Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שיוצא לטסט יש מספיק צרות.

ומי שעבר טסט בזמן האחרון(אולי כמה שנים) יודע שלא בודקים נהיגה בטסט.

בודקים שהמורה לימד אותך איך לעבור טסט..

ללמוד נהיגה לומדים אולי במלוה...אולי..

בגלל זה רואים על הכביש המון נהגים חדשים טסים, חותכים ועפים. הם פשוט לא ידועים מה ההשלכות של זה.

 

יודעים פשוט לא אכפת להם. כל בן 18 בטוח שהוא חסין כדורים.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לך אנאלוגי.

 

אני לא יודע מה נתן לך את הרושם אבל הודעתי הנ''ל כלל אינה מצביעה על דבר, כמובן שאני לא אחתוך בנאדם תוך כדי שאני מסכן אותו רק כדי שמשאית לא תעמוד מאחוריי, אני עושה את זה עם איתות ואני מחכה שמישהו יתן לי לעבור לנתיב לאט ובזהירות.

 

מלבד זה איני בטוח מה עוד נתן לך הרושם שאני נוהג בחוסר זהירות שמסכן אנשים, אני דווקא נחשב נהג מאוד זהיר ואין לזכותי דו''ח תנועה או אזהרה כלל, מספר חברים שלי דווקא צוחקים עליי שאני חנון על הכביש שנוהג "על הקמ''ש" למרות שלפעמים זה לא כך (מי באמת נוסע 50 בעיר?-אלא אם כן עמוס), אשמח אם תצטרף הודעות שלי שמצביעות על כך שאני "זן הנהגים שעושה טעויות ומסכן אנשים על הכביש" ונדון בהם פה או בפרטי, אני מבטיח לך שתגלה שטעית וזה לא כך.

 

תודה.

 

 

ביקשת - קיבלת. יכול להיות שאתה חושב שאתה נהג זהיר, יכול להיות שהחברים שלך קוראים לך חנון, ממה שמצטייר כאן בעיני לפחות נראה שאתה בחור צעיר עם פתיל קצר בלי נסיון בנהיגה, אבל חושב שאתה מלך העולם.

אתה לוקח אישית כל מה שקורה לך בכביש, אתה מופתע מכל דבר, ואף פעם אינך אשם בדבר. זו תכונה מאוד נפוצה אצל נהגים צעירים, ואם ברצונך באמת להשתפר ולהירגע על הכביש אני ממליץ לך מכל הלב לעובר קורס כזה או אחר, במקום לאמץ את מנטליות הנהיגה של החברים או של אבא.

אני מקווה שתראה את זה ברוח טובה, אינני מנסה לפגוע בך - רק להעיר את תשומת ליבך.

 

לא מסתדר לי... הם חשבו על זה שתמיד יהיו את החולי נפש או לחילופין (התיירים מישראל) שממהרים ופשוט ידחפו לפנייה שמאלה חרף הזכות קדימה של התנועה הבאה ממול? זה פשוט סכנת נפשות אם אתה מתאר את זה ככה.

 

ראיה מאוד קצרה ולא נכונה של הנהוג בהרבה מדינות בעולם - בו יש ירוק לפניה שמאלה בעוד לנתיב הנגדי יש ירוק לנסיעה ישר.

 

ישה אם היה אפשר לעשות לייק למשפט האחרון שלך הייתי עושה בוודאות.

 

לפעמים סתם כדי להרגיז את החוצפנים שנדחפים לי לנתיב, אני מאיץ וחוסם אותם רק כדי לראות אותם בורחים חזרה לצד וצופרים ומנופפים באצבע משולשת... (כמובן שהכל נעשה רק לאחר וידוי שזה לא מסכן אף אחד מסביב מלבד את העצבים של הנהג החצוף והנדחף).

 

איזה דבר יותר מלחיץ מכביש מהיר שכולם נוסעים בו 100+ לאותו כיוון ב3 נתיבים צפופים עם הרבה תנועה וכולם דוהרים ואיזה אידיוט במאזדהליסינג מחליט שהוא צריך לקחת מהר את נתיב שמאל כי הוא צריך לפנות ובלי לאותת, לאידיוטים כאלה אני מאיץ לא נותן לעבור ושלא יעבור וישאר בנתיב ויאלץ לפרסס איפשהו ב20 קילומטר הבאים.

