Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט מונטה קרלו שנת 96


zorg
שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כניראה אתה לוחץ באופן בריא מאוד על הגז. אצלי ההילוכים מתחלפים על 2000סל"ד במישור (ההילוך השני לרוב על 1500 סל"ד), על 40 אני על שלישי ו-60 כבר על רבעי. אני נוסע לרוב בין 1500~2000סל"ד.

 

 

הסברבן דיזל הוא שנת 95, זה דגם ללא טורבו עם 180 סוסים - לא ממש מפלצת תאוצה, אבל חסכוני בסולר (1 ל-6) וגם מאוד מפואר.

שלי סמול בלוק, הצריכה 1 ל-4, 1 ל-5 ואני לא לוחץ (המנוע ניראה קטן להפליא, אם לא סופרים את כמות הפלאגים, קשה להאמין שהוא V8 ולא V6, כל תא המנוע אצלי ריק, אפשר לעמוד בתוכו). זה מעניין שדווקא הביג בלוק יותר חסכוני, אני נרתעתי מנפח מנוע 7.4 למרות שמדובר במנוע הרבה יותר חזק וגיר יותר טוב (אני לא מתלונן על מנוע 5.7 שלי, הוא נוסע לא רע ואם רוצים אפילו מאיץ :twisted:).

הביג בלוק ללא ספק לא פחות ממדהים. למרות שאני יכול להעיד שגם הסמול בלוק זה לא כ"כ רע.

 

עריכה:

הצריכה של הביג בלוק לא ניראית לי הגיונית, זה 13 ליטר ל-100ק"מ. אצלי זה יותר 18~20 במשולב. אולי בכביש מישורי בנסיעה ארוכה, אבל במשולב, קשה לי להאמין.

 

טעות שלי , באמת, אולי השעה המאוחרת , ה96 מנוע 5.7 וה2006 מנוע 5.3, הדיזל מנוע 6.6, ה2008 מנוע 6.0 והוא גם עובד רק על 4 צילנדר בשיוט.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אז אני מבין שזה לא סתם אוטו ומשהו שבאמת אני מחפש

הנסיעות שלי הן גם עירוניות וגם בין עירוניות ז"א אני נוסע מהקריות לאוניברסיטה בחיפה איך היא באמת מבחינת עליות?

כמה יעלה לי טנק מלא ובהתחשב שרוב הנסיעה שלי היא מהבית לאוניברסיטה ומהאוניברסיטה בחזרה ואחת לשבוע ניסעות גם לאחר הלימודים כמה טנקים אני אצטך בחודש בערך? מה עלות של ביטוח לנהג חדש לאוטו כזה?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שזכור לי לרכב בגודל כזה צריך להיות טנק של 20 גאלון - כלומר 80 ליטר...

 

תבדוק מה המרחק מהבית שלך לאוניברסיטה, תבדוק באיזה שעות אתה נוסע ואם אתה אמור לראות פקקים.

 

הרכב הזה מבחינת כוח יעקור את העליות כאילו שהוא לא רואה אותן אבל תתייחס לזה מבחינת תצרוכת דלק כמו נסיעה בפקק...

 

ביטוח? - זה רכב ישן, אני בספק אם יעלה לך יותר מ4 אלף שקלים אבל תרים טלפון ותשאל, מציע לך לעשות צד ג' על רכב מכזה שנתון - יתכן ובכלל לא תהיה לך אופציה לעשות מקיף.

 

אפרופו - אני משתדל לעולם לא לרדת מתחת לרבע מיכל האחרון ואני מתדלק ברבע מיכל או קצת מעל - אצלך זה אומר שאם אתה תקפיד על הכללים האלה אתה כל תדלוק תכניס למיכל כ60 ליטרים

 

ליטר עולה היום 7.14 שקלים (בתדלוק עצמי) זה אומר ששלושת רבעי מיכל יעלו לך משהו כמו 430 שקלים.

