Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותנו רנו מגאן 1999 (יד שניה מקרוב משפחה) שמורה ותקינה מכנית ללא תאונות, אולם גרנו בתל אביב והיא זכתה לקבל הרבה קקי של יונים, פרי שהתפוצץ עליה ושאר הפתעות...

כתוצאה מכך נוצרה חלודה בחלק העליון של הרכב (מעל השמשה) ויש צורך לבצע תיקון שעלותו כ- 1000 ש"ח (לפי בדיקה שנעשתה דיי מזמן...)

קנינו רכב חדש ומזה כחודשיים הרנו מוצעת למכירה, כיוון שאין דרישה כל כך לרכבים מסוג זה מתקשרים אלינו רק סוחרי מכוניות שמציעים עליה סכומים מגוחכים, גם מעט אנשים פרטיים פונים, אך ברגע שמוזכר עניין החלודה הם אינם מעוניינים (מן הסתם) האם שווה להשקיע בתיקון ואז לנסות למכור, או למכור ככה במחיר שהוא פחות מחצי מהמחירון? (או לא להזכיר את עניין החלודה בטלפון...?)

אנחנו אובדי עצות :|

פורסם

אם תיקון החלודה יגרום לקונים לקנות את הרכב ביותר מחצי מחירון אז עדיף לתקן.

אם אתה רק מחפש "להעיף את הרכב" אז תמכור בזול בלי לתקן.

פורסם

כן, זו בדיוק ההתייעצות, האם שווה להשקיע תיקון ברכב שהביקוש שלו נמוך בשוק...

אנחנו לא רוצים "להעיף את הרכב" אבל נשמח למכור אותו כמה שיותר מהר :)

(אם מישהו מכיר את סוג הקלקול ויכול גם לייעץ בנושא - נשמח)

פורסם

כלל האצבע במקרים האלו אומר שלא כדאי להוציא כסף על רכב שעומד למכירה, כי המכירה לא תכסה את ההוצאה.

 

לא נראה לי מסובך במיוחד להתקשר לעוד שלוש-ארבע מודעות מכירה של מגאן דומות ולבדוק מה רמת המחירים הממוצעת בשוק. אז תדע להעריך טוב יותר כמה באמת שווה הרכב שלך וכמה כדאי לך להוציא כסף כדי לשפר את סיכויי המכירה שלו.

רק שלא תחשוב שאחרי תיקון הפחחות הקטן הרכב יהפוך להיות להיט בלוחות המודעות :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...