 

בריונות נטו. אפילו אם היא מופנה לעבר מטומטם - אין לה מקום על הכביש. חייב ללמוד לשחרר והירגע.

 

 

על מה התרגשות, אני לא מכיר מישהו שלא עשה משהו דומה שנגמר לו המלווה, גם אני מודה שחטאתי וניסיתי כזה דבר בבנץ של אבא פעם ראשונה שקיבלתי אותה לסיבוב הגעתי ל190 בכביש החוף באשדוד (לפני אורלי וגיא), והבנתי שזה היה טיפשי ומסוכן ולא עשיתי את זה שוב אבל מבחינת חוויה, כולם עשו את זה וכנראה שהם גם לא האחרונים.

 

אני מכיר כמה וכמה כאלה, שקודם כל תפסו ניסיון אמיתי ובטחון לפני שהם הדביקו דוושה. ולא, שנה זה לא נסיון.

 

אני היחיד שהצליח לעשות תאונה עם רכב של מורה נהיגה :lol:? האמת לא אשמתי נכנסו בי אבל בכל זאת =)

 

לא אשמתך, לדעתך. אין לי מושג מה קרה שם, אבל לשיטתך אין שום אופציה אחרת מלבד זה שאתה טלית שכולה תכלת. אני לכל הפחות הייתי מנסה קצת להטיל ספק, וללמוד איך יכולתי להימנע מאותו מקרה. יכול להיות שאין תשובה, אבל הגישה הזו שלך היא מתכון בטוח למפגעים על הכביש.

 

קיים על פניו בכל מקום ולא רק איפה שציינת,רק לפני יומיים זה קרה לי שהייתי בדרך למסיבת סיום בגבעת וושינגטון,עוד לפני היציאה מהעיר באשדוד איזה גאון או בעצם גאונה עם הלנד קרוזר של בעלה כנראה לא יודעת שזה שיש שני נתיבי פנייה שמאלה זאת אומרת שגם צריך להישאר בנתיב עד לסיום הפנייה,אבל החמודה החליטה בלי סיבה לחתוך אותי לכיוון אמצע הכביש עוד לפני תום הפנייה (צומת גדולה למי שמכיר לפני מרכז כלניות שם באזור ט'-ח'.

לא היה אכפת לי אם היא הייתה עושה זאת עם איתות ותוך כדי בדיקה שאני רואה שהיא עומדת לעשות את זה,אבל היא חתכה אותי ממש בכמה שניות,ואם הייתי מסתכל לשנייה לכיוון אחר ולא לכיוון של "אמא לנד קרוזר" אני מאמין שלא הייתי יושב פה וכותב את זה,דפקתי ברקס וברחתי לנתיב הנגדי מה שגם גרר כמה צפירות מאחוריי.

 

צריך לשים סוף לכל "האמא לנד קרוזר" האלה.

 

קורה לכולנו מתישהו על הכביש, לא חסרים מטומטמים. האם תגובתך לא סיכנה עוד נהגים? האם איכשהו יכולת לצפות את זה ולהימנע מראש? נניח לשמור מרחק? האם התעקשת להמשיך באותה מהירות גם כשהיא צמודה אליך? לא מאשים אותך בכלל, אבל תפעיל את הראש ותחשוב. אם הייתם מתנגשים - האשמה ממש לא הייתה משנה כלום. אחריותך למנוע את המקרים האלה, גם כשהצד השני טועה.

 

לי לא אכפת משאר רוכבי האופנועים האמת,אכפת לי מאותם מתאבדים עם הספידפייטרים והטייפונים הקטנים הזערוריים והמרעישים להחריד שחושבים שזה מגניב לחתוך אותי במהירות בידיוק שאני עומד לפנות,ושהם חושבים שזה מצחיק לצוץ מש-ו-ם מקום ולגרום לנו הנהגים להחסיר פעימה.

ביום שיעלו את גיל המינימום להוצאת רישיון על קטנוע\אופנוע ללפחות 25,אני יוכל להגיד בלב שלם שאני מסכים לראשונה עם משרד התחבורה וכל המחוקקים למינהם שאחראים על הדבר,כי אני באמת לא חושב שכל תיכוניסט בן 16 מספיק בוגר להסתובב על הכביש עם כלי כל כך מסוכן.

