Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום התחדשתי בפיאט בראבו 2010 1.4 טורבו.....ואני צריך לקבל אותה בימים הקרובים.....

 

רציתי לדעת.....

 

1-פנסי קסנון: האם חוקי שזה לא בא מקורי מהחברה( כלומר עובר טסט)?

אם זה כן חוקי אז עד איזה עוצמת הארה......(מחפש משהו עדין ולא מסנוור אבל בעל האפקט של הקסנון)?

כמה עולה כולל התקנה, מה זה מחיר נורמלי?

עוד משהו מיוחד לגבי הפנסים האלו שיש לדעת?

 

2-פורק לחץ..האם ניתן להתקין באוטו כזה (בעקבות זה שהוא טורבו)?

מה המשמעות של דבר כזה במנוע בפועל..חוץ מהרעש...? כמה עולה+התקנה בערך? ואיפה כדאי להתקין?

 

3-כרגע באוטו הג'נטים שבאים הם די מכוערים לדעתי ואין אפשרות אחרת,

גודלם הוא 16'' וחשבתי להגדיל ל17-18...מה שכדאי לדעתכם,

כמה צריך לעלות סט יפה ולא משוגע מדי מחברה אמינה...בעל אחיזה טובה כולל צמיגים מתאימים/הרכבה?

כמובן כאלו שחוקיים לחלוטין ועוברים טסט.

 

האם יש פה משהו שעלול לפגוע באחריות של האוטו גם אם הוא חוקי ועובר טסט?

 

תודה.

פורסם

בהנחה שאבא יסכים לזרום איתך אז ככה:

קסנון לא חוקי, ניתן להחליף לנורות רגילות בעלות גוון לבן יותר.

פורק לחץ על רכב סטנדרתי לא ישיג כלום למעט רעש של פריקה.

בדוק מהי המידה המקסימלית לרכבך, בדר"כ ניתן לעלות במידה אחת- קח בחשבון החלפה של ג'אנטים+ צמיגים מבחינת עלות.

 

תתחדשו,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אנחנו לא יודעים בן כמה אתה אבל לפי השאלות כנראה חשבו כאן שאתה כנראה צעיר מאד .

ואם היית כותב בפרופיל שלך את הגיל אולי הייתה נחסכת התגובה על הגיל.

פורסם

לצורך העניין, אני אזרום איתך בעניין הגיל, למרות שלא ממש השתכנעתי מהניסיון שלך לטעון שאינך ילד.

לענייננו: כל מה שציינת אפשר לעשות. השאלה היא מה אתה בדיוק מנסה להשיג באמצעות השינויים האלה, ואיך קסנון קשור לפורום שיפורים?

מעבר לכך, האם בדקת עם היבואן אם קיים קיט קסנון מקורי של היצרן לרכב, ובמה כרוכה התקנתו? זאת האופציה הטובה ביותר והיחידה מבחינה חוקית.

האם האחיזה של הרכב אינה מספיקה שאתה מעוניין בהגדלת קוטר הצמיג?

אתה שואל על שיפורים שלא ברור האם אתה מבין לעומק מהי משמעותם ומהן השלכותיהם. נראה שאתה פשוט מחפש שופוני. אתה באמת לא בן 17. זה יקרה רק בחודש הבא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני בכלל לא מבין את הצורך והעניין לרצות לשפר את הרכב

עוד לפני שקיבלת ונהגת עליו... אבל ניחא.

קח בחשבון שהגדלת קוטר הגלגל תבוא על חשבון מהירות, האצה ונוחות.

האם זה שווה לך? וזה עוד לפני העניין הכספי היקר (ג'אנטים + צמיגים) שכרוך בזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...