Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

לאחרונה התעניינתי ברכישת גיפ', יש לציין שאני רוצה לקנות גיפ' עם מנוע עם נפח קטן כמו שני אלה כי אני מוכר את הרכב הפרטי שלי...

אני מתלבט בין השניים, לפי מה שקראתי כאן הבנתי שהסמוראי קצת בעייתי בנסיעת כביש ( מה שאני אצטרך לרב) אבל בשטח הוא ממש כלי טוב...

לגבי הגימני הבנתי שהוא יותר נורמלי בכביש ובשטח קצת פחות טוב מהסמוראי, השאלה שלי היא האם כדאי לקנות גמני ולבצע את השיפורים בעצמי?? ( במצב הזה אני יודע שלא כיסחו את הגיפ בשטח), או האם העדיף לי לקנות גמני שכבר משפור עם מיגון בולמים צמיגים וכו'?

אותו דבר לגבי הסמוראי למרות שהבנתי שלא צריך יותר מידי שיפורים על הסמוראי...

מה אתם הייתם קונים? התקציב הוא 20-45K בין השנים 96-03 , אני מחפש גם את הרכב שיהיו לו פחות בלאי בכללי זאת אומרת שאני לא נוסע בשטח שלא יעשה לי הרבה בעיות....

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

חד משמעית גימיני. ההבדל בכביש עצום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ג'ימני - בכלל בלי לחשוב פעמיים.

ובנוסף - אין לך מה לשפר בו. חבל על הכסף.

סע לשלום - המפתחות בפנים.

אחרי שתסיים לטחון סלעים ומעלות, ותרצה לעלות מדרגה ברמת הקושי בטיולים - תשקול אם לשפר או לעבור לסופה...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ג'ימיני זה סמוראי. סמוראי שהתגלח, עשה תספורת, שם חליפה, נעלי עור, עניבה ומי קולון - אבל עדיין סמוראי.

:wink:

 

אם יש לך תקציב לג'ימיני - תקנה ג'ימני.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ג'ימיני. זהו.

תשכח מהסמוראי אם יש לך כוונה לנהוג כמה קילומטרים ביום בכביש...

רק לא לשכוח שהיום אנשים דורשים על ג'ימיני 99 בין 35-40 אלף.

לפי מה ששמעתי הם גם מקבלים..8)

פורסם

תשים לב רק:

החלקים של ג'ימני יותר יקרים...

הרבה יותר קשה למצוא מנוע/גיר לג'ימני, ואתה שואל את עצמך כמה כבר הולך מנוע וגיר?

אז בגיר האוטומטי יש רגישות גבוהה מאוד והוא יכול ללכת בקלות.

 

כמו כן הג'מיני בנוי יותר חלש מהסמוראי - אם זה בתושבות בולמים, של המוטות רדיוס, של הטרנספר וכו'.

 

יש לו נקודות חולשה, גם כמו שאתה רואה הרבה אנשים כותבים שאפשר ללעוס איתם סלעים ולעשות שטח קשה בלי לשפר ולהכין את הרכב לשטח, לכן הרכבים שכן היו בשטח עבדו קשה, ונלחמו הרבה.

 

מצד שני, הוא גם יותרנוח, יותר חדיש ויותר סחיר.

אבל שלא יטעו אותך שהוא אותו דבר, הוא לא עמיד כמו הסמוראי... הוא יותר כמו סמוראי

רק במקום בחליפה - בחצאית ;)

פורסם

גימני למעשה זה רכב שטח של סוזוקי שנבנו ממנו הרבה מאוד דורות. הרכב ששווק בארץ הסמוראי הוא למעשה גימני מהדור שהיה באותם שנים. גימני יותר חדש ויש לזה משמעות של בלאי.

 

יחד עם זאת מבחינת הנוחות, הכל כמובן יחסי. אבל אישית לא אהבתי את גימני, קטן מידי ויותר מידי קופצני לטעמי.

אבל רכב חמוד מאוד עם מאפיינים מאוד רציניים, בשנתון שלו אין לו מתחרים (רכב שטח אמיתי עם שלדת סולם ושני סרנים חים בעל מנוע בנפח צנוע והילוך הכוח).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם יש לך עדיפות לנסיעות כביש אני במקומך הייתי שוקל את הויטרה הוא קצת יותר מרווח ,קצת יותר חזק ,קצת יותר בטוח ,אבל אם אותו צריכת דלק וכמעט מחיר זהה תלוי ברמת השיפורים.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

היי, אני אתייחס לכל המלעיזים על הג'ימני:

1. הגיר אכן נוטה ללכת אם לא התנהגו אליו יפה, אם קנית רכב עם גיר תקין וטוב, החלפת שמן גיר + הרכבת מצנן חיצוני + נהיגה נכונה הן בכביש והן בשטח, הגיר יחזיק מעמד לאורך זמן.

2. מנועים ? א. אין בעיה להשיג מנועים, באף שנתון של ג'ימני, אם כבר יש בעיה להשיג מנועים של סמוראי היום.