אני לא יכול לספור על שתי אצבעות הידיים שלי את כמות התיכוניסטים על קטנוע שכמעט הורדתי וכנראה גם יכולתי לשלוח לעולם הבא,וזה רק בגלל שהם ילדים,מתלהבים,וחסרי אחריות שאוהבים לצוץ לי ממקומות לא היגיוניים וגם לעקוף מימין בידיוק שאני מתכונן לפנות לימין ותודה לאל על שתי מראות רחבות בצידי הרכב שבלעדיהן אני לא כל כך בטוח שאותם תיכוניסטים על קטנוע היו במצב כל כך טוב היום או בכלל בעלי יכולת תזוזה.

 

הייתי חייב להגיד את זה,החזקתי את זה הרבה בפנים וחיפשתי שרשור מתאים להוציא את זה.

 

עצבים, עצבים עצבים - על מצב שאין ביכולתך לשנות. לא עדיף ללמוד להתנהל בהתאם למצב הקיים? לא כל הרוכבים מטורפים, גם אם לך זה נראה כך. אתה חייב לנסות לחשוב כמוהם - הם רואים מציאות אחרת לגמרי ממך. אני מקווה לטובתך ולטובתם שאתה לא מנסה לחסום אותם וללמד אותם לקח.

 

לא יודע מה איתך אבל השלט של הנהג חדש שתלוי אצלי ברכב, נותן לי די הרבה שקט נפשי, ומשרת אותי נאמנה ומרחיק אנשים יופי.

 

למרות שהיה לי איזה מקרה עם עוד נהג חדש שנדבק לי לתחת במקרה דומה לשלך ודי התחלתי להזיע כי מלפניי היה מיניבוס גדול כזה שחוסם הרבה משדה הראייה,אז פשוט הפחדתי את הבחור מאחורה גם,בלמתי כמה פעמים עד שהוא הבין את המסר ותפס מרחק.

 

בריונות, ועוד על נהג חדש. יפה.

 

מה הקשר בידיוק למוזיקה מפוצצת? אישית אני באמת לא יכול להתרכז בנסיעה אלא אם כן יש מוזיקה מפוצצת וסאב שעושה לי מסא'ז בגב תוך כדי.

 

ולדעתי,טעויות אנוש הם הגורם מס' 1...

 

מתכון מצויין לנהיגה רגועה ולחיבור עם הסביבה. להגיד לך שכשאני צריך את כל הריכוז שלי ממוקד אני מכבה מוזיקה, ונמצא רק בנהיגה? כמובן שאני נוהג עם מוזיקה רוב הזמן, מנהלתית, אבל בכבישים הנכונים, או אם אני מרגיש שאני טיפה מאבד ריכוז - אוטומטית מתכנס לנהיגה נטו.

 

כמה מפתיע... צעירים...

צריך לחתוך להם את הביצ*ם מטומטמים,לא חסר עוד מתלהבים כמוהם בכל עיר שדופקים פתיחות ב2 בלילה כי הם חושבים שאין אף אחד,גם כאן באשדוד זה תופעה ידועה בכביש החוף, ומספר פעמים גם מכרים שלי וחברים שלי השתתפו בזה וכמה פעמים רבתי איתם על זה למרות שגם אני נגררתי לזה פעם אחת שקיבלתי את האוטו של דודי למשמורת שהוא היה בסופ''ש.

אני זוכר שבסוף הכביש לפני הכיכר הגדולה של תל חי (מי שאשדודי בטוח מכיר) ב2 בלילה קפצו לי איזה 2 נערים והייתי כבר בשלבי האטה אבל עדיין על 80+ יש להם מזל שקלטתי אותם מרחוק איכשהו אם לא שניהם היו עכשיו בתוך האנדרטה של הכיכר והחלקים שלהם מפוזרים בכל מקום.

 

לדעתי לא להשאיר כבישים כאלה פתוחים ללא פיקוח כי זה תמיד איזור מועד לפורענות,צריך לאורך כל כביש כזה פתוח שאנשים רק מתפתים להדביק שם את הגז לרצפה ב2 בלילה דווקא שם להכניס איזה 2 מצלמות.

 

חוץ מזה אין לי שום הצעות,כנראה שמישהו צריך להסביר יותר טוב לצעירים בימנו כמה הכביש זה לא משחק.

 

אני מקווה שבאמת למדת איזה לקח.

