Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בדייהו לאנוס שנת 2000 עם 141 אלף קילומטר,

הרכב מוציא עשן לבן בהנעה קרה עד שהוא מגיע לטמפרטורת עבודה,בערך כ-3 דקות,מוציא הרבה עשן...מן ענן קטן

רציתי לשאול האם זהו מצב נורמלי? לפי מה שהבנתי יכול להיות שזה גומיות שסתומים? האם יש כיוון אחר?

 

תודה רבה

פורסם

אכן כן, גומיות שסתומים.

 

במהלך הלילה השמן מראש המנוע מחלחל לתאי השרפה, ובעת ההנעה השמן נשרף, לכן אתה רואה עשן לבן בעת הנעה קרה.

 

כדי לתקן את הבעיה יש צורך בשיפוץ ראש מנוע הכולל : מילוי במידה והראש לא אכול ממים, ישור, סט שליף,ואם לא עשית עד היום טימינג זה הזמן, ואולי על הדרך משאבת מיים עם עדין לא הוחלפה.

 

המחיר- בין 2000 ל 3000 ש"ח.

 

סע ברכה...

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
אכן כן, גומיות שסתומים.

 

במהלך הלילה השמן מראש המנוע מחלחל לתאי השרפה, ובעת ההנעה השמן נשרף, לכן אתה רואה עשן לבן בעת הנעה קרה.

 

כדי לתקן את הבעיה יש צורך בשיפוץ ראש מנוע הכולל : מילוי במידה והראש לא אכול ממים, ישור, סט שליף,ואם לא עשית עד היום טימינג זה הזמן, ואולי על הדרך משאבת מיים עם עדין לא הוחלפה.

 

המחיר- בין 2000 ל 3000 ש"ח.

 

סע ברכה...

מה?!!!!!

תגיד אתה בסדר?!

איזה מחלחל לתא שריפה?! איזה גומיות שסתומים בראש שלך?! מה ראש מנוע?

אנא ממך, אל תלחיץ סתם.

אם הרכב במיוחד בתקופת החורף מוציא עשן לבן בהנעה קרה למשל אחרי לילה זהו עשן של לחות שהיצטברה במערכת הפליטה ומסביב שהלחות הזו יוצאת בצורת אדים בדקות הראשונות שהמנוע עובד. אם היה מחלחל לתא השריפה היה איבוד שמן מנוע. כאשר מכבים מנוע כל השמן חוזר אל הקארטר.

:)
פורסם

במזג אוויר קר (טמפ' נמוכה מ- 10 מעלות) תמיד ייצא עשן לבן מהאגזוז בדקות הראשונות לאחר ההתנעה. קרה גם באונו, וקורה גם בפאביה.

 

הלילה נמדדה טמפ' של 5 מעלות, מיותר לציין שכשעמדתי ברמזור לא ראיתי כלום מרוב העשן של המכוניות שהמתינו לאור הירוק.

פורסם
מה?!!!!!

תגיד אתה בסדר?!

איזה מחלחל לתא שריפה?! איזה גומיות שסתומים בראש שלך?! מה ראש מנוע?

אנא ממך, אל תלחיץ סתם.

אם הרכב במיוחד בתקופת החורף מוציא עשן לבן בהנעה קרה למשל אחרי לילה זהו עשן של לחות שהיצטברה במערכת הפליטה ומסביב שהלחות הזו יוצאת בצורת אדים בדקות הראשונות שהמנוע עובד. אם היה מחלחל לתא השריפה היה איבוד שמן מנוע. כאשר מכבים מנוע כל השמן חוזר אל הקארטר.

 

 

האם קראת מה הבחור כתב??? להזכירך- "הרכב מוציא עשן לבן בהנעה קרה "!!!

 

הוא לא כתב אדים אלא עשן.

 

בנוסף הרכב נסע 140000 ק"מ ולכן הסיכוי יותר מסביר שאכן גומיות השסתומים הם מקור הבעיה.

 

לכן להבא לפני שאתה שולל תקרא...

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
האם קראת מה הבחור כתב??? להזכירך- "הרכב מוציא עשן לבן בהנעה קרה "!!!

 

הוא לא כתב אדים אלא עשן.

 

בנוסף הרכב נסע 140000 ק"מ ולכן הסיכוי יותר מסביר שאכן גומיות השסתומים הם מקור הבעיה.

 

לכן להבא לפני שאתה שולל תקרא...

