Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב,דבר ראשון לא דובר על רכב חדש אלא על רכב בן 3-4 שאת ירידת הערך המשמעותית כבר איבד.

ירידת ערך של כ10 בשנה אפשר לספוג.

פורסם

כל ירידת ערך אפשר לספוג. מדובר בהפסד שמימנת מראש ואינך מוציא אותו מהכיס כל חודש. זה לא מנוע או גיר שמכניסים אותך להוצאה בלתי צפויה ומאוד כואבת. ואגב, הבררה אינה שונה משמעותית מכל רכב יקר אחר בכל הנוגע לאובדן ערך. כולן מאבדות ערך באופן מסחרר ראשים. אני לא הייתי נוגע באוטו הזה פשוט כיון שכפי שנאמר כאן, יש תחליף עדיף משמעותית בדמות ה GT של אלפא. זולה יותר לקניה, מתנהגת טוב יותר ואפילו לא נחותת פוזה, אם זה מה שחברך מחפש.

פורסם

יפה אמרת רועי,

ירידת ערך אתה מודע אליה מראש וזאת לא הוצאה כספית שנוחתת עלייך כרעם ביום בהיר.

את האמת הוא בדק על אלפא GT,התמחור שלה זהה כמעט לבררה למען האמת,לפחות ממה שניתן לראות ביד 2.

הוא מחפש את ה2 ליטר ולא ה3.

במה הGT טובה יותר מהבררה?

מה שכן חייבים להסכים שהבררה נראית מליון דולר.

פורסם

לפי ההגיון שלי רכב קונים בשביל להשתמש בו ולא בשביל למכור אותו כך שירידת הערך שלו שולית.

לענין בררה לעומת GT מעבר לפוזה וצורה שזה עניין של טעם, הGT הרבה יותר מהנה לנהיגה, מצד שני היא דור אחורה מבחינה הנדסית ובטיחותית (מבוססת על 156 משנות ה90) ויש לבדוק מכונית פוטנציאלית ב7 עיניים כי היא מאוד מאוד רגישה לאחזקה לא נכונה. אם הוא ילך בכוון אני ממליץ בחום להתייעץ בפורום מועדון אלפא ולקחת לבדיקה במוסך מתמחה.

פורסם

אצלנו במשפחה יש את ה-159, כבר שנתיים.

היא מפגינה כושר אמינות סביר, אך אל תצפה ממנה להיות יפנית, אלא תצפה ממנה להיות איטלקיה שזה אומר שיבואו תקלות, וכשהם יבואו הם יעלו אלפי שקלים מיכוון שח"ח לרכב הזה עולים המון, ומאוד מסובך לטפל בו.

נ.ב צמיגים חתך נמוך 18 אינצ' עלו 5,000 ש"ח לא מזמן.

פורסם
תקשיב,דבר ראשון לא דובר על רכב חדש אלא על רכב בן 3-4 שאת ירידת הערך המשמעותית כבר איבד.

ירידת ערך של כ10 בשנה אפשר לספוג.

 

שמע, רכב שנחשב לסחיר ולכזה ששומר היטב על ערכו יורד באזור 15% בשנה. לפי זה, הבררה אמורה לרדת באזור 25K-30K (לפחות) בשנה הקרובה. ומה שמעניין את החבר שלך זה כמה אלפי ש"ח על טיפולים?

 

אני לא אומר שירידת ערך היא השיקול היחיד ברכישת הרכב, אך אני מנסה להכניס לפרופורציה את העניין של עלות האחזקה שהוא בטל בשישים.

פורסם

אוקיי כמה דברים,

אמיגר אתה ממש צודק בנוגע לבדיקה של הרכב,כשהחבר קנה את הרכב שהוא מחזיק כיום הוא לא בדיוק התייעץ ובדק לעומק וזאת הסיבה שהוא נכנס לבור כזה של יישור קו שהסתיים בעשרות אלפי שקלים כך שהרכב הבא שלו ובמיוחד אם זה רכב כזה הוא יבדוק ב100 עיניים ויעשה את כל הבדיקות גם אם יעלו בסוף 3-4 אלף שקל כי בעתיד זה יחסוך הרבה יותר.

ובנוגע לירידת ערך וחשיבה על מכירה עתידית,מחירון הרכב כיום הוא 167 אלף, הרכב שהוא רוצה לפחות לקנות,מחירון על פי לוי יצחק,בסופו של דבר הוא כנראה יוציא את הרכב בסכום נמוך יותר,נניח הוא הוציא את הרכב בסכום של 160,בוא לא נשכח שמדובר על אלפא בררה שנת 2007.

כיום אנחנו ב2011 אז מה שבעצם ETAA אומר זה שבשנה הבאה אותו הרכב הולך לעלות במידה והוא ירצה למכור 130-135 אלף במחירון??

לא נשמע הגיוני בכלל,זה אולי יהיה המחיר לאחר 3 שנות אחזקה ועוד פעם אולי.

