Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אמא שלי עלתה על מדרכה במהירות גבוהה וקרעה את הגלגל הקדמי ימני + עיקמה את הג'אנט(פלדה) שלו. עיקמה מעט את הג'אנט האחורי ימני(עיקום של כ ס"מ לאורך של כ 6ס"מ).

הצמיגים עברו 28K.

את הצמיג הקדמי + ג'אנט קדמי בטוח צריך להחליף.

לפי מה שאני מבין יש להחליף 2 צמיגים קדמיים, האם גם 2 ג'אנטים?

האם צריך להחליף ג'אנט אחורי שנפגע מעט? אפשר ליישר?

 

יש לי צמיגים של BRIDGESTOEN או משהו כזה מדגם TURANZA נדמה לי.

האם לקנות מאותה חברה ואותו דגם?

 

אם אני קונה אחד חדש מאותו דגם שיש לי, שם את מה שאני אקנה ואת הרזרבי ואת מה שיש לי עכשיו אני ישים בתור הרזרבי. זה בסדר?

 

אמא שלי המשיכה לנסוע עם גלגל קרוע(לא ברור לי כמה). איזה נזק זה יכול לגרום? מה כדאי לבדוק?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

צריך להחליף, כנראה את כל הצמיגים -

 

שני צמיגים שנמצאים על אותו סרן צריכים להיות באותה רמת שחיקה.

 

להחליף רק את הג'נטים השבורים.

אם יש עיקום קל בג'נט - יכול להיות שאפשר ליישר אותו (ג'נט פלדה בלבד. מגנזיום בד"כ אי אפשר ליישר)

 

לבדוק - אם לא היתה פגיעה חזקה מדי שעיקמה או שחררה משהו בהגה / במשולש / בבוקסות / בבולם.

 

לבדוק שלא צריך כיוון פרונט, שלפי מה שתיארת - כנראה צריך כיוון פרונט

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
מגנזיום בד"כ אי אפשר ליישר

 

אתה מכיר מישהו שכן מיישר/ משפץ חישוקי מגנזיום?

 

פתחתי פעם ת'רד בנושא, ולא נמצאה תשובה.

 

מאוד חשוב לשמור על החישוקים הקיימים ולא לשים תחליפיים, כי מדובר בחישוקים אורגינליים ויחודיים לרכב. אממה, יש לאחד עיוות בשפה, והשאר גם חטפו פה ושם מדרכות ושפשופים ב-20 שנה האחרונות.

 

אז יש מי שמשפץ מגנזיום?

פורסם

אני לא בטוח אם אפשר לשפץ חישוקי מגנזיום בארץ - בחו"ל בטוח שאפשר.

 

מה שכן - הצמיגאי שלי (מצטער על המלה, אין לי כח לכתוב כל פעם "פאנצ'רמאכער" :D ) אמר לי ש"יש לו מישהו" שיכול לתקן ג'נטים סדוקים.

 

העלמת שריטות? תיקוני שפשופים? אני לא יודע. אבל תיקוני סדקים - אפשרי.

 

(שיהיה ברור - אני סומך על הצמיגאי הזה בעיניים עצומות בכל מה שנוגע למקצועיות!)

 

אם אתה רוצה פרטים נוספים - פנה אלי בה"פ.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

האם יש אפשרות לקנות אחד חדש מהדגם שיש לי עכשיו, לשים אותו ואת הרזרבי על הסרן הקדמי(2 חדשים) ואת זה שעכשיו על הסרן הקדמי ולא ניזוק(28K) לשים בתור הרזרבי?

מצורף תמונות.

front.jpg

back.JPG

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
בשביל סכום הכסף שזה יעלה והפגיעה בנוחות הנסיעה שתגרם :?:

בשביל זה לחסוך :?:

 

בשביל זה אני שואל.

על מה אתה מדבר? על קניית צמיג אחד בלבד או על האם להחליף ג'אנט אחורי?

בשביל זה אני שאלתי האם זה טוב או לא.

 

אם על הצמיג אז לדעתי לא תהיה פגיע כי אני ישים אחד חדש שאני אקנה והשני את הרזרבי שגם הוא בעצם חדש. אם אכן תיהיה פגיעה בהיגוי ובנוחות אני אשמח אם תגיד לי למה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

"מכון יואל" בפ"ת משפץ חישוקי מגנזיום. אין לי את הפרטים שלו, אבל יש כאן כמה שיוכלו לעזור.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...