Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית על מטוררררפפפתתתת...... Koenigsegg CC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסבירו לי בבקשה מה הנתונים אומרים :

Lateral g-force: 1.3 g

Ignition system: Direct coil on plug. Transistorised.

 

Ignition system: Direct coil on plug. Transistorised

אומר שמערכת ההצתה בנויה מסליל נפרד לכל צילינדר המורכב מעל הפלאג, במקום סליל (קויל, או כוהל במוצ'כניקית) אחד מרכזי. זה חוסך את הצורך בכבלי הצתה כי המתח הגבוה מיוצר קרוב לפלאג. וזה יותר אמין (אלא אם כן יוצר על ידי VW בסביבות שנת 2000 :( ) ויותר נח לבקרה.

בתכל'ס, זה לא להיט, להרבה רכבים הרבה יותר זולים יש את זה (למשל אצלי).

 

Lateral g-force: 1.3 g

אומר שהמכונית מסוגלת לעמוד בכח צד הששווה ל-1.3 פעמים ממשקלה. לשם המחשה, אם תעמיד את המכונית ב-90 מעלות לריצפה כשהגלגלים שלה צמודים לקיר והדלת של הנהג כלפי מטה, ותלחץ לה על הגג בכח השווה למשקל הרגיל שלה, הגלגלים לא יחליקו למטה על גבי הקיר. הם ימשיכו לא להחליק גם אם תוסיף מעליה משקולות במשקל 30% מהמכונית.

זה דווקא כן להיט (בפניות).

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

היא לא ממש מכונית חדשה

הגו אותה וסיימו את הפיתוח ב98 והיא התחילה להמכר ב2000

היא נראה לי יצאה מתוך הלמבורגיני koenig - מכונית מטורפת עם 800 כ"ס.

http://www.fantasycars.com/derek/cars/koenigdiablo.html

בכל מקרה היא אחת המכוניות היותר מגניבות אם ראיתם תמונות שלה כשהיא מקופלת לשניים.

פורסם

האם הנתון של תאוצה רדיאלית (זה מה שמתקבל מההסבר של VT..אם אני לא טועה) מצביע על איכות של הצמיגים..או על חוזק מבנה של רכב ויציבותו? איך בודקים את הפרמטר הזה?

פורסם

אתה הולך בקטן ידידי... מה לגבי ה

The Koenigsegg CCR ?

 

CCR_orange_back_small.jpg

 

CCR_orange_sideopen_small.jpg

 

CCR_orange_front_small.jpg

 

 

 

Acceleration: 0-100 km/h (0–62 mph) 3.2 seconds

Top speed: 395+ km/h (242+ mph)

Standing quartermile: 9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)

Braking distance: 31 m (100–0 km/h)

Lateral g-force: 1.3 g

Fuel consumption: Highway travel: 13 l/100 km

Combined: 17 l/100 km

 

:shock::shock::shock::shock::shock:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
תסבירו לי בבקשה מה הנתונים אומרים :

Lateral g-force: 1.3 g

Ignition system: Direct coil on plug. Transistorised.

 

 

Lateral g-force: 1.3 g

אומר שהמכונית מסוגלת לעמוד בכח צד הששווה ל-1.3 פעמים ממשקלה. לשם המחשה, אם תעמיד את המכונית ב-90 מעלות לריצפה כשהגלגלים שלה צמודים לקיר והדלת של הנהג כלפי מטה, ותלחץ לה על הגג בכח השווה למשקל הרגיל שלה, הגלגלים לא יחליקו למטה על גבי הקיר. הם ימשיכו לא להחליק גם אם תוסיף מעליה משקולות במשקל 30% מהמכונית.

זה דווקא כן להיט (בפניות).

 

ההסבר לא נכון. קרוב לוודאי שגם את תיקח מכונית נוסעים רגילה ותעשה את מה שתיארת היא לא תחליק. הכוונה היא שבזמן נסיעה המכונית מסוגלת לייצר תאוצה צידית מרבית של 1.3g. הקשר בין זה לבין מה שקורה במצב הסטאטי רופף מאד, מכיוון שבמצב הסטאטי אין שום השפעה של מיקום מרכז הכובד, התנהגות המתלים ועוד.

 

הכוונה היא שבזמן פנייה הכוח שהגלגלים מייצרים כדי לשמור על הרכב בתוך הפניה גדול ב 30% ממשקל הרכב.

 

תאוצת צד של 1.3g היא כמעט בלתי אפשרית לביצוע במכונית שאינה מכונית מרוץ עם צמיגים ייעודיים, מכונית ספורטיבית רגילה יכולה להגיע לאיזור ה 1g. אני מניח שברכב הזה מדובר על שילוב בין צמיגים מיוחדים לבין אוירודנימיקה עם המון downforce.

פורסם
אתה הולך בקטן ידידי... מה לגבי ה

The Koenigsegg CCR ?

 

 

Acceleration: 0-100 km/h (0–62 mph) 3.2 seconds

Top speed: 395+ km/h (242+ mph)

Standing quartermile: 9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)

Braking distance: 31 m (100–0 km/h)

Lateral g-force: 1.3 g

Fuel consumption: Highway travel: 13 l/100 km

Combined: 17 l/100 km

 

:shock::shock::shock::shock::shock:

 

הוא הוצג במרץ אם אינני טועה .

 

אני פשוט התאהבתי בעיצוב הזה , נראה מדהים .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

×
×
  • תוכן חדש...