 

בוא נאמר עכשיו שתצרוכת הדלק שלך בממוצע תהיה 1:8 - תכפיל 60 ב8 ותקבל 480 קילומטר לתדלוק

 

תכפיל את מרחק הנסיעות היומי שלך (הלוך חזור) במספר ימי הלימוד + מרחק הנסיעות הצפוי לסופשבוע כפול 4 בערך (חודש ארוך חמישה סופי שבוע) ותקבל פחות או יותר את המרחק שאתה אמור לנסוע בחודש - עכשיו תחלק את זה ב480 וקיבלת תשובה לכמה מיכלים וכמה זה אמור לעלות לך...

 

תיקח בחשבון שאנחנו בדרך כלל נוסעים קצת יותר מהמתוכנן כי... קופצים למכולת, קופצים לחדר כושר, קופצים לחברים, מבקרים הורים ובלה בלה בלה ואם יש ילדים - אז קופצים לגן, קופצים לרופא קופצים לרופא קופצים לרופא :-D

 

אפרופו - יש חברות ביטוח שיש להן הסכם עם חברות דלק ואתה מקבל כרטיס שמוזיל את המחיר של כל ליטר במספר אגורות כזה או אחר - בשביל רכב כזה הייתי אומר שזה שווה לך.

 

AIG למשל חתמו על הסכם שכזה עם חברת סונול - בשביל סטודנט אני מתאר לעצמי שזו יכולה להיות אטרקציה, תבדוק אצל עוד חברות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות שלי , באמת, אולי השעה המאוחרת , ה96 מנוע 5.7

אלה חדשות מאוד טובות בשבילי. הרי אצלי אותו המנוע על משקל קטן יותר :-P. המנוע של אבא שלך שרד 540K מייל ועדיין עובד, אצלי עבר 260K ק"מ (רק שאני נוסע על הדלק הישראלי, מקווה שטיב שלו לא הרבה יותר גרוע מאצלכם), כלומר יש לו עוד חיים ארוכים לפניו (המכונאי ציין שהמנוע אצלי ממש טוב). עשית לי אחל'ה מצב רוח. תודה. :-)

 

 

אוקיי אז אני מבין שזה לא סתם אוטו ומשהו שבאמת אני מחפש

הנסיעות שלי הן גם עירוניות וגם בין עירוניות ז"א אני נוסע מהקריות לאוניברסיטה בחיפה איך היא באמת מבחינת עליות?

כמה יעלה לי טנק מלא ובהתחשב שרוב הנסיעה שלי היא מהבית לאוניברסיטה ומהאוניברסיטה בחזרה ואחת לשבוע ניסעות גם לאחר הלימודים כמה טנקים אני אצטך בחודש בערך? מה עלות של ביטוח לנהג חדש לאוטו כזה?

תודה.

zorg, הנסיעה מקריות לאוניבטסיאה זה נסיעה בפקקים מטורפים ועליות של האוניבריטה. אל תצפה לחיסכון בדלק. לדעתי בתור סטודנט יהיה לך קשה מאוד לתחזק את הרכב. בפקק אתה יכול להגיע לצריכה של 20 ליטר ל-100 ק"מ ויותר. נסיעות של האצה/בלימה, סע/עצור זה המתכון הגרוע ביותר לחיסכון בדלק. הנתונים שנתנו לך בקשר לחיסכון זה בתנאים אידיאליים.

לדעתי בשלב הזה האוטו לא בשבילך. אל תתפתה למחיר קנייה הנמוך, צריכת הדלק זה משהו שעלול לשבור אותך. עדיף קנה רכב חסכוני, קטן ואחרי שתסיים את הלימודים תגשים חלום. אני נסעתי בהיותי סטודנט על אלפא 164, עבדתי והיה בשבילי לא טריויאלי לתחזק אותה ברמה שאני רוצה (אני פדנט ועשיתי עבור הרכב שלי את הטיפולים הטובים ביותר כולל פרופילקטיקה, למרות שהיא מאוד חסכונית ומאוד אמינה).

 

lanosforce, בתנאי הנסיעה ש-zorg כותב, אני מאוד בספק שצריכת הדלק תיהיה 1 ל-8, יותר בכיוון 1 ל-4. זה נסיעה של פקקים ועליות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תכפיל את העלויות בפי שתיים כי המרחקים שהוא יעבור פר ליטר מצטצמים בפי 2

:-D

 

אני לא בטוח שבשביל סטודנט 1 ל 4 זה בר מציאות אלא אם כן מדובר בסטודנט שהממון נמצא בידו.

