Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר זמן מה, ירדתי מהCAR PC שלי, וחזרתי לHU הישן והטוב.



חיברתי את הHU כרגיל, התשתית כבר מוכנה.

 

לצערי, לאחר כל התהליך המייגע - החלו להופיע לי רעשים.

פרטים נוספים:

- כבלים של אודיסון, שסללתי באמצע הרכב, כיוון שב2 הצדדים יש לי כבלים שמעבירים מתח,

- אין בקרבת הRCAים כבלי מתח אחרים, ה+ מגיע ישירות מהמצבר בתא המטען

- הרעש מופיע גם בעוצמה "0"

- הרעש נעלם רק כאשר הRCAים מנותקים או שהHU כבוי.

- כל RCA משפיע על הרעש בעוצמה / טון שונה

- הרעש תלותי בלחיצה על הגז (אלטרנטור)

 

חבר טוב העלה רעיון שאולי המינוס נפרץ לי במכשיר. מה שגם נותן לי כיוון למחשבה מהסיבה, שהכבלים לא זזו ממקומם מאז ומתמיד, ואין סיבה שיתחילו להרעיש סתם כך. (נפוץ יותר בפיונירים ממה ששמעתי), ולכן אני לא רואה סיבה להריץ RCA "באוויר".

 

 

הצעות נוספות לבדיקה, או המשך טיפול בנושא יתקבלו בברכה.

 

אלי

M-TECH E46

פורסם

כן, לרוב המינוס ב HU פרוץ.

 

קח כבל רגיל של רמקול באורך של 10 ס"מ. צד אחד תחבר אותו לבורג בגוף של ה HU.

בצד השני תקלף אותו לא יותר מחצי ס"מ, ותעשי צורת U. תכניס את ה U לתוך הזכר של הRCA בצד ה HU ותחבר אותו לכניסת נקבה ב HU.

זה עזר לי לפתור את הבעיה ב HU פיוניר.

שונא גזענים !.

×
×
  • תוכן חדש...