שים לב, הבחור נתן נתון שיטחי ביותר, נתון שאופייני בעיקר נכון לעכשיו לתקופת החורף במיוחד שהוא גם הדגיש שהתופעה נעלמת תוך מספר דקות שהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה. לא נאמר שהרכב מאבד ממפלס השמן, לא ממפלס נוזל הקירור. בנית לו בעצם פרוייקט של ראש מנוע, משאבת מיים ושאר ירקות. אפשר לקצר ולהגיד מנוע כי אולי הרינגים איבדו מאיכותם ובדרך זו ניכנס כמויות שמן מנוע לצילינדרים. אם אפשר אולי לבקש מפותח השירשור שייתן קצת יותר מידע כדי שלא נטעה סתם...

:)
פורסם
שים לב, הבחור נתן נתון שיטחי ביותר, נתון שאופייני בעיקר נכון לעכשיו לתקופת החורף במיוחד שהוא גם הדגיש שהתופעה נעלמת תוך מספר דקות שהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה. לא נאמר שהרכב מאבד ממפלס השמן, לא ממפלס נוזל הקירור. בנית לו בעצם פרוייקט של ראש מנוע, משאבת מיים ושאר ירקות. אפשר לקצר ולהגיד מנוע כי אולי הרינגים איבדו מאיכותם ובדרך זו ניכנס כמויות שמן מנוע לצילינדרים. אם אפשר אולי לבקש מפותח השירשור שייתן קצת יותר מידע כדי שלא נטעה סתם...

 

 

גם לאור הנתון השיטחי הזה ניתן להגיע למסקנה שגומיות השסתומים הגיע זמנם.

1) לאחר הנעה קרה יוצא עשן.

2) התופעה נעלמת לאחר שהרכב מגיע לטמ"פ עבודה.

3) הרכב גמע 144000 ק"מ.

 

האם אלו לא מספיק סימנים המעידים על חדירת שמן לתאי השרפה???

vogivog- "אפשר לקצר ולהגיד מנוע כי אולי הרינגים איבדו מאיכותם ובדרך זו ניכנס כמויות שמן מנוע לצילינדרים"

*** האם אתה חושב שהרינגים לא איבדו מאיכותם???? ***

 

לפני שאתה זורק לחלל דברים לא נכונים תפרק כמה עשרות מנועים ואז תדבר אחרת!!!

 

לפותח השרשור- לחץ על הגז לטורים של 4000 סל"ד למשך 30 שניות, באם יוצא עשן מהאגזוז לא טעיתי באבחנה!

 

סע ברכה.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
גם לאור הנתון השיטחי הזה ניתן להגיע למסקנה שגומיות השסתומים הגיע זמנם.

1) לאחר הנעה קרה יוצא עשן.

2) התופעה נעלמת לאחר שהרכב מגיע לטמ"פ עבודה.

3) הרכב גמע 144000 ק"מ.

 

האם אלו לא מספיק סימנים המעידים על חדירת שמן לתאי השרפה???

vogivog- "אפשר לקצר ולהגיד מנוע כי אולי הרינגים איבדו מאיכותם ובדרך זו ניכנס כמויות שמן מנוע לצילינדרים"

*** האם אתה חושב שהרינגים לא איבדו מאיכותם???? ***

 

לפני שאתה זורק לחלל דברים לא נכונים תפרק כמה עשרות מנועים ואז תדבר אחרת!!!

 

לפותח השרשור- לחץ על הגז לטורים של 4000 סל"ד למשך 30 שניות, באם יוצא עשן מהאגזוז לא טעיתי באבחנה!

 

סע ברכה.

 

אורן.

למען האמת, פירקתי לא מעט והרכבתי עוד יותר מנועים בחיי כי במיקרה אני גם מכונאי רכב בין היתר...

אני לא מנסה חס וחלילה ליצור ויכוח ביני לבינך ולא דיון אישי..

אני שם לב שאתה בעל ידע כלשהוא בתחום ולא מזלזל ביידע זה אבל נישמע קצת פטתי לבנות לבן אדם פרוייקט של החלפת ראש ואטמים ומשאבת מיים בשלב כל כך מוקדם ללא מספיק נתונים ומידע מצידו.

אני מניח שכדאי לעת עתה להמתין יחד לעידכון מפותח השירשור.

וסתם המלצה - מתחילים מהקל לכבד... אני מקווה שאתה מבין את כוונתי.

מקווה שלא נוצר כעס כלפיי.

לילה טוב שיהיה. :)

:)
פורסם

עישון לבן או כחול בבוקר זה לא חד משמעי גומיות מובילי שסתומים ודווקא רוב המקרים שנתקלתי בהם היו בגלל טבעות בוכנה לא תקינות, ככה שהקביעה לגבי הגומיות היא פזיזה.

חשוב להבין האם זה באמת שמן מנוע שנרפף, אדי מים של מערכת הקירור או סתם עיבוי מים של בוקר קריר.

נשאלו השאלות הנכונות בנושא אז בואו נמתין.

×
×
  • תוכן חדש...