Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קרה לסלקום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה לנצל את הבמה הזו:

 

תתקשרו לסלקום ותגידו שאתם רוצים להתנתק בגלל התקלה! תסחטו חבילות!

 

סחטתי חבילה חלומית הרגע!

 

 

אבל אם אתה מנוי שלה אתה לא יכול להתקשר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפי מה שהבנתי, נפל ה HLR.

הHLR הוא הליבה של הרשת שם מאוחסנים כל מספרי הטלפון והשיוכים שלהם לסימים השונים , כמובן כל המידע בנוגע לשיחות וכל הניתובים.

בקיצור - סרט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

התקשרתי מהבית ל1800-052-052

פשוט תלחצו על "שדרוג מכשיר" או משהו שכרוך בזה שתשלמו לסלקום עוד כסף.

שם הם תמיד עונים מהר, תקלה או לא.

הייתי איתם 40 דקות על הקו, העברות למנהל ולקשרי לקוחות וכל זה.

בסוף קיבלתי חבילה של 13 אג' לדקת שיחה לכל היעדים ו7 אג' להודעה.

זה יוצא 1000 דקות ב130 ש"ח, 1000 הודעות ב70 ש"ח: סה"כ 200 ש"ח כולל מע"מ.

החודש יצא לי 960 דקות ו700 הודעות.

לפני כן שילמתי 354 ש"ח בחודש על 800 דקות ו600 הודעות.

פורסם

אתה בטוח שזה אמיתי? לא מסוגל להבין מתי יש זמן לשלוח כלכך הרבה הודעות ולדבר כלכך הרבה, אתה שולח הודעות תוך כדי שיחה או איך זה עובד?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

LOL

זה אמיתי לחלוטין.. יש לי עסק + אני עובד. מדבר הרבה (לצערי!).

לפחות קניתי אוזניה חוטית רגילה (ולא BT אלחוטי) + אני מדבר רוב הזמן על רמקול.

פורסם

לא.. על מה אתה מדבר?

איזו אנטנה? הסיגנל היחיד שעובר הוא סיגנל אודיו ומעט חשמל מהמכשיר עצמו לאוזניה..

לפחות זה לפי מה שאני יודע.

פורסם
התקשרתי מהבית ל1800-052-052

פשוט תלחצו על "שדרוג מכשיר" או משהו שכרוך בזה שתשלמו לסלקום עוד כסף.

שם הם תמיד עונים מהר, תקלה או לא.

הייתי איתם 40 דקות על הקו, העברות למנהל ולקשרי לקוחות וכל זה.

בסוף קיבלתי חבילה של 13 אג' לדקת שיחה לכל היעדים ו7 אג' להודעה.

זה יוצא 1000 דקות ב130 ש"ח, 1000 הודעות ב70 ש"ח: סה"כ 200 ש"ח כולל מע"מ.

החודש יצא לי 960 דקות ו700 הודעות.

לפני כן שילמתי 354 ש"ח בחודש על 800 דקות ו600 הודעות.

 

החבילה בתשלום מראש? או לפי דקות שיחה בפועל? התחייבת?

פורסם

אוזנייה חוטית מגבירה את הקרינה שלך לראש בהרבה יותר מאוזנייה אלחוטית

 

כמו שהבחור אמר למעלה, היא כמו אנטנה לטלפון ואתה שם אותה בתוך האוזן.

פורסם

אוקי מעניין מאוד לגבי האוזניה הייתי בטוח שזה ההיפך המוחלט..

 

אופיר:

1. זה תשלום מראש (200 ש"ח כולל מע"מ)

2. אני גם ככה מחוייב לעוד 9 חודשים, חתמתי לסה"כ 18 (18 חודשים מהיום).

פורסם

לפי מיטב הכרותי, אם הלכה להם הליבה אז הם יכולים לזרוק את הליבה החוצה, לשחרר את הגוף ולהמשיך רק עם הצלחת, לא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...