Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טיפש עם הרבה כסף. להשתולל עם אוטו ליד אנשים זה לא טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לראות 2 פרארי ואחריהן פורשה ועוד שכולן אדומות, זהו בהחלט תאווה לעיניים.

 

הסרטון השני הוא מרוסיה, נכון?

 

כנראה שמדובר באוליגרך, שמחליף מכונית פחות מפעם בשלוש שנים:).

פורסם

מאוד עצוב לראות אנשים עושים כאלה דברים לפרארי. ובכלל, לפרארי 355, למה הוא הרס אותה, בכך שהוא שם ספסל מטופש ומגעיל מאחורה?:shock:

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

והנה התיאור בתחתית הסרטון

ציטוט

Driver is Amr Mcgyver a autocross events racer in Egypt.

סוף ציטוט

נעזוב את זה שהוא לא נהג מבריק אלא פסיכי שחושב שהוא שולט ברכב, בעוד הרכב די שולט בו.

 

אהבתי את התפאורה הניאו-ריאליסטית שמסביב, השכונים המוזנחים ומגוון המכוניות מהסבנטיז. ממש פרומו לסרט "חראקות בזמאלק";

-שו יא עמר, כיף אל סיארה?

-אחלה סיארה, זיי מן אל אפלאם אל אמריקני

-מגייבר יעני

-לא, אנא מגייבר, הוא בס אמריקן

-בס הוא קן מוהנדס

-אה, בס אנא מוהנדס מן אסקנדריה

-אנא בחיבק יא מגייבר, אחלה זלמה אינת ואחלה סיארה כמאן

-ילה תעאל, בדי ניק אל שר***ה מן אל נייט א-קלאב

-אינת מבסוט יא אבו אל-פרארי?

-אה, גידאן גידאן :-)

 

מן הסתם, לא צריך להיות דובר ערבית כדי להבין...

 

ואפרופו הכינוי שלו; בעולם הערבי מספר תוכניות טלויזיה מהאייטיז זכו לתהילת עולם, בעיקר מק'גייבר ומופעי ההאבקות למיניהם(בכיכוב האחים ון-אריק).

 

שמישהו יעיר אותם בבקשה(לפני שהפצצה האירנית תעשה את זה).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

:-D כל הכבוד על השיחה המאולתרת, רק שעשית אותה במבטא דומה לצפון פלסטיני-ירדני, מצרים רחוקים מלהישמע ככה.

מיותר לציין שהגזמת עם ההתרפקות על האייטז.

פורסם
עזבו את הפרארי ראיתם את ברכת הדרך בערבית שתלויה לו על המראה ? :shock:

 

קרעתי סימפונה, יא גמור.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
אתם בטח מדמיינים שנסיעה ב355 אדומה,תהיה לצד הרי האלפים המושגלים מתפתלת בין פניות ההר,או לצד היאכטות במונטה קרלו,אולי חונה ליד אחד בתי הקזינו בווגאס.

אז קבלו את זה :)

 

 

נ.ב-

ממש רציתי שהוא יגמור בתוך קיר :)

 

רק לי מפריעה העברית?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בסרטון השני הפרארי הינה משוויץ רואים לפי לוחית הזיהוי

 

הסרטון השני צולם בבולגריה. מאחר ובבולגריה לא נמכרות מכוניות כאלו, קונים אותם במדינות אחרות באיחוד האירופי ואז אין בעיה לנסוע איתם.

ומי שנוסע לבולגריה - קבלו את זה כהזהרה כי דברים כאלה קורים שם המון. מדינה של איזה 8מיל' תושבים ו2000 הרוגים בתאונות דרכים בשנה...

×
×
  • תוכן חדש...