שים לב לטון שלך - יש להם מזל שקלטת אותם. חבריקו, יש לך מזל. גדול.

 

 

אתם מוזמנים לעבור לבקר באיזור החוף של אשדוד (ט''ו\י''ב\י''א) ובמושבים ליד במיוחד שדה עוזיה ותראו כמה במפרים שאתם עשויים להתבלבל ולחשוב שזה מחסום...

לי זה קרה שנכנסתי עם האוטו לאיזה רחוב באזור י''ב באשדוד ופשוט קלטתי בחושך איכשהו את הבמפר ועצרתי לא המשכתי לסוע ואז חשבתי לעצמי,איך לעזאזל אנשים יוצאים מהרחוב אם לא אמורים לעבור על זה?

ואני מתחיל לחפש שלט של אין כניסה אולי אני באמת לא אמור להיכנס חח בסוף העזתי הבאתי קצת גז לאט לאט,עברתי את זה,לא בלי להשאיר חותם של שיפשוף על החצאיות הנמוכות של הסיויק =(

 

חוסר תשומת לב, המון תלונות על מצב שבסוף לא באמת היווה בעיה. היית אומר שאולי אתה לא ממש קורא את הכביש כמו שצריך?

 

 

אני לא אוהב ספורטיבי,אני אוהב חזק,אני אוהב כוח.. ואהבתי את זה בערך מהשנייה שעברתי לנהוג מהרנו מגאן של המורה נהיגה שלי להונדה אקורד של דודי ,ועוד יותר התעצמם שקיבלתי סיבוב על הS-350 של אבא,פשוט מבחינתי לראות את האוטו מזנק קדימה מהר ובעוצמה ברגע שאתה רק מלטף את הגז, ולא נאבק לסוע קדימה כמו במגאן של המורה נהיגה שגם בהילוך 4 נחנקה על 70 קמ''ש...

 

טוב נו, זה כבר די משותף לכולנו. אנחנו אוהבים מהירות, אוהבים כוח. אני רק מקווה שאתה מצליח להפריד בין ביצועים שאפשר לקבל יחסית בבטיחות ממרצדס, אבל אם מנסים לשחזר אותם עם סיוויק זה יכול להיגמר רע.

שוב אני רק מציע - קצת ריסון עצמי, קצת צבירת ניסיון לפני שמתחילים ללחוץ.

 

 

היית צריך פשוט להתחיל לצלם עם הפלאפון את כל המקום,עשיתי כך לפני איזה חודשיים שמישהו בלם בפתאומיות מלפניי והבאתי לו נשיקה קטנה מאחורה עם הפגוש.

מלבד שריטה קטנה שהוריד טיפה צבע ללא עיקום פח לא קרה כלום,ואז יצאתי מהאוטו וקלטתי שזה איזה אחד עם דייהו רייסר חצי הרוסה עם פגיעות פח מכל כיוון,אז התחלתי לצלם איפה הרכב שלי עומד בניגוד אליו לפני שאפילו הוא יצא מהאוטו והתחיל לדבר איתי,ככה שלא יהיה לו שום סיכוי לטעון שאני גרמתי לשאר המכות.

חוק מספר 1,אם יש לך אפשרות,צלם את זירת האירוע יכול לחסוך לך כמה שקלים ובעיות וצרות.

 

שוב, יכול לקרות לכולנו, קורה להמון אנשים כל הזמן על הכביש. האמת המצערת היא שאם אתה ברכב שמאחור יש רק שתי אופציות במקרה הזה - לא שמרת מספיק מרחק, או לא היית מרוכז ועירני. סה טו. האשמה - כולה שלך.

בלימת חירום אמיתית יש מעט מאוד על הכביש.

 

שלום חברה!

 

היום בפעם הרביעית עצרו אותי שוטרים כי חשבו שאיזה בדואי או ערס נוהג בהונדה עם חלונות שחורים וגאנטים נוצצים,מלבד העובדה שבזמן הקצר כל כך מאז שקניתי את הרכב עצרו אותי 3 פעמים ועוד פעם אחת שכללה חיפוש שהפכו לי את כל הרכב באמצע הלילה וגם כי ההונדה פשוט כבר לא מספקת אותי,החלטתי להשכיל ולעלות ברמה.

