Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי הבהיר יותר ( ימני) של פרארי.

 

בכל אופן הייתי הולך על השמאלי!!

 

 

נדב.

 

נדב, כבוד על הזיהוי!

אכן, האדום הבהיר יותר הוא של פרארי. ולא ״סתם״ אדום פרארי, אלא אדום סקודריה פרארי: צבע המירוצים הרשמי של קבוצת פורמולה 1 של פרארי.

אז אתה מקבל ציון של חמישים אחוזים, כי הצבע הנבחר הוא זה - הבהיר יותר ולא הכהה. למה? צריך לראות בכדי להבין, אבל האדום פרארי ״משחק״ טוב יותר עם קרני השמש. פחות בולע אור וכך בהתאם לזוויות השונות בהן פוגעות קרני השמש בצבע מתקבל אפקט מרהיב של גוונים, שמאוד מבליטים את קווי הכנפיים, ובבוא העת - גם של הגוף עצמו.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום, פנים מול פנים עם הכנפיים הצבועות, הייתי הולך על הגוון הכהה יותר.

אולי בעצם צובע מחדש לB.R.G עם עיטורים צבהוב, אבל זה רק אני.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר אתכם? נותנים לנשים לבחור את הצבע? הרי רוב הנשים בוחרות אדום, אז איפה פה בכלל הבחירה :lol:

חבר, שיפץ את הג'יפ שלו וגם נתן לאשתו לבחור צבע, וכמובן היא הפתיעה עם אדום :evil:

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר אתכם? נותנים לנשים לבחור את הצבע? הרי רוב הנשים בוחרות אדום, אז איפה פה בכלל הבחירה :lol:

חבר, שיפץ את הג'יפ שלו וגם נתן לאשתו לבחור צבע, וכמובן היא הפתיעה עם אדום :evil:

 

יש מידה מסויימת של הצדקה, בחורות נראות טוב באדום:

 

 

bar_refaeli_in_red.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב, כבוד על הזיהוי!

אכן, האדום הבהיר יותר הוא של פרארי. ולא ״סתם״ אדום פרארי, אלא אדום סקודריה פרארי: צבע המירוצים הרשמי של קבוצת פורמולה 1 של פרארי.

אז אתה מקבל ציון של חמישים אחוזים, כי הצבע הנבחר הוא זה - הבהיר יותר ולא הכהה. למה? צריך לראות בכדי להבין, אבל האדום פרארי ״משחק״ טוב יותר עם קרני השמש. פחות בולע אור וכך בהתאם לזוויות השונות בהן פוגעות קרני השמש בצבע מתקבל אפקט מרהיב של גוונים, שמאוד מבליטים את קווי הכנפיים, ובבוא העת - גם של הגוף עצמו.

איזה ציון מקבל מי שבחר בצהוב? :oops:

 

אגב תמונות הצבע של הכנפיים ועם איכות התמונות שניתן להעלות כאן, רק בתמונה 8 זיהיתי הבדלים, או שאולי זה המסך שלי :wink:

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר אתכם? נותנים לנשים לבחור את הצבע? הרי רוב הנשים בוחרות אדום, אז איפה פה בכלל הבחירה :lol:

 

אתה מאפשר לה לבחור את הצבע והיא בוחרת לאפשר לך להתעסק ב"שטויות" שלך...

 

יש מידה מסויימת של הצדקה, בחורות נראות טוב באדום:

 

גם הלוטוס תראה טוב באדום! אתה עוד תראה.

 

 

אגב תמונות הצבע של הכנפיים ועם איכות התמונות שניתן להעלות כאן, רק בתמונה 8 זיהיתי הבדלים, או שאולי זה המסך שלי :wink:

 

זה בדיוק העניין - צריך לראות את הכנפיים בשמש בכדי לראות את ההבדלים. הם קיימים והם מוחשיים. עם האדום הבהיר יותר סקטרום הגוונים רחב יותר, מאשר האדום הכהה שבולע את השמש.