ב. אם לא תהיה טיפש, ב99% מהמקרים אפשר לעשות אובראול/חצי אובראול למנוע הנוכחי, זה מנועים של סוזוקי ומחזיקים יפה מאוד.

 

להשוות ויטרה לג'ימני ?

יקירי חסר ההבנה, ויטרה הוא רכב בעל מתלה קדמי נפרד, אז ברור שהוא יותר נוח.

אבל, המחיר שלו יותר יקר מול השנתון (45 זה מודל 2000 אולי 2001 מכוסח), הצריכת דלק שלו עומדת על 1:8 לעומת 1:10, הפוטנציאל שיפורים שלו יותר נמוך אבל בהחלט קיים.

 

היה לי ג'ימני, היו לי עוד ג'יפים, היה לי עוד ג'ימני, היום אני יכול להגיד לך רק דבר אחד:

ג'ימני שמשופר כראוי והנהג מנוסה, לא רואה שום רכב בשטח, פרט ל3 רכבים, בסדר הבא:

סופה, היילקס עד 97 (2 סרנים חיים), סמוראי.

 

אין מה לעשות, כשמייעדים רכב לשטח קשה, רצוי ומומלץ מאוד רכב עם 2 סרנים חיים ושלדת סולם (עמידות יותר גבוהה של מכלולים).

לשימושים שלך, ללא כל ספק, ג'ימני.

כמו כן, אתה מוזמן להתייעצ איתי על רכבים לקניה, בימים אלו אני מחפש 2 ג'ימנים (אחד לי ואחד לאחותי) וחורש כל לוח אפשרי ובודק הרבה רכבים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

 

היה לי ג'ימני, היו לי עוד ג'יפים, היה לי עוד ג'ימני, היום אני יכול להגיד לך רק דבר אחד:

ג'ימני שמשופר כראוי והנהג מנוסה, לא רואה שום רכב בשטח, פרט ל3 רכבים, בסדר הבא:

סופה, היילקס עד 97 (2 סרנים חיים), סמוראי.

 

 

עם כל הכבוד לג'ימיני ובהחלט יש לי כבוד אליו ואפילו שקלתי לרכוש כזה על אף המימדים הבלתי צנועים שלי, קצת נסחפת באמירה הגורפת הזו.

 

אני יכול לחשוב על עוד כמה רכבים שהג'ימיני יראה גם יראה בשטח ובדרך כלל הוא יראה את הזנב שלהם - נניח דיפנדר, ג'יפ רנגלר (ספורט בסטנדרט הישראלי + רוביקון), דיסקברי דור I , דיסקברי דור II , דיסקברי LR3 , גרנד צ'רוקי, טויוטה סידרה 70 , טויוטה פראדו, טויוטה לנדקרוזר, מיצובישי פג'ארו, ניסאן פטרול, האמר (H1 + H2 +H3 ) ואפילו הטראנו שהיה לך משתווה אם לא עולה על הג'ימיני ביכולות השטח שלו...

 

הג'ימיני במיוחד לאחר שיפור הוא אחד מרכבי השטח שנותנים הכי הרבה יכולת שטח ביחס לשקל. הג'ימיני בהחלט מפתיע לטובה ביכולות השטח שלו אבל יחסית לרכבי השטח המלא או לSUV הגדולים הוא עדיין מוגבל.

 

לפותח השירשור:

 

בהחלט מצטרף לדעת קודמיי - הג'ימיני עדיף על פני הסמוראי בכל פרמטר כמעט.

 

אישית הייתי ממליץ לך לקנות אחד שכבר עבר מקצה שיפורים ויש לו את התוספות הרצויות לשטח (הגבהה, נעילה אחורית, מיגונים וצמיגי שטח) - מבחינה כלכלית הרבה יותר כדאי לרכוש רכב משופר מאשר לרכוש רכב סטנדרטי ולשפר בעצמך.

פורסם

שלום לכולם,

בוודאי שעדיף ג'יימני על סמוראי מהרבה סיבות שכבר ציינו כאן.

אבל אני גם רוצה להתייחס לתגובה של אור.

 

 

היה לי ג'ימני, היו לי עוד ג'יפים, היה לי עוד ג'ימני, היום אני יכול להגיד לך רק דבר אחד:

ג'ימני שמשופר כראוי והנהג מנוסה, לא רואה שום רכב בשטח, פרט ל3 רכבים, בסדר הבא:

סופה, היילקס עד 97 (2 סרנים חיים), סמוראי.

 

אין מה לעשות, כשמייעדים רכב לשטח קשה, רצוי ומומלץ מאוד רכב עם 2 סרנים חיים ושלדת סולם (עמידות יותר גבוהה של מכלולים).

 

אני מאד מעריך את הג'ימני אבל הבעיה איתו זה שאנשים מעריכים אותו יתר על המידה.

וכמו ששלמה כתב - ישנם עוד הרבה רכבים שעולים על הג'ימני בכל דרך שטח שהיא.

