Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פעם כמעט שאני יוצא לנסיעה,בשעה שהיא לא 2 בלילה אני נתקל ברכבים שגונבים זכות קדימה באופן שגורם לי לבלום,רכבים שאינם מאותתים בכנסיה לנתיב שלך בעודם נוסעים 10-20 קמ"ש פחות ממך,רכבים פורצים לכיכר וכו.

ותמיד חשבתי לעצמי,מעניין מה היה קורה לו לא הייתי נהג ערני,והאינסטקטים שלי היו פחות חדים,בטוח הייתי נכנס במישהו,

ולא פעם כנראה.

אז חשבתי לעצמי אולי במקום להיות תמיד על knife edge,לנסות לחזות מתי הדביל יגלוש (לא יעבור נתיב) אלא יגלוש לנתיב שלך באופן אקראי,אולי פשוט לא לבלום,פשוט להכנס בו.

הוא בטוח יתחיל לשמור על הנתיב שלו ועל הריכוז בכביש המהיר.

אולי בפעם הבאה שאיזו עלמה עם ג'יפ שעסוקה בסלולארי תחתוך אותי בכיכר,אני לא יעשה לה "נונונו" עם האצבע אלא פשוט אתן לרכב שלי להתקע בשלה...

הרי גם ככה היא אשמה,אולי בפעם הבאה גם היא תשים לב יותר לנעשה מסביב.

אך לצערי אני אדם עסוק,עם רכב במצב דיי נדיר ולא בא לי כל שני וחמישי להיות מעורב בתאונה שאני צודק בה.

 

אבל חשבתי (וזה רק בגדר תאוריה לא באמת הולך לעשות זאת) לקנות רכב אמריקאי ישן,לחזק אותו במעט,אולי אפילו למקם מצלמה על הדשבורד ולהתחיל להתקע בנהגים עבריינים\מסוכנים (אולי אפילו כאלה שחוסמים צמתים).

אולי אפילו לשים מדבקה "המעניש".:)

Porsche 944 turbo

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוא נלך עוד כמה צעדים קדימה. לפעמים, כשאני נוהג במיאטה הקטנטנה והנמוכה שלי בפקקים או סתם בתנועה ערה של נהגים מפגרים, אני חולם שהמאזדה הקטנה היא בעצם טנדר ענק, סילברדו או דודג' ראם, עם מגן חזירים עצום מלפנים, משקל עצמי של 3.5 טון וצמיגים של מונסטר טראק... מישהו עיצבן אותך? פשוט דרוס אותו וסגור עניין! :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נימנים - קבל ח"ח!

רעיון ישן שרץ לי בראש כבר שנים. יום אחד אולי עוד יתממש.

 

אבל - בלי סטיקרים, בלי סממנים חיצונים. חיזוקים נדרשים בלבד. שגם במקרה של משפט או בירור במשטרה תוכל לטעון בתמימות "נהגתי כחוק".

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אני תמיד מצליח לראות את ההבדלים, הרכב של העבודה זה סוואנה הדגם הארוך מנוע 6500 והפרטי סובארו ליאונה

 

בקיצור כשאני עם הסוואנה אנשים לא מעיזים להידחף והנסיעה הרבה יותר נינוחה , וכשאני בסובארו אין רגע מנוחה כל הזמן חותכים בצורות שונות, על איתות אין בכלל מה לדבר....

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

מבין לגמרי את הבעיה המעצבנת.

 

אני בעד הרעיון,

תוסיף לתרחישים את התרחיש של בלימה בריאה כאשר נצמד לך עארס קרציה מטר מהטמבון כשאין לאן להתקדם בגלל עומס בכביש.

ואם זה לא עזר אז נגיחה ימינה בחזרה לנתיב כאשר הוא ינסה לעקוף/לחתוך אותך מימין כאשר אתה שומר מרחק סביר מהרכב שלפניך.

(בדרך כלל זה קורה עם רכבים גרוטאות שגם אם הייתה להם אפשרות לעקוף מימין אז הוא לא יצליח לסיים אותה ונוצר משחק מיותר מאחוריך של מעבר לנתיב ימני וחזרה לשמאלי וחוזר חלילה. :))

 

בתקופה שנסעתי בוולוו 240 יצא לי להתנגש בנהג פונטו פזיז שהתפרץ לי לתוך הכיכר, היה לו מזל שהוא נפל עליי ולא על נהג אחר שהיה נכנס בו כמו שצריך, אני "רק" גילחתי לו את הדלת.

הנהג היה בהלם ולא יצא מהרכב, אני שוחחתי עם חבר שלו שהיה משום מה מרוצה מכל הסיפור.

זה היה מפחיד בגלל התחושה של החוסר אונים אך לאחר מכן תחושת סיפוק טובה נופלת עליך (ועצבים שהאוטו קיבל מכה).

 

אישית, כזה דבר היה מספיק לי בשביל להסדיר את הענינים:

http://www.youtube.com/watch?v=24DFiLfzjfE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

×
×
  • תוכן חדש...