Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה במערכת


niv-l
שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

אז ככה לפני כמה ימים החלפתי מצבר באוטו

אממ ומאז אני שומע במערכת אבל שאני עובר ווליום של 15-20 המערכת מפסיקה להשמיע לסירוגין אבל בתצוגה בפאנל הכל נראה תקין

לציין שמוחברים אצלי 4 רמקולים למגבר JBL 1004

מה יכולה להיות התקלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

אז ככה לפני כמה ימים החלפתי מצבר באוטו

אממ ומאז אני שומע במערכת אבל שאני עובר ווליום של 15-20 המערכת מפסיקה להשמיע לסירוגין אבל בתצוגה בפאנל הכל נראה תקין

לציין שמוחברים אצלי 4 רמקולים למגבר JBL 1004

מה יכולה להיות התקלה?

 

לדעתי כדאי לך לבדוק את פאנל המגבר ברגע שאתה רואה את התופעה - יתכן והמגבר נכנס למצב הגנה על הרמקולים מכל מיני סיבות (רמקול מקוצר/קווים מקוצרים/מגבר לא תקין ועוד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כדאי לך לבדוק את פאנל המגבר ברגע שאתה רואה את התופעה - יתכן והמגבר נכנס למצב הגנה על הרמקולים מכל מיני סיבות (רמקול מקוצר/קווים מקוצרים/מגבר לא תקין ועוד).

 

צודק הסתכלתי על המגבר ברגע שיש צליל הנורה הכחולה דולקת ברגע שזה מפסיק היא נכבת

זה קורה רק כשמתחילים להיכנס לווליום גבוה

ממה זה יכול להיות עכשיו? נראה שהמגבר בסדר הוא לא מתחמם או משהו כזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק הסתכלתי על המגבר ברגע שיש צליל הנורה הכחולה דולקת ברגע שזה מפסיק היא נכבת

זה קורה רק כשמתחילים להיכנס לווליום גבוה

ממה זה יכול להיות עכשיו? נראה שהמגבר בסדר הוא לא מתחמם או משהו כזה...

 

המגבר לא חייב להיתחמם כדי להיות לא תקין.

המלצתי - תחליף בין הרמקולים, כלומר שפשוט תנתק את שני החוטים שמגיעים מהרמקולים (מהיציאת של המגבר) ותחליף בינהם.

אם נשארת אותה תופעה, כנראה שהמגבר תקול.

אם התופעה "עברה צד" הבעיה ברמקול או בחוט המוליך אליו (או גם וגם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצתי - תחליף בין הרמקולים, כלומר שפשוט תנתק את שני החוטים שמגיעים מהרמקולים (מהיציאת של המגבר) ותחליף בינהם.
אין כשר אלא אתה יכול לבדוק תנתק במה קדמית תן בווליום עובד טוב, תנתק במה אחורית שוב תן בווליום.

כמו שהבנתי מגבר נכנס לפרוטקשין, כנראה בגלל עומס.

אני לא מבין אנשים שהם חושבים שאנחנו טאלפטיים תפרט מה מערכת, זה שאמרתה שיש לך מגבר 1004 זה לא פרות מלאה, כדי שנרה את כל התמונה.

ממש מוזר שלפני הכל עבד ואחרי החלפת מצבר בעיה נדמה לי היה כבר בעיה כזאת תעשה חיפוש, תבדוק גם בהגדרות של רדיו דיסק כי כל הגדרות התפשו.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד פשוט !

חזק את חיבור כבל ה + של המגבר הייטב למגבר (כנראה התרופף לו ) כאשר צריכת הזרם גבוהה יותר (קרי ווליום גבוה יותר ) יש לך נתק מה שמכבה את המגבר...

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כשר אלא אתה יכול לבדוק תנתק במה קדמית תן בווליום עובד טוב, תנתק במה אחורית שוב תן בווליום.

כמו שהבנתי מגבר נכנס לפרוטקשין, כנראה בגלל עומס.

אני לא מבין אנשים שהם חושבים שאנחנו טאלפטיים תפרט מה מערכת, זה שאמרתה שיש לך מגבר 1004 זה לא פרות מלאה, כדי שנרה את כל התמונה.

ממש מוזר שלפני הכל עבד ואחרי החלפת מצבר בעיה נדמה לי היה כבר בעיה כזאת תעשה חיפוש, תבדוק גם בהגדרות של רדיו דיסק כי כל הגדרות התפשו.

 

תודה אני ינסה מה שאתם אומרים

 

פאנל של סוני CDX-GT630ui

קדימה קומפוננט 6.5 בוסטון S60

מאחורה 6X9 מורל טמפו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אני ינסה מה שאתם אומרים

 

פאנל של סוני CDX-GT630ui

קדימה קומפוננט 6.5 בוסטון S60

מאחורה 6X9 מורל טמפו

 

והמגבר דוחף את הבוסטון והמורל ? כלומר זה מגבר 4 ערוצים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר כמה צעדים אחורה.

למה היחלפת מצבר ?

אולי המצבר הישן בעצם היתקלקל כי יש לך טעינת יתר באוטו (האלטרנטור לא תקין ומטעין את המצבר מעל ל-14.4V מה שמקצר את חיי כל הצרכנים באוטו כולל המצבר) ? - טעינת יתר מזינה את המגבר במתח גבוהה יותר מה שיגרום לו להיכנס למצב הגנה על הרמקולים בווליום יחסית נמוך יותר.

האם כאשר התופעה מתרחשת כל הרמקולים לא עובדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיות חשמל למגבר.

 

כנראה מגבר נכנס לפרוטקשן...

 

בגדול זה חוסר חשמל. כבל חשמן לא מתאים לך או בעיה במצבר/אלטרנטור...

 

אולי התחממות של מגבר...

 

נן עוד פרטים על התקנה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה אחרי בדיקה קטנה מסתבר שהקרוסים של הרמקולים האחוריים נשרפו וזאת הייתה הבעיה

החלפתי את הקרוסים והכל חזר להיות תקין

זה מוזר פעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה....

תודה לכולם על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...