 

אכן כן, בחורות נראות טוב באדום (לרוב) אבל מי אמר שניתן להם לנהוג על הרכבים שלנו! :twisted:

 

"מאמי, את נראית נפלא באדום. בואי איתי לסיבוב באוטו. לא מאמי, אני מצטער, את לא יכול לנהוג. אין ביטוח... אני שמח שאת מבינה... מה אמרת? שאת בוחרת לאפשר לי לישון במלונה של הכלב היום? צודקת, עזבי, מי צריך ביטוח! יאללה, בואי תנהגי" :-D

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מאמי, את נראית נפלא באדום. בואי איתי לסיבוב באוטו. לא מאמי, אני מצטער, את לא יכול לנהוג. אין ביטוח... אני שמח שאת מבינה... מה אמרת? שאת בוחרת לאפשר לי לישון במלונה של הכלב היום? צודקת, עזבי, מי צריך ביטוח! יאללה, בואי תנהגי"

 

"וואח כאפרה איזה כייף, תזכיר לי איך מעבירים הילוך...ומה זה הדוושה המיותרת...

 

בווווום טראח, וואי מאמי אני מהזה צערת, וואי גם שברתי ציפורן......."

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים, עד שהבודי יחזור מהצבע, אפשר להמשיך לבצע מטלות באגף תא המנוע. אז אחרי שהתאמנו מניפה חשמלית למצנן, צריך להתחיל ולחשוב על עוד אלמנטים שקשורים להסבה הזו, ממניפה מיכנית לחשמלית. למשל, יוניט שתפעיל את המניפה? אז איפה מחברים אותה? במצנן מודרני (כמו זה שהותקן אצלי בטנדר), יש מקום מובנה ליוניט שכזה, אלא שהמצנן בלוטוס הוא בתצורה המקורית (לעת עתה...) ואין לו מקום שכזה.

במקרה כזה, יש שתי אפשרויות למיקום יוניט. אפשר לקדוח חור באחת מהאמבטיות של המצנן ולהשתיל בתוכה "מופה" עם הברגה מתאימה; אפשר ליצור מחבר T מנירוסטה עם הברגה ליוניט על אחד הצינורות המובילים את נוזל הקירור מהמנוע למצנן.

בחינה של הנעשה בלוטוס גילתה דבר מעניין. מסיבה לא ידועה, היו מורכבים שני חיישני חום (עבור מחוון טמפרטורה - לא יוניט הפעלת מניפה). האחד במיקום המקורי, על ראש המנוע; השני, מוברג על המצנן. מעולה, חשבתי, נרכיב את היוניט במקום הזה ובא לציון גואל.

 

אלא שבחיים, כמו בחיים, כל תוכנית היא בסיס טוב לשינויים...

 

למה? בבקשה:

 

1. ההסבה למניפה חשמלית מחייבת התקנת יוניט חום היכנשהו.

2. במצנן מודרני, כמו זה המותקן בטנדר, יש מקום מובנה ליוניט שכזה.

3. הנה המצנן המקורי של הלוטוס עם "מופה" שרותכה לאמבטיה העליונה של המצנן ובה חיישן טמפרטורה.

4. וזה המיקום המקורי של החיישן הזה, על ראש המנוע.

5. כאשר מוציאים את הפלאנג', ניתן לראות את חלקו הפנימי של היוניט בולט לו (מנחושת).

6. נהדר. אז כל שנותר הוא למצוא יוניט חום מתאים להברגה הקיימת. הנה, מצאנו! אלא שמסתבר שזה לא יוניט מתאים (גם סוג של חיישן טמפרטורה ולא מתג הפעלה) ואין יוניט שכזה להברגה הזו.

אז מה עושים? יש שלוש אפשרויות: האחת לקחת את המצנן, לקדוח את המופה הקיימת לגודל המתאים ולהשתמש במברז על מנת ליצור הברגה מתאימה ליוניט. כבר חשבנו ללכת בדרך זו, אלא שמשהו אחד הניע אותנו מלעשות-כן. המיקום של המופה: היא ממוקמת בחלקו העליון ביותר של המצנן וזה אומר שכל ירידת נוזל קירור במצנן עלולה (ותגרום) לכך שטמפרטורת נוזל הקירור המאמירה (להזכירכם - בוודאות עם חסר נוזל, אז הכמות שנשארה מתחממת יותר) לא "תיידע" את היוניט כי אין מגע בין הנוזל לבינה וזו לא תפעיל את המניפה וזה יגרום לרתיחה של נוזל הקירור על כל המשתמע מכך.

