קומפוננט אתם ממליצים לי?

מה שיש לי באוטו עכשיו:

 

מקדימה קומפוננט של דוטק אוביישן

מאחורה מורל טמפו 6 על 9

ושניהם מחוברים למגבר 4 ערוצים

 

סאב של קיקר סיביאר 12

שמוגבר על מונובלק של פאוורבאס

 

תודה מראש

פורסם

היי,לא מבין מה הצורך בעוד סט רמקולים?!

 

בכל מיקרה חפש סט נציל,טמפו יעשו את העבודה.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

לא יהיה טוב יהיה לך עמעום ברדיו בווליום וזה יראה על עומס.

 

תחפש משהו איכותי שמתאים להגברה של רדיודיסק משהו בעזור 40-50 RMS לא יותר מיזה.

פורסם

יש לי עוד שאלה.

 

אם הרדיו דיסק שלי הוא

4X50

אני יכול לעשות גישור ולחבר כל קומפוננט על 2?

שכל אחד יקבל 100 וואט?

פורסם

לא יהיה בעיה אלה יהיה עומס וזה יכול לפגוע באיכות הסאונד מאוד, הרדיו שלך יחסיך מעוד פשוט וכך גם ההגברה שלו.

טמפו זה סט שמומלץ שישב על ספק של מגבר.

 

לגבי גישור ברדיו לא חושב שזה אפשרי וגם אם כן לא כדי.

פורסם
יש לי עוד שאלה.

 

אם הרדיו דיסק שלי הוא

4X50

אני יכול לעשות גישור ולחבר כל קומפוננט על 2?

שכל אחד יקבל 100 וואט?

 

לא יודע ספציפית לגבי הדגם של הרדיודיסק שלך אבל ברוב המכריע של המקרים הם לא מיועדים להגברה ב 2 אוהם ולכן אל תעשה זאת שכן זה יכול לגרור נזק.

 

לגבי רצונך להוסיף עוצמה - אני הייתי במקום להוסיף עוד סט מוכר את הסט הקיים ובכסף של שני הסטים מרכיב אחד איכותי יותר.

 

במידה ואתה מתעקב בכל זאת על כך שזה יהיה סט נוסף מאחורה הייתי מוסיף סט זהה לזה שיש לך בדלתות מקדימה. שיהיה כמה שפחות סלט.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...