Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאט-לאט מתחילה השלדה לקבל צורה ועוד ועוד חלקים חוזרים ומורכבים עליה, חדשים, מחודשים, או סתם אחרי ניקוי וצביעה.

 

עכשיו הגיע תורם של חלקי ההאב הקדמי להשתקע בחזרה במקומם:

 

1. תושבת משאבת הבלם הקדמית.

2. מגן האבנים של הדיסק.

3. מוט ההיגוי. אליו מתחבר התפוח של מסרק ההגה.

4. וכך זה נראה: מלפנים.

5. וכך זה נראה מאחור.

 

כמובן שכל הברגים והאומים חדשים והיכן שצריך זורזפו כמה טיפות של "לוקטייט", לוודא שלא תהיה מחלוקת בין הברגים למכלול, מחלוקת שתביא להפרדתם (לא מצב כל כך נעים...).

16102011451.jpg

16102011452.jpg

16102011453.jpg

16102011454.jpg

16102011455.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מזל טוב, קובי. בבעלותך: מריצה...

 

הנה, יש הוכחות:

 

1. מתקינים את יחידת הקפיץ בולם על הסרן האחורי.

2. וגם את השניה.

3. עכשיו אפשר להוריד את התמיכות מהשלדה, ו...

4-5. יש לנו מריצה!!!

16102011462.jpg

16102011461.jpg

16102011463.jpg

16102011459.jpg

16102011460.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שמיצינו את הקטע עם המריצה, הורדנו את השלדה בחזרה לג'קים וחזרנו לעבוד - הפעם על המתלים הקדמיים.

בראש ובראשונה - יחידות הקפיץ-בולם; אחריהן אפשר להתחיל לגרז היטב את פנים ההאבים והמיסבים ולהחזיר את המכלול בחזרה למקומו.

 

תמונות:

1-2. יחידת הקפיץ/בולם חוזרת למקומה. משמאל, אבל גם מצד ימין

3. זה ההאב. אותו "מפוצצים" בגריז, עוד לפני שמרכיבים את המיסב למקומו.

4. והנה הוא במקומו.

5. ועכשיו, לפני שמחזירים את ההאב למתלה, מרכיבים את מחזיר השמן/מגן האבק האחורי. קצת פרמיטבי ביחס למקובל היום, אבל עושה את העבודה.

6. מרכיבים את ההאב למקומו, וסוגרים את האום.

7. מחזקים כראוי ומכניסים את הפין הפציל למקומו.

8. ובזה אפשר לסגור את המכסה, ו...

 

להתחיל את שלבים 3-8 גם בצד השני.

 

זהו? אפשר להרכיב גלגלים ויש לנו "רולינג שאסי"? אז זהו, שעוד לא...

16102011464.jpg

16102011465.jpg

18102011466.jpg

18102011467.jpg

18102011476.jpg

18102011470.jpg

18102011471.jpg

18102011472.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאט-לאט מתחילה השלדה לקבל צורה ועוד ועוד חלקים חוזרים ומורכבים עליה, חדשים, מחודשים, או סתם אחרי ניקוי וצביעה.

 

עכשיו הגיע תורם של חלקי ההאב הקדמי להשתקע בחזרה במקומם:

 

1. תושבת משאבת הבלם הקדמית.

2. מגן האבנים של הדיסק.

3. מוט ההיגוי. אליו מתחבר התפוח של מסרק ההגה.

4. וכך זה נראה: מלפנים.

5. וכך זה נראה מאחור.

 

כמובן שכל הברגים והאומים חדשים והיכן שצריך זורזפו כמה טיפות של "לוקטייט", לוודא שלא תהיה מחלוקת בין הברגים למכלול, מחלוקת שתביא להפרדתם (לא מצב כל כך נעים...).

 

און, כאחד שעוקב אחרי שני השירשורים (טינה וזה)

אני רואה שהתחלת לחפף, בתמונה שבה רואים איך חיברת את מגן האבנים ניתן לראות שייש בורג אחד שונה!

 

אבל אני בטוח שמיד תיתן כאן הסבר מפורט לסיבה של זה.... ;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און, כאחד שעוקב אחרי שני השירשורים (טינה וזה)

אני רואה שהתחלת לחפף, בתמונה שבה רואים איך חיברת את מגן האבנים ניתן לראות שייש בורג אחד שונה!

 

אבל אני בטוח שמיד תיתן כאן הסבר מפורט לסיבה של זה.... ;-)

 

צודק במאה אחוז! וכמובן שיש סיבה...

 

במסגרת הפרוייקט, לקחנו החלטה (בדיוק כפי שעשיתי בטינה), להחליף את כל הברגים שאפשר ולשים חדשים. כמובן שיש יוצאים מהכלל, כמו ברגים מיוחדים במידות לא סטנדרטיות, שלא ניתן להשיג ובהנחה שהם במצב טוב. במקרה הנ"ל, המדובר בבורג סטנדרטי דווקא, אבל כזה בעל חשיבות מיוחדת: הוא זה המעגן את מוט ההיגוי למקומו ולכן חשיבותו וממדיו קריטים. אז למה לא חדש? סיבה בנאלית-משהו. פשוט לא היה לי כזה במידה הנכונה... אז נכון, יכולתי לעזוב הכל ולנסוע לחנות הברגים ולקנות שניים כאלו חדשים, אבל מאחר שהישנים היו במצב מצוין והמדובר בברגים נסתרים לעין - זה היה נראה לי מוגזם לבזבז על שני הברגים הללו שליש יום עבודה.

