Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

מספר שאלות לי אליכם. אבל תחילה סיפור מקרה:

אתמול נסעתי על כביש 6 כשלפתע נכנס בי בעוצמה רבה מאד רכב מאחור.

הנהג הפוגע נמלט מהמקום. פגע וברח.

אנשים טובים שעצרו לעזור לי הצליחו לרשום את מספר הרכב הפוגע תוך שהוא נימלט.

אמבולנס פינה אותי למיון. כאבי גב חזקים, צוואר וראש.

הרכב הלך קאפוט לגמרי, והמשטרה גררה אותו מהמקום.

היום הלכתי לתחנת משטרה להגיש תלונה. שם בדקו את מספר הרכב הפוגע ואמרו לי שזה ערבי עם ת.ז כחולה ושיש בעיה לאתר אותם בפועל וכנראה אין לו בכלל ביטוח וכו'. בקיצור אמרה לי שחבל לי על הזמן ושאם אני רוצה אני יכול להגיש אותו לבית משפט לתביעות קטנות!

שמאי הרכב שהזמנתי העריך טוטל לוסט לרכב שלי.

 

עכשיו השאלות:

יש לי ביטוח צד ג' לצערי. אין לי מקיף. הרכב משנת 1999 מחירון כ 16000 שח.

- מה הסיכויים שלי לקבל את הכסף על הנזק? מחברת ביטוח? מהפוגע עצמו?

- איך אני אמור להיתנהל עכשיו? לקחת עו"ד?

- האם באמת למשטרה אין מה לעשות עם הפוגע הערבי הנמלט?

פורסם

דיברת עם שוטרת שהייתי מפטר אותה על המקום.

 

מדובר בתאונת פגע וברח , באותה חומרה כמו תאונה של הפוגע בחשין המנוח.

 

למזלך התוצאה לא גרועה כמו שם.

 

איך היא כבר יודעת שאין לו ביטוח.? מניחה כך.

 

לך למשטרה הפולך עולמות שאותו בעל רכב יאותר ויועמד לדין.

 

על הדרך יבררו אם יש לו ביטוח או לא.

 

יש ביטוח קרקס את האמא של הביטוח שלו.

 

אין ביטוח , תבע אותו בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

מקווה בשבילך כי יש לך גם שמות של עדים למקרה.

 

בקשר לפגיעות הגופניות , אתה מגיש את התביעה כנגד ביטוח החובה שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

העיקר הבריאות ידידי.

וסלח לי אבל אני לא מצליח לעכל את התשובה שהשוטרת ה#@#$^%

לחבר שלי ביום שבת הם ידעו לבוא מתחת לבית, לפסול לו את הרכב ולתת לו זימון לבית משפט, אבל עבריין אמיתי אין להם אפשרות לאתר, חבורת חובבנים חובבי סופגניות, אם העניין כרוך במאמץ והקצאת משאבים אז הם פוסלים מראש.

באותו משקל אותו נהג לא היה צריך לברוח, גם ככה לא היו עושים לו כלום כי הוא ערבי מהשטחים שאין לו ביטוח ולכן לא מתעסקים איתו.

לא הייתי רוצה להיות במקומך, מקווה שתצליח איכשהו לאתר את הכאלב.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

דברי המשטרה נשמעים לי ממש בולשיט: "אוי,אוי,אוי, ערבי עם תעודת זהות כחולה " התיאור מתאים ל-20% מאזרחי מדינת ישראל. יש מספר רכב, יש איתור של בעל הרכב, יש תלונה - יאללה לעבודה.

המשטרה יכולה לאתר רכב הנוסע בכביש 6, אם יכנס אליו בשנית.

 

אני מניח שאם היה חייב כסף לכביש 6, ולא רק עובר עבירה "קלה" כמו תאונת פגע וברח, הוא היה כבר נעצר.

פורסם

היה לי מקרה זהה לשלך, עם נזק לרכב של כ9000 ש"ח.

קיבלתי המצלה חמה לא להתאמץ כי אין סיכוי, וכך עשיתי.

שים לב שאם תתבע, עליך להכין כסף מראש, לפחות לשמאות.

פורסם
היה לי מקרה זהה לשלך, עם נזק לרכב של כ9000 ש"ח.

קיבלתי המצלה חמה לא להתאמץ כי אין סיכוי, וכך עשיתי.

שים לב שאם תתבע, עליך להכין כסף מראש, לפחות לשמאות.

תודה על התגובות חברים!

אצלי הנזק מוערך בשווי של הרכב = 16000

שמאי זה כסף קטן יחסית. סגרתי הכל ב 700 שח.

עכשיו נראה לי שאני חייב עו"ד טוב. מישהו יכול לייעץ לי עו"ד שיודע לטפל במקרים כאלה?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

WTF? אחרי שנתיים אתה מודה לאנשים? :lol:

נו טוב, כנראה שעדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אולי תגלה לנו בהזדמנות חגיגית זו איך הסיפור נגמר?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...