Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה למחשב נייד- מתלבט SAMSUNG ל DELL


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסתי לאתר של אלקטרה מחשבים והאחריות שם היא על ידי אלקטרה ולא בינלאומית.

האם אפשר לקבל מחשב עם מעבד I5 עם כבר קופצים שמחיר ב1000 ש"ח?

 

מה ההבדלים בין I3 לI5?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אפשר, אבל דגמי I5 במחיר סובב 3.5 לא מציעים אחריות גבוהה.

מצ"ב דוגמא לנייד שאני מוכר ב3400, אחריות שנה שליחים:

LENOVO B560 M489DIV

i5-480Mמעבד

1066/2Gזיכרון

500GBדיסק

15.6 HD LED Glareמסך

Nvidia 310M 512Mכרטיס מסך

DVDRW/CAM/BT/HDMIיציאות

W7HP64מ. הפעלה

אחריות שנה שליחים

 

עריכה:

לא בינלאומית.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אני מסכים עם האמרה שלנובו פחות טובים ממה שהוצע בשרשור ,

מצד שני יש גם את טושיבה שהם לא רעים בכלל ואסוס שעושים עבודה טובה מאוד נכון להיום.

לא מכיר את סמסונג כל כך אבל אני יודע שחברים רבים שלי (בארץ ובמיוחד בארה"ב) מאוד אוהבים את מחשבי הדל שלהם וקונים כאלה פעם אחר פעם.

 

לגבי ההערה על באג, לא בא להגן עליהם, אבל אקנה מחשב נייד בבאג לפני שאקח אחד באייבורי או KSP , גם אם אשלם 200 שקל יותר, בדרך כלל ההבדל במחיר הוא עוד נמוך יותר בסדרות שבאג משווקת, מצד שני, את החלקים למחשב הנייח שלי אני קונה בKSP באופן קבוע, אני חושב באמת שזה משנה מה קונים , יש דברים שבאג טובים בהם וכאלה שלא , לא חושב לרגע שבאג הזולים בשוק, מצד שני אלקטרה הבטיחו לעשות ברדק בתחום המיחשוב ואני מסכים עם ההצעה ללכת ולתת להם צ'אנס, יש מצב למחירים טובים מאוד ושם ניתן גם לראות כמעט כל מוצר כשהוא עובד, לפחות כך הם אמרו שיהיה.

 

אחריות בין-לאומית יש היום למספר יצרנים, לא אמורה להיות בעיה למצוא מחשב שיעמוד בתנאי הזה , מצד שני יש לשים לב למחיר.

 

בבאג יכול להיות הבדל גם של 1000 ש"ח ויותר במחשב נייד.

לאחרונה נתקלתי בהפרש מחיר של 200 ש"ח על עכבר אלחוטי ברשת באג מול הכי זול בZAP, פשוט בלתי נתפס !

 

ומקיצוניות לקיצוניות : אין סיבה כיום לקנות באייבורי וKSP מחשבים ניידים, הם אפילו לא הכי זולים.

מכיוון שמחשב נייד זה קופסא סגורה והשירות מתקבל מהיבואן הרשמי מי שיודע מה הוא מחפש ומה הוא רוצה לקנות- יכול לקנות במקום בו מקבלים את המחיר הטוב ביותר בייבוא רשמי.

אני למשל קיבלתי את המחיר הטוב ביותר לסמסונג בטרקלין חשמל ובBIGBOX ובסוף קניתי בטרקלין.(אלו בכלל לא רשתות שמתמחות במחשבים)

זה אחרי שבדקתי וקראתי ונסגרתי על דגם והלכתי להתנסות בו ברשתות השונות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בדיוק התאכזבתי קשות מ- DELL VOSTRO 3300 חדש שקניתי והיה אצלי חודש , גלגלתי אותו הלאה ורכשתי סמסונג Q330 והסמסונג הוא ליגה אחרת לגמרי. ו.