 

 

חתכתי פה את המשך ההודעה שביקשה המלצה לרכב אחר. למה היא כאן בכ"ז? במשפט קוראים לזה "עדות אופי".

 

חייב להסכים מאוד עם השורות האחרונות של הבחור מעל...

הקטע עם גנבי הרכב והקטע עם המשטרה נכון עד מאוד,נוטים לעצור יותר אנשים עם בימרים מאשר אותי והרכב שלי מבוקש תמידית XD הונדה סיויק חלונות שחורים קסנון וגאנטים נוצצים כרום ניקל.

 

שוב, עדות אופי.

 

 

תגיד תודה אם המשטרה או היומנאי בתחנה יתטרח אפילו להקשיב לך בטלפון אם תתקשר להתלונן.

קרה לי מקרה ממש דומה עוד בתקופה שהייתי עם המלווה נסעתי בהונדה אקורד חדשה של דודי וממש נזהרתי ונסעתי תמיד 10 קמ''ש מתחת למהירות המותרת כדי חלילה לא לפגוע באוטו.

אני זוכר שזה היה יום שישי ויצאנו לכיוון הבית של הסבים שלי לאסוף אותם לארוחת שישי עם המשפחה,ואני זוכר שנסענו בכביש הראשי באשדוד למי שמכיר בבני ברית ועצרתי ברמזור בסיטי לפנייה ימינה כאשר בנתיב ליד יש גם פנייה ימינה למיטב ידיעתי בכל אופן איזה בחור בשברולט סילברדו גדולה החליט שאחרי שנכנסתי כבר לפנייה במקום להמשיך ישר בא לו לפנות והוא פשוט דחק אותי לכיוון הנגדי של התנועה! ואילץ אותי לבלום באמצע הצומת הוא התחיל לסוע כמה שניות לפניי ובגלל זה הגיע לפניה לפני ופשוט חסם לי את הנתיב,כמות הקללות שיצאה לדוד שלי מהפה בשנייה באותו רגע הדהימה אותי,ואני יודע שאם זה היה הוא נוהג ,הוא היה שם גז ופשוט מנגח את הבנאדם עם האוטו בלי לחשוב מה יקרה.

למרות שזה לא היה עוזר דוד שלי התקשר למשטרה כמו אזרח טוב וסיפר לשוטר את פרטי המקרה ותיאר את הרכב כשברולט סילברדו כחולה עם צבע דהוי בצד שמאל,והמשטרה בקלות! יכלה לאתר אפילו מי הנהג כי מי שמכיר את הצומת באזור הסיטי באשדוד יודע שהמקום פשוט מוקף! במצלמות,השוטר בטלפון ענה לדוד שלי שאין מה לעשות ושהיינו צריכים לרשום את מספר לוחית הרישוי.

 

אין לי אמונה במשטרת ישראל וגם לא תהיה.

 

אין בעיה שלא יתפלאו אחרי זה שאנשים יקחו את החוק לידיים, ותאמין לי אני לא חושב שאם הייתי רודף אחרי הנהג ההוא ועושה לו פרצוף חדש עם לום וכמה עצמות שבורות מישהו היה צריך לבוא אליי בטענות כי אני יכולתי לצאת בנזק הרבה הרבה הרבה יותר גדול ואפילו למות והסבירות שהייתי מת די גבוהה ויצאתי בנס מזה שלא נדבר על הנזק לאוטו רבע מיליון שקל לעומת הסילברדו המתיישנת שלו שאני ספק אם שווה כמו הגלגל של האוטו.

 

גישה, בריונות, הפתעה על הכביש. הריטואל הרגיל.

 

 

לי ירד בשעה 12 בלילה רוכב אופניים לכביש שהיה רמזור ירוק ואני טס על 90+ בבני ברית באשדוד עם גל ירוקים מאיזור תעשיה צפוני לכיוון איזור ט''ו, פתאום משום מקום ברמזור של הסיטי (לאשדודים שבינינו) רוכב אופניים מחליט שבא לו לרדת לכביש דווקא שאני כבר קרוב (הוא ראה אותי מרחוק וחיכה), נאלצתי לבלום חזק ולסטות ימינה כמעט לעלות על המדרכה כדי לא להעיף אותו לעולמו יחד עם האופניים שלו.

