Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק לגמרי, זה מעצבן בטירוף

ונגיד שהיה לך זמן, ושהיה לך רכב טרנטה שלא אכפת לך לדפוק אותו כי הוא גם ככה דפוק.

עכשיו לך תוכיח את זה שהוא אשם, שהוא חתך אותך בכיכר, שהוא גלש לנתיב שלך, שהוא לא אותת

ובכלל כאשר תצבור כמה תאונות, השופטים יראו את העבר שלך ויראו שמשהו לא בסדר למרות שאתה צודק.

 

אין מה לעשות עם מנטליות הנהיגה כאן של רוב האנשים, תפנים את זה ותסע ותחסוך לעצמך הרבה עצבים.

 

לדעתי השופטים יעשו איתנו יד אחת כנגד התופעה. :)

 

חוצמזה יש לי דרך יצירתית נוספת על מנת לחסל את הבעיה מהשורש!

מחלקים את חברי הפורום למשמרות בין מרכזי הטסטים השונים בארץ ומייצרים מצבי אמת בכביש לאלה שיוצאים לטסט, אלו שלא מסוגלים להתמודד בכביש עם הנהיגה יחזרו ללמוד עוד קצת או יוותרו על הרשיון ובא לציון גואל! :)

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני תמיד עושה שמיניות באויר ועוקף ועובר נתיבים כדי שלא יווצר מצב שיש מאחורי משאית...

 

כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב לך את זה, והנה שרשור מצויין שאפשר להספים:

 

מהרבה מאוד הודעות שלך אתה מצטייר לי כזן הכי מסוכן של נהגים על הכביש, שעושים טעויות אבל בטוחים שהם צודקים. הרבה יותר מסוכן מהאפתיים שלא אכפת להם כלום. אתה במודע עושה שטויות כאילו בשביל לנהוג בטוח, אבל על הדרך משתין על כל שאר העולם בקשת. ֿ

חבריקו יקר, תעשה לעצמך ולכולנו טובה ותירשם לקורס נהיגה מתקדמת. צורת המחשבה והנהיגה שלך כמו שהיא מצטיירת מהודעותיך שגויה מהיסוד. אם תבקש - אשמח לצטט לך הודעות נבחרות שלך ולדון עליהן.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

שלום לך אנאלוגי.

 

אני לא יודע מה נתן לך את הרושם אבל הודעתי הנ''ל כלל אינה מצביעה על דבר, כמובן שאני לא אחתוך בנאדם תוך כדי שאני מסכן אותו רק כדי שמשאית לא תעמוד מאחוריי, אני עושה את זה עם איתות ואני מחכה שמישהו יתן לי לעבור לנתיב לאט ובזהירות.

 

מלבד זה איני בטוח מה עוד נתן לך הרושם שאני נוהג בחוסר זהירות שמסכן אנשים, אני דווקא נחשב נהג מאוד זהיר ואין לזכותי דו''ח תנועה או אזהרה כלל, מספר חברים שלי דווקא צוחקים עליי שאני חנון על הכביש שנוהג "על הקמ''ש" למרות שלפעמים זה לא כך (מי באמת נוסע 50 בעיר?-אלא אם כן עמוס), אשמח אם תצטרף הודעות שלי שמצביעות על כך שאני "זן הנהגים שעושה טעויות ומסכן אנשים על הכביש" ונדון בהם פה או בפרטי, אני מבטיח לך שתגלה שטעית וזה לא כך.

 

תודה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

אני קורא את השרשור הזה, שמהווה יותר התפרקות מאשר עצה אמיתית לעזרה ואני מסכים, אבל ממשיכים.

 

רק השבוע הייתי עד ל:

 

1.אוטובוס שחותך נתיבים ב- 120-130 קמ"ש.

 

2. נהגים שחותכים נתיבים בשניות האחרונות.

 

3. נהג שנצמד אליי כ"כ קרוב בפקק קטן, שממש פחדתי מאיזו "נשיקה".

 

4. נהגים שנוסעים ב-70 קמ"ש בכביש מהיר וריק.

 

5. נהגת שזגזגה בין שני נתיבים תוך כדי דיבור בטלפון הנייד ביד.

 

אני מאמין שאני אהיה עד לכאלו דברים גם בשבוע הבא ושבוע אחריו.

 

אולי זה יישמע מטומטם אבל אני די מרוצה מעצמי, למדתי להיות רגוע וממש לא להתייחס לדברים.

 

עצה קטנה שלי? אחרי כל הדברים המעצבנים האלו, תחשבו מה נהג מונית בניו יורק צריך לעבור.

 

נסיעה זהירה ובטוחה לכולנו.