 

מה היה המפרט של המחשב ומה הפריע לך בו ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

i3 350m 2gb , דיסק קשיח 320 7200

מסך LED .

 

בעיות סוללה, התחממות ואיכות חומרים.

המחשב אחרי חודש נראה באיזור המקלדת כאילו זה מחשב בן 3 וכולה השתמשתי בו פעמיים שלוש בשבוע בלימודים.

בשעת עבודה הצד הימני של המקלדת מאוד התחמם , הסוללה לא החזיקה את השעתיים בשימוש מינימלי.

מסתבר שזה הדגם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אז אתה לא ממליץ על דל?

אני שוקל לקנות מחשב של ASUS מישהו יודע איך הם?

 

עד כמה האחריות במחשב נייד חשובה? משנה עם האחריות לשנתיים או שלוש שנים?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

לא אמרתי לא לקנות DELL, עדיין הם נותנים את האחריות הטובה ביותר.

אמרתי שכל דגם לגופו ושDELL לא מנצח בכל הקטגוריות באופן גורף.

אם אתה צריך אחריות בינלאומית אז כנראה שDELL זה פתרון טוב יותר כי הם חברה בפריסה עולמית.

 

בקשר לאתר של אלקטרה מחשבים, האתר שלהם לא מעודכן בכלל. יצא לי להכנס לאחת החנויות שלהם לפני שבועיים ממש כשנפתחה,

מאוד מרשים אבל המבחר הוא של יצרנים פחות מובילים כמו ACER, LENOVO ובנוסף : מותגי מדבקה חלקם אפילו בלי שם יצרן.

(LENOVO יצרן בין המובילים כשזה מגיע למחשבי ה HIGH END, כמו סדרת הX או הT של ה THINKPAD)

 

נאמר לי בזמנו שתוך מספר ימים יהיה להם במלאי את כל היצרנים ושהם מוכנים להתמודד עם כל הצעה של חנות אחרת ,אז שווה בדיקה לדעתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה אייל

אני בהתכתבות במייל עם שירות התמיכה של DELL. הם אומרים שעד שאני לא קונה את המחשב ואני יביא להם את מספר המוצר שרכשתי, הם לא יכולו להגיד לי מהיא סוג האחריות שאני מקבל.

אני לא מבין, אני צריך להמר? אם האחריות לא תיהיה בינלאומית מה אני יעשה?

ASUS וHP נותנים אחריות ל3 שנים בינלאומית-אחרי בירור קצת עם היבואנים.

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אייל שוב תודה.

החנות שהמלצת אליה נראית ממש מקצועית והמחירים שלה זולים יחסית למתחרים.

 

מה אתה אומר על המחשב הבא: http://www.notebookclub.co.il/prod-inspiron-n5010-460m.htm

חבל שהארד דיסק מגיע עם רק 320GB.

 

ויש את הדגם הזה בתוספת של 350 ש"ח (מקבלים גם כרטיס מסך מקצועי וגם 500GB בהארד דיסק)

 

http://www.notebookclub.co.il/prod-inspiron-n5010-a460m.htm

 

אני לא מבין בדיוק למה התכוונת באיכות החומרים והסוללה במחשבים של DELL? תאמת גרמת לי לחשוב פעמיים.

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

טוב אז קניתי את הלפטופ היום :)

DELL N5010 עם מעבד I5 460M 4GB זכרון, 500GB הארד דיסק, כרטיס מסך ATI 5650 במחיר של 3900 ש"ח כולל ווינדוס ושאר הדברים הנלווים ו3 שנים אחריות.

 

תודה רבה לכולם על העזרה!

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שרות של DELL הוא לא משהו מדהים.

ואם יהי לך "לימון" עם הרבה תקלות תמשיך לשלוח אותו למעבדה לעוד סבב תיקונים.

ואמינות היא לא טובה יותר מדיי.

 

לא ידע איך סאמסונג בקטע הזה - אבל לגבי DELL קח בחשבון.

 

לדעתי 3 שנים אחריות זה חובה !!!

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...