 

אם זה באמת 1-4 אז זה מקרה קשה... קשה מאוד.

 

מה שאתה אומר זה בפועל - כל 240 קילומטרים - תדלוק.

 

אפילו נוחות הנסיעה של הרכב לא שווה כזה סיוט מבחינתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה באמת 1-4 אז זה מקרה קשה... קשה מאוד.

הייתה לי BMW 730 עם מנוע 3000, בעיר במצב רגיל ללא מזגן לפי הספר זה 17 ליטר ל-100ק"מ, בפועל 20 בשקט (1 ל-5, אבל בגלל שהייתי נוסע הרבה בכביש, אצלי צריכה ממוצעת הייתה 1 ל-7~8 ). לאוטו היה מד צריכת דלק שהיה מסומן עד 30 ליטר ל-100ק"מ. עליתי פעם עלייה של האוניברסיטה, החץ של צריכת הדלק הסתתר אחרי ה-30 ליטר. ניראה לי אם היה מסומן עד 40~50 ליטר - זה היה יכול להיות שם. :lol:

למנוע גדול יש יכולת לשרוף הרבה דלק.

 

אין טעם לקחת מונטה קרלו אם מרבית הנסיעות בעיר. זה רכב לשיוט ולא לפקקים. בפקק זה סבל לנסוע ברכב כזה ולמצוא איתו אחרי זה חנייה זה עונש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה חדשות מאוד טובות בשבילי. הרי אצלי אותו המנוע על משקל קטן יותר :-P. המנוע של אבא שלך שרד 540K מייל ועדיין עובד, אצלי עבר 260K ק"מ (רק שאני נוסע על הדלק הישראלי, מקווה שטיב שלו לא הרבה יותר גרוע מאצלכם), כלומר יש לו עוד חיים ארוכים לפניו (המכונאי ציין שהמנוע אצלי ממש טוב). עשית לי אחל'ה מצב רוח. תודה. :-)

 

 

מתודלק ב87 אוקטן . :)

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

87 אמריקאי זה לפי סטנדרט RON/ROZ:

87 = 91

89 = 93

91 = 95

93 = 98

כלומר אני מתדלק 91 אמריקאי שמו בישראל ואירופה 95.

רק אני צריך לקוות שמה שאני מתדלק זה באמת דלק ולא פיפי של גמלים :D (החץ של הדלק משום מה צונח במהירות, אותו דבר בשני תחנות בערים שונות).

 

ד"א, אצל אבא שלך ואצלי זה המנוע שבסימלון שלי, רק עם ראשי ברזל. ;)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני זוכר בארה"ב הם פשוט מסמנים את הדלק כREGULAR עד SUPER או משהו כזה...

 

הנסיעות שעשיתי ברכבים האלה הם נסיעות פתוחות בעיקר בתוך ניו ג'רזי על רכבים של משפחה וחברים (את הרכב שקיבלתי מחברת ההשכרה הם לקחו לכמה ימים שאני שם :-D ) ועל האימפלה והלה-סייבר נסעתי כמה פעמים בודדות פה בארץ אז אין לי שום שקיפות לגבי צריכת הדלק שלהן כאן.

 

אם באמת בפקקים רכב שכזה מגיע לצריכת דלק שיורדת מתחת ל1 ל6 בשביל סטודנט - כל יום 60 קילומטר ורובם בפקקים - רכב כזה זה פשוט לא רעיון טוב, שוב, אלא אם כן כסף לדלק זה לא השיקול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תגזימו... לומינה אני מניח עושה בערך 1/7 בנסיעה עירונית רגילה, בפקקים זה בטח משהו כמו 1/5 אז עדיין ממוצע זה ייצא 1/6. הערכות של 1/4 קצת מוגזמות לדעתי.

 

אבל אני חושב שהם צודקים בסה"כ, בשביל סטודנט ובמיוחד לאור מחירי הדלק הגואים במדינתנו החלמאית לא חושב שזה יהיה צעד בכיוון החיובי להחזיק ספינה כזו.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...