Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית על מטוררררפפפתתתת...... Koenigsegg CC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קישור לפרטים על המכונית:

http://www.koenigsegg.com/thecars/index.asp?submenu=4

 

תקציר:

3.5 אפס-מאה

390 קמ"ש - טופ

655 כ"ס ממנוע V8 בנפח 4.7 ליטר, מגדש-על (1 באר)

6 הילוכים, ידני

מחיר .....חחחחח....מה זה משנה בכלל....

 

תהנו....

 

ליאור.

02.jpg

 

03.jpg

 

05.jpg

 

04.jpg

 

06.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

:lol:

מתקרב לצריכה של מטוס , לא? :wink:

 

 

דבר אחד הורס את כל המכוניות על האלו - המראות

 

בשביל הם צריכים אותן? שיתקינו מצלמה שתראה להם את הנתיב מאחוריהם בשלמות מכל הכיוונים (בטח עולה פחות מ0.001 אחוז מהאוטו - ולכן הוצאה שווה)

 

 

:D

וואלק אתתתתה

פורסם

בוקר טוב.

התעוררת.

עוד מעט תכתוב:מכונית מטורפת למבורגיני קונטאצ'.

 

Koenigsegg CC זאת חברה שמייצרת מכוניות לפי הזמנה.

מה שאומר בעיקר לשייחים סעודים.

 

זאת המילה האחרונה במכוניות ספורט.

חבר'ה יוצאי למבורגיני שהקימו חברה חדשה עם סוכנויות בכל העולם.

 

 

road4a.jpg

 

scheda2.gif

אייל

פורסם
04.jpg

]

 

זה רק אני,או שעוד מישהו שם לב לעיגול הגדול במרכז הקונסולה של הרכב,זה מזכיר לי את הטלפון מחוגה הישן [ועוד כמה דברים סוטים בראש.. :wink: דמיון לא חסר ].

זה אשכרה נראה כמו טלפון. [רק איפה השפורפרת :? ]

ומה זה הכסאות האלה,זה מזכיר לי את הכסאות של פעם [היו כאלה כתומים אצלנו בתנועת נוער] מפלסטיק עם חתיכת עור שחור שכשאתה יושב עליו בקיץ,הוא נדבק לך לרגל.

העיקר המסך של המערכת ניווט.

לא קונה!! 8)

 

:multi::multi::multi:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

זה רק אני,או שעוד מישהו שם לב לעיגול הגדול במרכז הקונסולה של הרכב,זה מזכיר לי את הטלפון מחוגה הישן [ועוד כמה דברים סוטים בראש.. :wink: דמיון לא חסר ].

זה אשכרה נראה כמו טלפון. [רק איפה השפורפרת :? ]

ומה זה הכסאות האלה,זה מזכיר לי את הכסאות של פעם [היו כאלה כתומים אצלנו בתנועת נוער] מפלסטיק עם חתיכת עור שחור שכשאתה יושב עליו בקיץ,הוא נדבק לך לרגל.

העיקר המסך של המערכת ניווט.

לא קונה!! 8)

 

:multi::multi::multi:

 

באמת עיצוב פנימי קצת מוזר

 

אבל העיצוב החיצוני מדהים :!:

פורסם

העיצוב הפנימי נראה כאילו פרמו 20 כדורי סל וחיברו מהם מושבים וקונסולה.

 

אני מעדיך שהפרה הפנימית של האוטו שלי תהיה שחורה אם אפשר.

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

באמת מכונית מדהימה ,

כדאי להוריד את הסרטון ( מבחן ) שלה בטופגיר !

 

הכי יפה שאפשר להוריד את הגג ידנית ולשים אותו בבג'ז הקידמי !! ואז הרכב פשוט נהפך לקבריולט :lol:

התאוצות הבלאגנים הכל יש במבחן , והאחיזה שלה גם מאוד גבוהה ...

 

אם מישהו מעוניין אני יכול גם לשלוח לו את הסרט :)

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מאיפה אני יכול להוריד סרטונים של טופ גיר,פעם הורדתי מקאזה,אבל בגלל שאין לי תוכנת להורדת קבצים כרגע [עשה לי בלאגן במחשב],אני מחפש מקורות אחרים?!

אגב פאדי,אשמח מאוד אם תשלח לי את הסרטון.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
מאיפה אני יכול להוריד סרטונים של טופ גיר,פעם הורדתי מקאזה,אבל בגלל שאין לי תוכנת להורדת קבצים כרגע [עשה לי בלאגן במחשב],אני מחפש מקורות אחרים?!

אגב פאדי,אשמח מאוד אם תשלח לי את הסרטון.

 

:)

שלחתי לך בפרטי ,

אבל למי שזה מעניין על סרטי מכוניות אז הנה שרשור אחד שיעזור הבה ....

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=17997&start=0

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

תסבירו לי בבקשה מה הנתונים אומרים :

Lateral g-force: 1.3 g

Ignition system: Direct coil on plug. Transistorised.

 

מה זה Venturi tunnels at the rear of chassis/body. ....מה מהמטרה של הפתחים?

פורסם

המטרה של הפתחים היא לאפשר זרימת אוויר מהירה יותר מתחת למכונית, ביחס לזו שמעל למכונית. כך נוצר כוח הצמדה חשוב ביותר.

והמנוע מבוסס מנוע מוסטנג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...