 

יש מטורפים, אל תשתגע זה לא הראשון שזה קרה לו וגם לא האחרון לצערי הרב =\

 

הפתעה! עוד הפתעה, תוך כדי עבירת תנועה, תגובה חריפה והמון לחץ. בנוסף כמובן שיש לצד השני מזל, כי הרי אתה כאן סתם טלית שכולה תכלת שעברה באיזור במקרה.

 

 

ואם אני יגיד לך שאני נהג חדש מאוד מהניילונים אבל עדיין מנוסה כל כך בסוג הדברים האלה שאין לך מושג? והם קורים לי לפחות 5 פעמים בהלוך חזור היומי שאני עושה מגדרה לאשדוד ומאשדוד לגדרה?

 

ואם אני יגיד לך שקרה לי מקרה הרבה יותר גרוע שיש את השתי פניות לאשדוד ואשקלון אחרי שפנית לכיוון אשדוד בפנייה שדיברת עליה וזהו כביש דו נתיבי עם פס הפרדה רצוף בערך 10~15 מטר לפני הפניות לכל עיר, ואיזה חכמולוג עם ברלינגו דפק לי ברקס בטיסה על 110 קמ''ש וצפונה כי הוא נזכר 2 מטר לפני סוף הפנייה וכבר פיצול הפניות עם עם גדר הפרדה שהוא צריך לאשקלון ולא לאשדוד, בלם בלימת פתע ואם הייתי מדבר עם מישהו באוטו בשנייה הזאת הייתי שולח אותו ואותי ועוד 2~3 אנשים אחריי לעזאזל דרך הגדר?

הייתי כל כך קרוב אליו וחתכתי לנתיב שמאלי והוא חצה פס הפרדה רצוף, אז כן חביבי WELCOME TO ISRAEL.

 

 

המון מהומה על לא מאומה. כל הזמן חותכים אותנו, תמיד יש מפגרים. החוכמה הגדולה היא להתעלם, לדפדף, לשחרר, לשכוח, בשום אופן לא להתעצבן. עצם זה שאתה יכול לספור את כל המקרים האלה וכל הזמן שם לב אליהם מעיד על כמה זה מפתיע ומפריע לך. נהג מופתע הוא נהג שיעשה טעות.

שוב - תלמד לתכנן, לצפות, להגיב עוד לפני שיש בעיה.

 

 

 

אני מצטער על הטרחנות ועל האורך, ולפעמים על הטון שלי. פשוט ביקשת, ואם זה יגרום לך אפילו טיפה לחשוב שנית ולהבין שאתה עדיין לא מנוסה, לפעמים חמום מוח, מאוד מושפע מהמשפחה ומהחברים - ורוצה לטפל בזה, אני את שלי עשיתי.

 

ושוב אמליץ לך על קורס נהיגה מתקדמת כלשהו, שיהיה לא רק לימודי - אלא גם כיף.

 

למען הסר ספק אינני מעביר קורסים כאלה, או מקושר למישהו שכן (כמו שאתה רואה, אני לא נותן המלצות ספציפיות).

 

 

שיהיה בהצלחה ונהיגה בטוחה!

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

במילה אחת: וואו! :shock:

אני חושב שהסיכום שלך נכון מאוד. פעם גם אני הייתי מופתע מכל מיני תופעות שנתקלתי בהן בכביש. התופעות הללו לא נעלמו במרוצת הזמן - זה אני שכבר התרגלתי אליהן ולמדתי לצפות אותן. אני לא אומר שפיתחתי חסינות ברמה של 100%, אבל אני בהחלט סבור שאני היום הרבה יותר שליו על הכביש. למען הדיוק: כשאני כותב שליו, הכוונה היא לכך שאני כמעט ואינני מופתע. לא ניתנה כאן התייחסות לאופי הנהיגה שלי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בתחילת שנות ה90 חבר שלי קיבל מיני מיינור ישנה מהוריו. שזה לא רכב מפלצתי בכלל.

הוא לא בלם כאשר חתכו אותו בפרינציפ.

נהגי מוניות באיזור הרצליה ורמת השרון למדו מהר מאוד להתרחק ממנו.

