Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול כמה שאלות בקשר ללאון,

 

1. אמרו לי בחברה שאין קסנון ללאון 1.8 TSI.. איך יכול להיות?

 

2.הרכב מגיב טוב להורדת הילוך חזקה? או שסיאט מגזימים כשהם אומרים שהרכב עושה 7.8 למאה שעצם הוא יעשה אפילו קרוב ל9?

 

3.איך הרכב אוחז בפניות? האם הרכב יציב בשבירות הגה פתאומיות?

 

4. האם הבקרת יציבות מתבטלת לגמרי שמבטלים אותה או שעדיין נשאר זכר? וזה נכון שבשביל לבטל את בקרה צריך ללחוץ מספר שניות על כפתור הESP?

 

5. הפדלים שיש בהגה [של הטיפטרוניק] מגיבים מהר? כמו ההעברה רגילה של ה [במידה ויש לך אוטומט]DSG?

 

6. מה המצב של הדלק ברכב? כמה ליטר הוא שותה ל100 ק"מ? גם שמתנהגים אליה קצת בארסיביות.

 

7. האם קשה לה לסחוב הרבה משקל ברכב [גם כשיש מזגן] או שזה לא ממש מזיז לה?

 

8. האם כדי לי להתקין תכנת ניהול מנוע ברכב?? אם כן האם ההרגשה שונה לגמרי?

 

10. ולשאלה האחרונה :smile:, כשיושבים ברכב עם חלונות סגורים ומקשיבים לעבודת המנוע, האם שומעים את שריקת הטורבו ואת פריקת הלחץ הפנימית?

 

 

תודה רבה מראש באמת!

פורסם

אבל איך אפשר לשנות את התאוצה מ0-100 באוטומט? מילא בידני אני מבין שזה לא יצא אותו דבר כמו שהיצרן אומר אבל למה הם עובדים עלייך גם באוטומט?

וכשאתה אומר זריז אתה משווה אותו ל...?

 

ואני ישמח שמישהו יענה לי על כל השאלות :-P

פורסם
רציתי לשאול כמה שאלות בקשר ללאון,

 

1. אמרו לי בחברה שאין קסנון ללאון 1.8 TSI.. איך יכול להיות? יש בהזמנה מיוחדת

 

2.הרכב מגיב טוב להורדת הילוך חזקה? או שסיאט מגזימים כשהם אומרים שהרכב עושה 7.8 למאה שעצם הוא יעשה אפילו קרוב ל9? מגיב טוב

 

3.איך הרכב אוחז בפניות? האם הרכב יציב בשבירות הגה פתאומיות? כן הוא יציב מאוד

 

4. האם הבקרת יציבות מתבטלת לגמרי שמבטלים אותה או שעדיין נשאר זכר? וזה נכון שבשביל לבטל את בקרה צריך ללחוץ מספר שניות על כפתור הESP? לחיצה אחת וזהו זה מבטל את הESP

5. הפדלים שיש בהגה [של הטיפטרוניק] מגיבים מהר? כמו ההעברה רגילה של ה [במידה ויש לך אוטומט]DSG?

מהר מאוד

6. מה המצב של הדלק ברכב? כמה ליטר הוא שותה ל100 ק"מ? גם שמתנהגים אליה קצת בארסיביות.

10 לליטר באגרסביות

7. האם קשה לה לסחוב הרבה משקל ברכב [גם כשיש מזגן] או שזה לא ממש מזיז לה?

שאלה טיפשית

8. האם כדי לי להתקין תכנת ניהול מנוע ברכב?? אם כן האם ההרגשה שונה לגמרי?

אם בא לך להסתבך

10. ולשאלה האחרונה :smile:, כשיושבים ברכב עם חלונות סגורים ומקשיבים לעבודת המנוע, האם שומעים את שריקת הטורבו ואת פריקת הלחץ הפנימית?

לא שומעים משהו מיוחד

 

תודה רבה מראש באמת!

בהצלחה

פורסם

4. האם הבקרת יציבות מתבטלת לגמרי שמבטלים אותה או שעדיין נשאר זכר? וזה נכון שבשביל לבטל את בקרה צריך ללחוץ מספר שניות על כפתור הESP?

 

 

 

היא לא. מבין מכוניות VAG(סקודה, סיאט, VW, אודי), החברה היחידה שמאפשרת ניתוק מלא(לפחות בחלק מהדגמים) היא אודי - שם אכן צריך ללחוץ מספר שניות על המתג, כמו בב.מ.וו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

 

3.איך הרכב אוחז בפניות? האם הרכב יציב בשבירות הגה פתאומיות?

תגדיר 'יציב'. היא בהחלט לא GTI, אבל מתנהגת מספיק טוב כך שלא תזרוק אותך לקיר.

עם צמיגים איכותיים, התוצאות מפתיעות. [לטובה]

 

4. האם הבקרת יציבות מתבטלת לגמרי שמבטלים אותה או שעדיין נשאר זכר? וזה נכון שבשביל לבטל את בקרה צריך ללחוץ מספר שניות על כפתור הESP?

 

לחיצה אחד מבטלת.

 

8. האם כדי לי להתקין תכנת ניהול מנוע ברכב?? אם כן האם ההרגשה שונה לגמרי?

 

אם אתה מדבר על צ'יפ, אז התשובה היא כן.

יש הבדל משמעותי בהילוכים גבוהים.

 

10. ולשאלה האחרונה :smile:, כשיושבים ברכב עם חלונות סגורים ומקשיבים לעבודת המנוע, האם שומעים את שריקת הטורבו ואת פריקת הלחץ הפנימית?

 

כמעט לא שומעים דבר.

אך עם צ'יפ הטורבו מתעורר ומתחיל להשמיע שריקות.

 

מקוה שעזרתי.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
×
×
  • תוכן חדש...