אפשרות נוספת היא לשתול מופה נוספת בחלקו התחתון של המצנן, אלא שאז המיקום הוא בנקודה בה טמפרטורת נוזל הקירור כבר נמוכה יותר וזה גם לא טוב.

אז מה עושים? עוברים לדפ"ה ג': שהיא, התקנת יוניט על מפרק T מנירוסטה, שימקום במקום המתאים באמצע אחד מצינורות הנוזל הגמישים. אפשר לקנות מפרק כזה, אפשר לעשות מפרק כזה. נבדוק ונחזור עם תשובות...

7. מכיוון שכך, אפשר לפחות לצבוע את המצנן - שיראה טוב!

תמונה 074.jpg

04012012779.jpg

תמונה 078.jpg

תמונה 077.jpg

תמונה 080.jpg

תמונה 085.jpg

תמונה 09.4.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד אשר נחליט ונפתור את סוגיית יוניט החום - אפשר להתקדם במקומות אחרים. למשל, מוט החיזוק הקדמי בין גשרי המתלים. זה האחרון אינו מופיע כפריט מקורי במכונית, אבל היה קיים על השלדה לפני הפירוק וגם מומלץ בספרות המקצועית, זאת מכיוון שהגשרים הגבוהים נתונים תחת עומס פיתול רב וברבות השנים והחלשות המתכת הפיתול הזה משפיע על התנהגות המכונית.

מאחר שהמוט במכונית זו (לפני השיפוץ) היה צריך "להתחשב" במניפה המיכנית, הוא הותקן גבוה ובאופן גס למדי. השיפוץ המקיף וכן ההסבה למניפה חשמלית איפשרו לנו להחליף את הקיים במשהו לא פחות טוב ויותר נאה לעין.

 

בבקשה:

 

1. ראשית - הנה השלדה עוד במערומיה. כאן ניתן להבחין בגשרי המתלים הגבוהים ולהבין את כוחות הפיתול שיפעלו על הגשרים הללו, אחרי התקנת יחידת הכוח ומתלים, כתוצאה מבלימות חזקות ופניות מהירות.

2. כאן ניתן לראות את מוט החיזוק הישן שהותקן.

3. וזה היעד. הדמיה של מוט חיזוק החדש.

4. אז מתחילים. ראשית צריך לחתוך את פלטות המתכת שיחזקו את המוט לשלדה ולקדוח חורים בהתאם לקדחים הקיימים בשלדה.

5. עכשיו אפשר לחתוך את מוט הגישור בהתאם לאורך הרצוי. הנה, כך פחות או יותר זה יראה, אבל...

6. הפינות הריבועיות לא מתאימות. אז מסור החיתוך מכוון לחיתוך בזווית, וזו התוצאה.

 

המשך יבוא...

04102011385.jpg

31072011062.jpg

תמונה 075.jpg

תמונה 086.jpg

תמונה 087.jpg

תמונה 089.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרדיאטור הזה כמעט זהה לזה שאצלי בספיידר.

אין שום בעיה למקם את היוניט למטה ואפילו הלחימו לי מופה ללא חיוב.

בעזרת נסוי וטעיה וגם ניחוש מושכל מצאתי את הטווח הנכון של טמפרטורת העבודה של היוניט הדרוש וזה עובד כעשור ללא דופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התקנתי יוניט על T כאמור על הצינור התחתון הגמיש - עובד מצוין - המניפה נכנסת ויוצאת כמו גדולה.

התבצע במסגרת הסבת מאוורר על טרמו-קלאץ' למאוורר חשמלי של 940 בוולוו שלי.

ה T שלי מייצור עצמי.

I'd rather walk than drive a Japanese car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בכל השרשור הזה היא ש''השושנים'' (רן) לא מפסיק להעלות את התמונות של בר רפאלי..

:lol:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בכל השרשור הזה היא ש''השושנים'' (רן) לא מפסיק להעלות את התמונות של בר רפאלי..

:lol:

 

אני לא מצליח להבין, מה הבעיה בדיוק?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...