 

סוג של חיפוף? אולי, אבל עם סיבה מוצדקת! :-)

 

 

1. מוט ההיגוי המדובר.

2. מגן האבנים. ההתייחסות היא לבורג הימני התחתון.

3. ומהצד השני. אחד הברגים הוא בקוטר רחב יותר (זה הנראה לעין) והשני פשוט ארוך יותר, בכדי לתפוס את מוט ההיגוי למקומו.

16102011453.jpg

16102011454.jpg

16102011455.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאה, ממשיכים. הפעם עם מערכת הבלמים הקדמיים, אחרת אי אפשר לשים גלגלים ולהוריד את השלדה מהג'קים.

 

אז כמובן שהקליפרים שופצו מבעוד מועד וסט חדש של רפידות הועמד אכן, אז מה שנשאר זה... להרכיב!

 

1. אחד מהקליפרים המשופצים.

2. והנה הוא מורכב בחזרה למקומו.

3. וככה זה נראה מלפנים.

4. סט הרפידות החדש וספייסרים שלהם. שימו לב לכיוון החצים.

5. וככה זה נראה ביחד.

6. והרפידות מוצאות את מקומן בקליפר, הפינים מקבעים אותן במקום

 

זה סוגר לנו צד אחד, עכשיו שוב עושים את הכל מהצד השני ו... מסיימים גם עם המטלה הזו.

18102011473.jpg

18102011474.jpg

18102011475.jpg

18102011477.jpg

18102011478.jpg

18102011479.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי און,

 

אני אמנם לא מגיב לשרשור יותר מדי... אבל מביט בכל עדכון ועדכון בשקיקה והערצה.... פשוט תענוג!

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי און,

 

אני אמנם לא מגיב לשרשור יותר מדי... אבל מביט בכל עדכון ועדכון בשקיקה והערצה.... פשוט תענוג!

 

ליאור.

 

 

ליאור, ידידי.

האמת היא שאני מרגיש שקטונתי בהשוואה לרמה שאתה מציג פה בשיפוצים שלך, אז לקבל ממך תמיכה שכזו - סיבה לגאווה!

 

תודה!

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני נהנה משתי הגישות לשיפוצים שלכם, הגישה הפנאטית המושלמת, שאין הרבה כאלה

ומנציחה את הטירוף במיטבו, והחלום הכי גדול של כולם.

 

והגישה העיניינית יעילה, הגישה של שיפוץ מבוצע הייטב, עם דגש על הפרטים החשובים,

שמשלב "שיפוץ על פי הספר ונגיעות אישיות"...

 

האמת שליאור קצת נעצר, כנראה הסתיו עושה לו את זה...

 

תמשיכו - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הרבה התכתבויות כאן בפורום, הגיע הזמן לשוב ולבקר את חן פרחי שבבית המלאכה שלו, שם הוא מתקין, בונה ומייצר חלקי גומי שונים ומשונים, אבל גם באהבתו הרבה הוא דואג לבעלי המכוניות הישנות.

על הפרק התותבים המעגנים את מסרק ההגה למקומו.

אז נכון שקובי הביא כאלו חדשים מאנגליה, אבל בהמלצתו של חן, השתמשנו באלו שלו - המחוזקים - במטרה לשפר חדות היגוי.

 

אז הפעם העידכון מוקדש רובו ככולו לחן היקר.

 

ולתמונות:

1. תושבות ההגה מגומי - המקוריות ואלו של חן פרחי.

2. תושבת הגומי הישראלית המחוזקת.

3. חבקי הברזל של מסרק ההגה.

4. מסרק ההגה עצמו.

5. תפוחי ההגה החדשים.

18102011480.jpg

18102011481.jpg

18102011482.jpg

18102011483.jpg

18102011484.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שבחרנו להשתמש בתושבות הגומי המחוזקות של חן פרחי, הגיע הזמן להרכיבן על מסרק ההגה ולעגנו בחזרה למקומו בשלדה. זה האחרון, כאמור, מגיע מפורד אסקורט דווקא ולא מטריומף. מצד אחד המדובר במערכת יותר עמידה וחזקה, מצד שני היתרון הגדול של מסרק ההגה של הטריומף הינו בכך שיש לו שלושה סיבובים בין נעילות, זאת בהשוואה לשלושה סיבובים וחצי במסרק של האסקורט. לקולין צ'פמן פיתרונים והוא לא ממש זמין...

 

אז הנה, ככה זה נראה:

1. חבק המסרק השמאלי.

2. חבק ההגה הימני.

3. הרכבת התפוח למקומו.

27102011529.jpg

27102011530.jpg

27102011531.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.ebay.co.uk/itm/Mk1-2-Escort-Rs2000-Mexico-Quick-Steering-Rack-2-4-LHD-/130551573452?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e657aebcc

 

הייתי מציע 10 דקות במגרש החלקה (עם הסופר 7) למי שירים את הכפפה וידאג שהנ"ל יגיע לידיו של יעקובס-און.

קובי - מאשר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...