Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יואב, אינני משווה לנדרובר לטראנו, או כל דבר אחר לטראנו, הטראנו במצב מקורי הוא לא רכב עביר מי יודע מה, מעלה עוזי באותם ימים לא היה קשה ככ לעליה, אין לי מושג מדוע הסתבך הבחור.

 

שורה תחתונה, אני אומר את מה שאני רואה, אני גם יגלה לך עוד סוד קטן אל תגלה לאף אחד:

כל מי שהתרברב בפני "אני עובר כל מכשול, עברתי פה ושם ושם ופה וכאילו זה בכלל כביש", בסופו של יום התגלה כנהג אידיוט לחלוטין, ללא תלות בסוג הרכב אותו נהג, ואני מדבר על אנשים עם רכבים שהוזכרו כאן לטובה לא פעם ולא פעמיים.

 

זה מחזיר אותי למשוואה של 80% נהג 20% האוטו

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הקיצר -

ג'ימני או סמוראי?

י'

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שירוקי ? זובי, צריך לשפר אותם בסכום רכישה של ג'ימני סטנדרטי כדי להגיע ליכולות שטח סבירות +

 

אור, אני אמשיך להציק לך.

 

הידע שלך ברכבי שטח מסויימים הוא מאוד מאוד קלוש ותלוש ועדיין אתה יורה עובדות מופרכות כאילו הן דברי אלוהים חיים.

 

למען הסדר הטוב ולמען הסר ספק, אין שום דרך שבה ג'ימני נוסע שצ'ירוקי לא יוכל לעקוב אחריו.

אתה רוצה שאני אקצין? בשמחה!

 

שים על ג'ימני שיפורים כאוות נפשך ואני מבטיח לך חגיגית ביותר שבידיים שלי, אני עוקב אחריך עם הצירוקי הסטנדרטי ולא נעצר בשום מקום.

 

אתה פשוט כנראה לא מביו מה זה צירוקי.

 

בקשר למעלה עוזי, אם אני עליתי אותו עם טנדר מוסו (שכידוע, יש שיגידו שזה זבל של אוטו), אז אני לא חושב שאפשר להחשיב אותו בתור מדד למשהוא.

 

מה שכן, לעלות את המפנה הדרומי של ערוגות זה אתגר לא קל בכלל, אני לשימחתי ירדתי אותו (וכל הדרך בירכתי על זה שאני לא אמור לעלות אותו)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא חושב שאפשר לקבוע איזה רכב יותר טוב רק מלראות איך מישהו אחר לא הצליח לעבור איזה מכשול,ולכן אני מסכים עם אור שהרבה תלוי בנהג.

לצורך העניין אני עליתי את מעלה עוזי עם טנדר מאזדה 4X4 סטנדרטי לחלוטין בלי צמיגי שטח על LOW כל הדרך.

ולא עצר אפילו פעם אחת.

צי'רוקי זה כלי עם פוטנציאל אדיר , וגם כסטנדרטי הוא לא נופל מהרבה ג'יפים אחרים.

ושוב , ג'יימני זה כלי טוב - אבל אסור להגזים בהערכה אליו אל מול ג'יפים אחרים , שיהיו יותר טובים ממנו בגלל שהם מנוע גדול וחזק , צמיגים גדולים יותר , 2 טרנספרים,יחסי העברה גדולים יותר.

ולפותח השרשור - תקנה רוביקון , אם אין לך כסף תקנה ג'יימני. :)

 

שבת שלום,

עדי.

זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

פורסם

שוב פעם אני ממליץ לקרוא את מה שרשמתי בהודעה הקודמת, אנשים חושבים שג'מיני זה מינימום רוביקון, אבל הוא לא.

הוא פשוט רכב עם שני סרנים חיים, קטן וקל משקל, משמע שעם קצת גז ותנופה הוא עולה הכל, והוא יכול גם לשרוד את זה כי הוא בנוי בצורה נכונה וחסונה.

 

אבל בזמנו (לפני שקניתי סמוראי) בדקתי ג'ימנים, ובכל הג'ימנים שהיו בשטח היו בעיות דומות:

סרנים עקומים, אוזני גרירה שנתלשו מהרכב, תושבות בולמים/מוטות רדיוס/ טרנספר שבורות או עקומות.

רכבים בשנתונים של תחילת אלפיים - כבר התעללו בגיר האוטומטי כנראה אם לא שמו כבר קולר חיצוני.

 

בכסף שאתה משקיע על ג'מיני תוכל לקנות סמוראי שנת 97-98 ולעשות אותו נוח באותה מידה, חלקים זה ממש לא בעיה למצוא,

לי יש סמוראי שנת 87 ארוך(יותר נדיר מהקצרים) ואין לי שום בעיה למצוא חלק בין אם רגיל או משופר, ולסמוראי אפשר לשפר כל בורג.

 

אני לא אומר שאל תקנה ג'מיני, רק תכניס דברים לפרופורציות, ביחס לכל אוטו שהוא לא סמוראי הוא לא נוח, קופצני, חלש בכביש...

היתרונות היחידים שלו זה שהאחזקה שלו יחסית זולה, יש לו 2 סרנים חיים, ושהוא קטן מספיק להידחף בחניות תל אביביות...

 

בקשר להשוואות של ג'מיני מול רכבים אחרים בשטח - רכבים כמו צ'רוקי וגראנד אפשר לשפר בעשרות אלפי שקלים - זה נכון, אבל גם אם אתה שם להם הגבהה קטנה של 2" (כמו בג'ימני) מחליף לצמיגי שטח (כמו בג'ימני) אז הם הרבה הרבה יותר עבירים ממנו, אין מה לעשות ככה זה עם מנוע אמיתי וצמיגים בגודל נורמלי.

בקשר להתייחסות שלך ללנד רובר - בוא נגיד שראיתי יותר ג'מינים שלא מצליחים לעלות דברים בלי משיכה/עזרה מאשר דיפנדרים...אבל עדיין זה לא מדד, כי הם לא באותה סקאלה בכלל.

 

לפתוח השרשור בהצלחה בקניה - היום למצוא ג'מיני טוב זה לא פשוט בכלל!

פורסם

היי, אני אתייחס לעניין השירוקי:

השירוקי שלי הייתה מקורית לחלוטין, יש לי מקום אחד קבוע באיזור המרעה שלי, הג'ימני עבר שם בכיף (מקורי לחלוטין, עם צמיגים גמורים, זה היה ביום הרכישה ע"מ לקחת מדד לשיפורים), השירוקי נתקע שם.

 

נדמה לי שכבר אמרתי פעם, שאולי השירוקי שלי היה דפוק או משהו, כי סקלו אותי לא פעם כשיצאתי נגד הרכב הזה במתכונתו המקורית.

מה שאני כן יודע, שירוקי ששופר בצורה נכונה, באמת לא עוצר בשום מקום אם הנהג טוב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...