Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעונין בפרטים לגבי מיגון לסוזוקי גימני מיגון תחתון + מדרכות צד.

חשוב מאוד מחירים ורצוי סדנאות באזור חיפה והקריות (למרות שלא אכפת לי לנסוע קצת בשביל מחיר טוב).

אם מישהו יודע גם על מחירי צמיגים 100% שטח ומה מומלץ.

ועוד תוספות כדאיות אם למישהו יש רעיון.

 

 

תודה לכל העונים.:-P

פורסם

לא יודע לתת לך פרטים כמו מחירים וכדומה, אבל יכול להמליץ לך על פרוג'יפ בדרך בר יהודה בנשר- עבודה מקצועית ואיכותית, ובעל העסק על פי נסיוננו ישר ואמין, ונעים להיות לקוח שלו (וזה חשוב מאוד!)

בג'ימני שלנו בבית (זה כבר השני במספר) יש מיגון צד שנבנה והורכב אצלו.

כמובן שיש בפרוג'יפ גם מיגון תחתון לסוזוקי ג'ימני; בג'ימני שלנו ישנו מיגון כזה שהוזמן ישירות דרך סוכנות סוזוקי.

 

בג'ימני שלנו מורכבים צמיגי שטח מלא של מקסיס- למיטב זכרוני עלו בסביבות 500 ₪ לצמיג בודד (לא לתפוס אותי במילה- הם נרכשו לפני שנה).

היום אני יכול לומר לך שאם אינך מתכוון לשחות עם הג'יפ בבוץ כל היום, ואתה מתכוון לטייל איתו בשטח טכני בינוני ומטה, לרכוש צמיגים 50/50, לטובת תצרוכת דלק מעט עדיפה (לא מי-יודע-מה משמעותי, אבל בכל זאת), ולמען הפחתת רעש בנסיעה על אספלט.

:puzzled:
פורסם

היי

צמיגי שטח 100% במידה המקורית, של מקסיס עלו לי 525 ש"ח לצמיג.

צמיג מוצלח ומצויין עם תמורה טובה לכסף.

נכון בכביש קצת רועש יותר (אבל בגלל המידה הקטנה פחות קריטי מאשר בג'יפים הגדולים) וצריכת הדלק קצת עולה בגלל המשקל שלהם.

אבל בטיולי השטח שווה שווה ובבוץ הוא המלך הבלתי נגמר.:-)

 

לפני המיגון אני ממליץ להרכיב בולמים וקפיצים משופרים.

משפר גם נוחות ואיכות נסיעה וגם עבירות וגובה.

שלי עם בולמים וקפיצים 2" של 4XFourART, ניתן להשיג אצל זוקי-פרו

 

img1280o.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מאסטרו, מכונת כביסה הוא היה עם הבולמים והקפיצים המקוריים, עכשיו הוא כבר מגהץ אדים :wink:

 

מתן, היום במקרה הייתי בנשר וראיתי את הסדנא של פרוג'יפ.

נכנסתי פנימה בכדי לרכוש רצועות גרירה ואולי גם מגן טרנספר.

מאחורה כמובן היה את שטח המוסך עם שלט על הדלת "כניסה לעובדי המקום בלבד"

 

טוב, ניגשתי לבחורה שהייתה שם ליד המחשב וכשביררתי על שני הפריטים הנ"ל,

נדהמתי מחוסר הרצון למכור ולספק שירות.

היא הייתה כל כך אטומה ופרצוף חמוץ שזה לא יאמן.

 

איך היא ניסתה לעזור לי ?

"דניס כשתתפנה תיגש לכאן לעזור לבחור, אבל רק כשתתפנה"

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
מעונין בפרטים לגבי מיגון לסוזוקי גימני מיגון תחתון + מדרכות צד.

חשוב מאוד מחירים ורצוי סדנאות באזור חיפה והקריות (למרות שלא אכפת לי לנסוע קצת בשביל מחיר טוב).

אם מישהו יודע גם על מחירי צמיגים 100% שטח ומה מומלץ.

ועוד תוספות כדאיות אם למישהו יש רעיון.

 

 

תודה לכל העונים.:-P

תבדוק ב"ריינו" בתל -אביב,אני אמנם משוחד כי את כול האיבזורים לטויוטה שלי עשיתי שם אבל שווה את הנסיעה מהצפון גם בגלל המחיר ,אבל בעיקר בגלל המקצוענות

03-6243634

×
×
  • תוכן חדש...