Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,



קניתי גולף לפני כמה ימים וזה מפרט ה-AUDIO שלה:

 

Alpine 9856



Morel DOTEC MKII 6.5

JBL GTO 75.4

 

1. קודם כל אני רוצה למכור את ה-Alpine, הפאנל קצת שרוט אבל היא מנגנת פשוט מדהים! בכמה אתם חושבים שאפשר למכור אותה?



2. במידה ואצליח למכור אותה אני, מן הסתם שארצה משהו במקומה ואלו הדרישות שלי:

  • תקציב: בערך 1000 ש"ח - מקווה למכור את הנוכחית ב-800 שקל ומוכן להוסיף עוד איזה 200-300.


  • USB - אני רוצה לשמוע את המוזיקה מ-DiskOnKey, מצדי שלא יהיו דיסקים בכלל.


  • רדיו עם קליטה טובה.


  • שתוכל לנצל יפה את הקומפוננטים שיש לי, הבנתי שהם לא רעים בכלל.


  • שתוכל להתחבר למגבר כמובן.


תודה רבה אשמח לכמה שיותר תגובות

:)

Bimmer

פורסם
קלריון 785/6

 

בוריס, תודה על העזרה, כמה שאלות ברשותך:

 

מה ההבדל בין 785/786?



שתיהן יוכלו לנצל את הקומפוננטים שיש בצורה טובה?

אתה מתכוון לקחת אותן מהחנות או יד שנייה?

 

נ.ב.

אני מבקש יותר מדי (800 ש"ח) בשביל ה Alpine 9856?

Bimmer

פורסם

הקלריון 785-6 יהיה יקר משמעותית מעבר לתקציב שלך ,אם אתה יכול להרשות לעצמך אז מומלץ אם לא

אז הייתי ממליץ על הרדיודיסק הנ"ל :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=750608

 

אם אתה מחפש משהוא בתקציב יותר נמוך זה יהיה מעולה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754783

פורסם

לקלריון יש צליל שונה מהאלפיין ופיונר,אני אחרי שמיעה של כמה מכשירים הייתי הולך או על קלריון או על אלפיין,ומה שהצעת נראה לי אחלה מכשיר ויש בו הרבה פונקיות לעתיד.

Scan Speak

×
×
  • תוכן חדש...