פורסם

וואי "המעניש" איזה רעיון ענק D:

אבל האוטו לא צריך להיות כמו איזה סילברדו או משהו כי אנשים נוהגים להתרחק מהבהמות האלו ):

 

עריכה: אם כבר, אתמול קרה לי מקרה של נהג שהחליט לעבור לנתיב שלי, הבעיה היא שאני הייתי בנתיב הזה באותו רגע והוא כנראה החליט שגם אם אני שם הוא עובר O_ם

הייתי צריך לברוח

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
תחשבו מה נהג מונית בניו יורק צריך לעבור.

 

או בג'קארטה...

 

ישראל היא באמת מדינה מיוחדת במובן הזה. כשאני נאלץ לשכור רכב בארץ (בד"כ בנסיעות עבודה), זה המקום היחידי

בו שיקולי הגודל מקדימים את שיקולי הפרקטיות. באירופה אני נוסע לעיתים קרובות על מכוניות קטנות (חסכוני, זול ומקל

על מציאת חניה), אבל בארץ משתדל ללכת על הכי גדול שהתקציב מאפשר. נראה שרק ככה מקבלים כבוד על הכביש,

וגם זה לא תמיד.

פורסם

שבוע שעבר הייתי בבאר שבע נהוג בכלי הזה, ובחורה חתכה אותי כדי להכנס לאיזה חניה .שתי רגלים על הבלם מנעו מימני למעוך את רכבה !למרות שנורא רציתי לתת נגיעה כדי ללמד לקח...doc gif jpe jpeg jpg pdf png txt zip

5525668.jpg

פורסם

נראה לי שמשירשור דומה נולד הרעיון לסדרה "דקסטר" :lol:

לאון 1.8 TSI DSG - כבר לא בדרך, היא כבר כאן!

 

- אין מישהו שעקפו אותו מימין וזה לא הגיע לו.

פורסם

אפילו הערסים המצועצעים ביותר יודעים שמרכבה 3 היא הפתרון לרוב בעיות העולם. וכמו שהמח"ט שלי במילואים נוהג להגיד - "לא עם מעיל רוח, אבל עם רוח לחימה"

 

7.jpg

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

skylinedeathracefl.jpg

לא חבל על הניסאן?

לא צריך להמציא את הגלגל מחדש. רכב מעולה עם עבירות טובה, בעל זכות קדימה (הרבה ברזל) וגם מי שמנסה לברוח ממך יש פתרון, אפילו עם למישהו יש גם הרבה ברזל.

גם לא מפחד מפנצ'רים.

 

תיראו איזה יופי:

2hmk1twch3.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שבוע שעבר הייתי בבאר שבע נהוג בכלי הזה

 

אני זוכר את השרשור שלך בנושא... לדעתי זה אחד הדברים הכי מגניבים שמסתובבים על כבישי הארץ בימינו. :-D

אשמח אם תוכל לתת קצת פרטים נוספים - כמה פותח, כמה סוגר, כושר הרמה וגובה מקסימלי, מערכות נוספות ברכב וכו'.

 

בתודה מראש.

פורסם
לדעתי השופטים יעשו איתנו יד אחת כנגד התופעה. :)

 

חוצמזה יש לי דרך יצירתית נוספת על מנת לחסל את הבעיה מהשורש!

מחלקים את חברי הפורום למשמרות בין מרכזי הטסטים השונים בארץ ומייצרים מצבי אמת בכביש לאלה שיוצאים לטסט, אלו שלא מסוגלים להתמודד בכביש עם הנהיגה יחזרו ללמוד עוד קצת או יוותרו על הרשיון ובא לציון גואל! :)

 

מי שיוצא לטסט יש מספיק צרות.

ומי שעבר טסט בזמן האחרון(אולי כמה שנים) יודע שלא בודקים נהיגה בטסט.

בודקים שהמורה לימד אותך איך לעבור טסט..

ללמוד נהיגה לומדים אולי במלוה...אולי..

בגלל זה רואים על הכביש המון נהגים חדשים טסים, חותכים ועפים. הם פשוט לא ידועים מה ההשלכות של זה.

 

 

 

בנוגע לנושא.

התשובה נמצאת בסוף העמוד הראשון.

צופר מטורף..שדברים כאלו קורים לי, אני פשוט צופר שעה.. זה אולי גורם לבנאדם לחשוב פעמים, לנתק את השיחה.

או גורם לו לחשוב שאני לחוץ מפגר.

אבל זה הכי הרבה שאני יכול לעשות..

פורסם
אבל חשבתי (וזה רק בגדר תאוריה לא באמת הולך לעשות זאת) לקנות רכב אמריקאי ישן,לחזק אותו במעט,אולי אפילו למקם מצלמה על הדשבורד ולהתחיל להתקע בנהגים עבריינים\מסוכנים (אולי אפילו כאלה שחוסמים צמתים).

עד לפה היה מצחיק ומשעשע..

 

אולי אפילו לשים מדבקה "המעניש".:)

פה פשוט הרגת אותי מצחוק, ג-ד-ו-ל!

Bimmer


×
×
  • תוכן חדש...