וכן מחירי החלפים מאוד מעניינים כי בכל זאת לכל בן אדם יש גבול ותקציב מסויים שהוא מוכן להשתמש בו על מנת להחזיק רכב.

בנוגע לצמיגים,רוב הצמיגים 18' חתך נמוך עולים סכום דומה קצת יותר או פחות.

ועדי כשאתה אומר אלפי שקלים,כמה זה אלפי שקלים ועל מה?

אשמח לתשובות ותגובות.

תודה לכולכם ד"א.

פורסם

מבחינה כלכלית נטו, אני לא מבין למה אתה מתעקש לבטל כלאחר יד את השיקול של ירידת הערך ולהיתפס לעניין של עלות התחזוקה.

 

הבררה שחבר שלך מעוניין לרכוש עלתה כחדשה מעל 300K - נראה לך הגיוני שלאחר 4 שנים היא הגיעה למחירון של פחות מ-170K בעקבות ירידת ערך של כ- 6% בשנה? תנסה יותר לכיוון 20% בשנה....

 

כמו כן, אני מבין מדבריך שחבר שלך יכול להוציא את הרכב בזול. אני מניח שהסיבה היא שמי שמוכר לא ממש מצליח להיפטר מהרכב (בהנחה שהמוכר אינו פילנטרופ). למה את חושב שמצבו של חבר שלך - כשיבוא למכור - יהיה טוב יותר?

 

שוב, אני לא אומר שלא כדאי לרכוש את הרכב, אני רק מנסה להכניס אותך לפרופורציה שכמה אלפי ש"ח על טיפולים הם שיקול יחסית זניח לעומת ירידת ערך של רכב. זה נכון לגבי כל רכב , ולא רק לגבי הבררה.

 

שבוע טוב, ובכל מקרה שיהיה בהצלחה.

פורסם
אוקיי כמה דברים,

אמיגר אתה ממש צודק בנוגע לבדיקה של הרכב,כשהחבר קנה את הרכב שהוא מחזיק כיום הוא לא בדיוק התייעץ ובדק לעומק וזאת הסיבה שהוא נכנס לבור כזה של יישור קו שהסתיים בעשרות אלפי שקלים כך שהרכב הבא שלו ובמיוחד אם זה רכב כזה הוא יבדוק ב100 עיניים ויעשה את כל הבדיקות גם אם יעלו בסוף 3-4 אלף שקל כי בעתיד זה יחסוך הרבה יותר.

ובנוגע לירידת ערך וחשיבה על מכירה עתידית,מחירון הרכב כיום הוא 167 אלף, הרכב שהוא רוצה לפחות לקנות,מחירון על פי לוי יצחק,בסופו של דבר הוא כנראה יוציא את הרכב בסכום נמוך יותר,נניח הוא הוציא את הרכב בסכום של 160,בוא לא נשכח שמדובר על אלפא בררה שנת 2007.

כיום אנחנו ב2011 אז מה שבעצם ETAA אומר זה שבשנה הבאה אותו הרכב הולך לעלות במידה והוא ירצה למכור 130-135 אלף במחירון??

לא נשמע הגיוני בכלל,זה אולי יהיה המחיר לאחר 3 שנות אחזקה ועוד פעם אולי.

וכן מחירי החלפים מאוד מעניינים כי בכל זאת לכל בן אדם יש גבול ותקציב מסויים שהוא מוכן להשתמש בו על מנת להחזיק רכב.

בנוגע לצמיגים,רוב הצמיגים 18' חתך נמוך עולים סכום דומה קצת יותר או פחות.

ועדי כשאתה אומר אלפי שקלים,כמה זה אלפי שקלים ועל מה?

אשמח לתשובות ותגובות.

תודה לכולכם ד"א.

 

לא מזמן מחשב הרכב התחיל להשתגע והרכב פשוט נכבה בנסיעה,לאחר מכן הסתבר שהאלטרנטור התקלקל, החלפתו עלתה 8,000 ש"ח, עוד יותר מזל שהתקלה לא הייתה במחשב הרכב עצמו אלא בהספקת המתח למחשב, אחרת הסכום היה גבוהה יותר, אבל מי שקונה רכב כזה קונה אותו בשביל הנשמה והכיף, לא בשביל האמינות ויש לצפות מראש שיהיו תקלות בעתיד והן לא זולות.

פורסם

עדי ברור לי שרכיבים כאלה עולים את הסכומים האלה אבל סתם סיקרן אותי לדעת בערך מה הסדר גודל של הסכומים,כי למשל לך עם ב מ וו למוסך ועל כל תקלה קטנה תשלם סכומים לא הגיוניים,אז רציתי לדעת אם הרכב הזה נוטה לכיוון אחזקת רכב כמו ב מ וו סדרה 3 חדשה למשל או דוגמת אחזקת לאון קופרה או גולף GTI חדשה

פורסם

אני לא מכיר את הרכבים האחרים לכן לא אוכל להשוות אליהם, הדוגמא שהבאתי לך היא היחידה שקרתה בשנתיים באחרונות טפו טפו טפו.

×
×
  • תוכן חדש...