Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנס שעבר זמנו..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

בזמנו קיבלתי קנס כל חנייה בת"א... דו"ח עירייה...

השארתי באוטו ואמרתי, נשלם כשיבוא הזמן... לקראת חלוף זמן ה"פרעון"...

שתי בעיות נוצרו כאן:

1. כבר עבר תוקף הדו"ח (שחכתי לשם)

2. אני לא מוצא את הדו"ח (גם די פוגע באפשרות שלי לשלם אותו כבר עכשיו כדי להמנע מכפל קנס)...

 

מה לעשות?

לא היה אמור להשלח לביתי עוד עותק של הדו"ח?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

ההמלצה בתוקף אם כתובתך הנוכחית הינה זו הרשומה במשרד הפנים (ובהתאמה במשרד הרישוי).

שכח מהדו"ח.

הוא יגיע בדואר רשום אליך הבייתה.

אם לא יגיע תוך שנה אחת מיום ביצוע העבירה, חלה עליו התיישנות ודינו כמבוטל.

פורסם
ההמלצה בתוקף אם כתובתך הנוכחית הינה זו הרשומה במשרד הפנים (ובהתאמה במשרד הרישוי).

שכח מהדו"ח.

הוא יגיע בדואר רשום אליך הבייתה.

אם לא יגיע תוך שנה אחת מיום ביצוע העבירה, חלה עליו התיישנות ודינו כמבוטל.

 

התיישנות חלה על דו"ח אחרי שלוש שנים אם אני לא טועה .

ותאריך תחילת ההתישנות הוא הרגע שבוא הדו"ח הגיע אליך בדואר רשום, אם הגיע דואר רשום לכתובתך שבמשרד הפנים ואתה לא אספת אותו אז לא חל חוק ההתישנות.

פורסם

קודם כל - רצוי לא לשלם דו"ח שהוצמד לאוטו - תמיד אפשר לשלם את הדו"ח שמגיע בדואר. מדובר באותו סכום, ובדחיה של מספר חודשים.

 

התיישנות דו"ח מתחלקת לשתיים:

 

1. אם הדו"ח לא מגיע תוך שנה הביתה בדואר רשום - העבירה התיישנה.

 

2. אם הדו"ח מגיע ולא משולם - העיריה צריכה לפעול לגביית החוב תוך 3 שנים מהיום האחרון לתשלום (כולל לשלוח תזכורת) אם העיריה לא עשתה דבר - העונש התיישן.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

מתעלק על הת'רד...

אותו סיפור רק עם דו"ח משטרה...

גם על חנייה הוצמד לחלון...

השאלה שלי היא האם גם פה נשלח דו"ח לדואר ?

האם גם כאן יש התיישנות?

 

 

בתודה מראש גיל אסרף...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

האם זה גם תקף לגבי דו"ח מהירות (ממשטרה כמובן)..

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
האם זה גם תקף לגבי דו"ח מהירות (ממשטרה כמובן)..

 

עם המשטרה אל תנסו להתעסק - פשוט לא יחדשו לכם את הרשיון ושום טענות עם התיישנות לא יעזרו...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עוד התעלקות:

 

מה הערייה יכולה לעשות לי אם אני לא ישלם את הדוח?

 

שבוע שעבר קיבלתי בבאר שבע דוח 100 שקל על חנייה ללא תווים. כאשר אני בכלל גר רחוק ליד חיפה ואין לי קשר לעיר הזו.

 

כנ"ל לפני חודשיים ככה קיבלנו תזכורת: "להזכירך, היינך חייב כספי דוח חניה לעריית חדרה".

מלפני 6 שנים :shock:

 

אקיצר, לאוץ ולשלם? או שלא היסטרי??

 

(ד"א, ממש ממש ממש ממש אין לי כסף מיותר)

פורסם
האם זה גם תקף לגבי דו"ח מהירות (ממשטרה כמובן)..

 

דו"ח מהירות יגיע לידיך באחת משתי הדרכים :

1. יינתן לך אישית.

2. יישלח בדואר רשום (מצלמה).

 

לפיכך ברור שקיבלת את הדו"ח , ולמשטרה לא תהיה בעייה להוכיח זאת .

 

 

לגבי העירייה -

בעבר היו הרבה דו"חות ש"נפלו בין הכסאות".

היום זה יותר מסובך . העסק ממוחשב.

יש עיריות שמטילות עיקול על רכבים , יש עיריות שמטילות עיקול על רכוש בבתים.

 

אם אתה טוען שלא היית בב"ש , שלח מכתב ערעור. לא יעזור -בקש להישפט.

שקול אם זה שווה לך.

 

לגבי חדרה -בקש שימציאו לידיך את כל ההודעות שנשלחו לכתובתך (שהייתה ,כך אני מקווה בשבילך , מעודכנת במשרד הפנים). אם חלפו שנה מיום העבירה או שלוש שנים מיום התזכורת האחרונה , מצבך טוב. בקש לבטל את הדו"ח בטענת התיישנות או להישפט.

 

 

אגב , לכולם - הטיעון של "ממש ממש אין לי כסף מיותר לא ממש תופס , אתם יודעים...

אין כסף ? אל תעשו עבירות , או אל תשתמשו ברכב :idea:

פורסם

אבל לגבי אי תשלום של דו"ח שאתם צריכים לשלם יש לי מושג...

תשלמו תמיד! גם דו"ח של עיריות.... (כמובן שתנסו תמיד לדחות וכולי... )

אבל לבסוף, כשמגיע הזמן. תשלמו... אחד העובדים שלנו לא שילם דו"ח או שתיים של עיריית באר שבע וקיבל לפני כחודשיים צו עיקול... לא צריך להגיד שגם המשכורת שלו עוכבה יחד עם זאת (לא אשמתנו, חייבו אותנו, ממש לא נעים להיות בכזה מצב עם עובד שלך, ועוד שהוא קרוב משפחה (גרוזינים :) ))....

הקיצר... מאז זה בעיה לסדר את העניינים... ולבסוך שילם סכום שהוא כפול או משולש מהקנס(ות) המקוריים... לא חבל?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

לגבי השאלה שלי מקודם.. דו"ח חניה של המשטרה מונח על השמשה...

האם גם הם חייבים לשלוח עותק של הדו"ח לבית?

בחודש נובמבר קיבלתי קנס על חנייה (באמת שלא ידעתי שאסור לחנות שם)

מהמשטרה.. לא מהעירייה.. והוא אבד לי וגם ככה שכחתי לשלם אותו...

אבא שלי אמר לי טוב תחכה לכפל..

הכפל לא הגיע.. עכשיו השאלה שלי היא האם קודם הם צריכים לשלוח לי את העותק ורק אז את הכפל? ואם העותק או הכפל לא מגיעים אז מה עושים?

אני דואג כי זה הרישיון של אמא שלי שלא יתנו לה לחדש (הרכב שלה)

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

למי שחושב שהעירייה לא יכולה לעשות כלום לגבי תשלום דו"ח, ובחן לפי סעיף תשנ"ב באב בחוק, העירייה רשאית לעקל לך את החשבון בנק.

ואז אתה משלם את דמי העיקול, דמי השיחרור, דמי הג'קוזי של ראש העירייה, דמי המטפלת של הפקידה בעירייה וכיו"ב.

 

עדיף להסדיר את הנושא במכתבים רשומים מולם ולא לחכות שזה יגיע למצב מסובך.

×
×
  • תוכן חדש...