להשוות ג'ימני לרוביקון ? להשוות ג'ימני לסיקס? להשוות ג'ימני לצי'רוקי ?

או לחילופין שלסמוראי יכולות שטח גדולות מרוביקון,סיקס צירו'קי וכל השאר ?

 

ג'ימני זה אוטו טוב נקודה. אבל יש הרבה יותר טובים - כמובן במגבלות התקציב.

בכל אופן כרכב ראשון הג'ימני הוא האפשרות הכי טובה ובוודאי שעדיף על סמוראי.

 

בהצלחה,

עדי.

זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

פורסם

היי היי, נראה שדברי יצאו מהקשר.

ברור שרוביקון טוב יותר.

לגבי קונצרן LR אני רוצה לחלוק, אני חושב שרכבים לא משופרים הם לא מספיק טובים.

ג'ימני משופר, נוסע בדיוק כמו פראדו מקורי ואולי טוב יותר ממנו בשטח, בוודאות (כנראה שהקוטן משחק שם תפקיד)

 

כשהזכרתי את 3 הכלים שהזכרתי, דיברתי על רכבים בולטים.

 

שירוקי ? זובי, צריך לשפר אותם בסכום רכישה של ג'ימני סטנדרטי כדי להגיע ליכולות שטח סבירות +

(אני אוהב רכבים שמספיק להם קיט הגבהה ואולי נעילה, יותר השקעה מזה בשבילי היא מאמץ וטרחה מיותרים, לכן אני מאוד מסמפט את הג'ימני)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לגבי קונצרן LR אני רוצה לחלוק, אני חושב שרכבים לא משופרים הם לא מספיק טובים.

 

יקירי,

הרגע הסגרת את העובדה שאין לך מושג ירוק ברכבי שטח.

אל תכעס.

אם זה מה שכתבת - אתה באמת לא מבין דבר.

 

למעט הפרילנדר שהוא סוג של קוקסינל מטעמי שיווק, רכבי לנדרובר דיפנדר, דיסקברי וריינג' רובר - סטנדרטיים - משאירים אבק לכל הרכבים הסטנדרטיים. למען הסר ספק - רוביקון אינו סטנדרטי.

ואם הביטוי "משאירים אבק" מפריע למישהו - נסגור שהם אינם נופלים מהכי טובים.

 

באמת מביך מה שכתבת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יואב, זה לא מביך בכלל

אני אתן גם הסברים:

אני ג'יפאי כ3 שנים בערך.

 

הפעמים בהם ראיתי LR בשטח:

דיסקברי אחת משופרת, עברה בכל מקום.

דיסקברי לא משופרת, לא משהו מיוחד שאין נניח בפראדו, עם פחות צרות.

דיפנדר משופר, לא הצליח לעלות את מעלה עוזי, אני עליתי אותו עם טראנו מקורית.

 

יתכן ופגשתי נהגים מטומטמים, יתכן ופגשתי בעלי רכבים מוזנחים, או שאתה טועה.

אין לי הרבה מה להגיד מעבר לזה :)

ורשמתי מראש, זה הרושם שהרכב השאיר עלי, משמע זה לא בטוח שאני צודק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יואב, זה לא מביך בכלל

אני אתן גם הסברים:

אני ג'יפאי כ3 שנים בערך.

 

הפעמים בהם ראיתי LR בשטח:

דיסקברי אחת משופרת, עברה בכל מקום.

דיסקברי לא משופרת, לא משהו מיוחד שאין נניח בפראדו, עם פחות צרות.

דיפנדר משופר, לא הצליח לעלות את מעלה עוזי, אני עליתי אותו עם טראנו מקורית.

 

יתכן ופגשתי נהגים מטומטמים, יתכן ופגשתי בעלי רכבים מוזנחים, או שאתה טועה.

אין לי הרבה מה להגיד מעבר לזה :)

ורשמתי מראש, זה הרושם שהרכב השאיר עלי, משמע זה לא בטוח שאני צודק.

 

אור,

נו באמת. ראית בשטח שלוש פעמים לנדרוברים. שלוש פעמים בשלוש שנים.

אחת המפעמים, דיפנדר משופר (לדבריך() לא עלה במעלה עוזי שאתה עלית בו עם טראנו סטנדרטי, והמסקנה המתבקשת שלך היא טראנו סטנדרטי יותר עביר מדיפנדר משופר.

את מעלה עוזי עברתי עם לנדרוברים כמה פעמים, עד שאמרו לי פעם ששם זה מעלה עוזי...באחת הפעמים היה איתי דיסקברי סטנדרטי, עם צמיגים קטנים, AT, גמורים. גם הוא לא עצר שם.

אני אחרי למעלה מעשר שנים עם לנדרוברים - סטנדרטיים ומשופרים - אין רכב סטנדרטי עם רמת עבירות כמו לנדרובר סטנדרטי.

טראנו? ג'ימני? נו באמת.

 

מביך, מאוד מביך...8)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...