Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה עם פייפל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי חשבון באיביי ובפייפל איתו אני מבצע הזמנות.

 

בפירוט האחרון בכרטיס אשראי פורטו כל העסקאות שעשיתי בכרטיס (רשום PAYPAL ומשהו לידו,בטח שם המוכר).

אני אמור לקבל זיכוי מפייפל:

1.עשיתי "אקטיבציה" לכרטיס שלי שבו פייפל מגהצים 8 ש"ח שולחים קוד בפירוט,אתה מזין את הקוד ופייפל מחזירים לך את הכסף.

2.לא קיבלתי מוצר ממוכר באיביי לאחר שפתחתי DISPUE איביי אישר את ביטול העסקה ואמר שיזכה אותי במחיר המוצר-30 ש"ח.

 

2 המקרים הללו עבר זמן של שבועיים אני חושב ואני לא רואה בפירוט של הכרטיס אשראי (שמתעדכן כל 24 שעות) את הזיכויים הללו.

מישהו יודע מה עליי לעשות?

 

תודה.

פורסם

לדעתי פייפל לא מזכים לאשראי אלא לחשבון פייפל עצמו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

^^אמת ויציב - הם מזכים אותך בחשבון.

לא מזמן החלפתי כ. אשראי בינ"ל ועשיתי אקטיבציה כמו שתיארת. הם זיכו את החשבון ולא את האשראי. (בסכום של 2 דולר זה לא משנה, אבל אם זכית ב'דיספיוט' ע"ס מאות דולרים יש אפשרות למשוך דרך "פייפאל ישראל" לחשבון הבנק)

 

למען האמת בדקתי הרגע, וניתן למשוך חזרה את הכסף גם לאשראי, בתמורה לעמלה בסך 22 ש"ח.

Mazda 2 2013

פורסם

תודה רבה.

 

נכנסתי לחשבון שלי בפייפל וראיתי שליד הכיתוב BALANCE רשום לי את הסכום שהייתי אמור לקבל בחזרה:30 ש"ח.

 

השאלה שלי,אם כרגע אני מזמין משהו באיביי ומחייב בפייפל משהו ב50 ש"ח,ה30 האלו ירדו מהחשבון שם בפייפל והם יחייבו בנוסף עוד 20 ש"ח ואז למעשה הBALNCE יחזור להיות 0?

 

תודה רבה.

פורסם

כן, יש לך עכשיו 30 שקל בחשבון פייפאל, אם תקנה משהו בסכום גדול יותר - יילקחו 30 שה"ח מהחשבון והיתרה מכרטיס האשראי שלך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
כן, יש לך עכשיו 30 שקל בחשבון פייפאל, אם תקנה משהו בסכום גדול יותר - יילקחו 30 שה"ח מהחשבון והיתרה מכרטיס האשראי שלך.

 

צודק..עשיתי עכשיו הזמנה ב27 ש"ח ואכן זה הראה לי בBALACE שיש לי 3 ש"ח.

 

לגבי ה8 ש"ח שזיכו אותי?איפה מופיע הזיכוי? האם הם קיזזו את זה כחלק מהקניות שלי באיביי?

פורסם

אכן קיזזו

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אכן קיזזו

 

תודה.

שאלה אחרונה,ליד כל חיוב בכרטיס אשראי רשום לי PAYPAL וליד זה שמות משתנים,האם זה שמות המוכרים ?

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

נצל"ש

 

קיבלתי הודעה מפייפל שיש צורך להרים את מכסת הכסף.

הם מבקשים ממני קוד אשר נשלח אלי בתאריך 30-12-2005

מאיפה אני יכול להשיג את הקוד הזה?

מישהוא מכיר את העיניין?

 

ירון מאיר

פורסם

אמור להופיע בתדפיס החיובים שלך (הדף של הכ. אשראי) תחת paypal וליד יש 4 ספרות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תבדוק באתר האינטרנט של חברת האשראי שלך.

מצאתי את הקוד פייפאל שלי מ2008 (אבל זה היה עם אותו הכרטיס, אז לא חוכמה)

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

×
×
  • תוכן חדש...