פורסם

לפני שנה פלוס הוצאתי רשיון טוס טוס וגיליתי שגם שנים של נהיגה על רכב לא מלמדות הכל (יש לי רשיון כבר 15 שנה)

הרכיבה על הטוס טוס חידדה לי את היכולת לקרוא נהגים אחרים בעשרות מונים

בנוסף זה גם דרש ממני לחזק את הסבלנות שלי: בפקק עם אוטו אין הרבה מה לעשות מקסימום לדפוק את הראש בהגה להתקדם אי אפשר ולסוע על השוליים מסוכן. כאשר עוברים לדו"ג ועוד קטן, נפתחים בפניך אין סוף אפשריות: לעקוף מימין, לעקוף משמאל, שוליים כאלו, שוליים אחרים, מדרכה, אי תנועה הכל אפשרי.

בהתחלה אכן הביטחון העצמי בשמיים ואתה חותך כאילו אין מחר. עד לנפילה הראשונה והשנייה (במזל אצלי נגמרו עם מכות יבשות בלבד) ואתה חוזר לעצמך ומרגיע. זה לא שאני נוסע כמו אוטו אבל אני משתדל להיות אדיב ולפנות מקום שאפשר, לתת מקום לנהגים לטעות או להתחרט, להשאיר לעצמי מרווח ביטחון מרכב שאולי לא שם לב אלי וכ"ו.

פורסם

אני חושב שלכל הנהגים הוותיקים אלמנט ההפתעה כבר לא משחק תפקיד כי כבר בצורה זו או אחרת כולנו הגענו למסקנה שכל נהג הוא פוטנציאלית אדיוט וזה נכנס כעוד פרמטר למשוואה.

 

פחות או יותר כמו בצבא, כשאתה צעיר אתה כל הזמן מחפש את ההגיון ומתעצבן, כשהזמן עובר אתה כבר מצפה לזה מראש ומשלים עם המצב בייאוש.

 

מכיוון שבכביש זה בא לך בתדירות גבוהה מאוד זה מתסכל על אחת כמה וכמה, להיות כל הזמן על הברייקס מוכן ללחיצה או כבר בלחיצה ובא לך פשוט להתחיל ליירט את אותם רכבים ואחר כך לרשום את עצמך לסדנה לניהול עצבים בגלל שהפעם הצליחו לעצבן אותך...שוב. :)

פורסם

אנלוגי - יצאת מלך !

 

אבל, מהניסיון שלי, למרבה הצער, לא תזכה לתגובה הולמת. רק בשלל התחמקויות, הסברים, תירוצים, וכו'.

 

יש בפורום הזה משתמש מסויים, שהיה מתפאר במעלליו בדיוק בצורה הזו. הוא עבר תאונה די קשה. ועוד אחת. ועוד אחת.

 

רק אחרי השנייה או השלישית העיניים והאוזניים שלו נפתחו, והוא הבין שהוא כנראה עושה משהו לא בסדר. ברבות הימים גם פגשתי אותו.

 

שלחתי אותו מהר מאוד לקורס נהיגה מתקדמת (באותה תקופה עוד לא הדרכתי בתחום באופן מקצועי), ולאחר מכן לעוד קורס. זה אף פעם לא מזיק.

 

ברבות השנים הדרכתי אותו לא מעט, סדר גודל של כמה אלפי ק"מ על תקופה של שנתיים - שלוש לדעתי. הוא הפסיק לעשות תאונות מאז, דרך אגב.

 

הוא נוסע ברוב הזמן הרבה יותר לאט, ויודע איך ומתי לנסוע בסיבובים כמו שצריך. אני ראיתי את זה בתור "פרוייקט" מבחינתי, ואנחנו חברים עד היום.

 

אבל שוב, מהניסיון שלי, לצערי, לרוב זה לא נגמר ככה. העובדה שאני כבר מכיר את הרופאים של מח' טיפול נמרץ באיכילוב בעל פה מעידה על כך...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אנלוגי - קבל ח"ח על ההשקעה ויצירת הארכיון.

מסתבר שאתה קיבלת את תואר הפורום לכינוי "האח הגדול", או "רכז מודיעין של השב"כ" :lol:

 

אתה מנהל רישומים כאלו על כל חברי הפורום?

מעניין או שבמחשבה שניה אני מפחד לשאול מה אתה אומר עליי :wink: (הכל כמובן בהומור ידידי, אין לי כל כוונה להיכנס איתך לסכסוך, בטח ובטח אחרי כל הדברים שהועלו כאן על חבר פורום אחר)

 

לגבי הנהיגה עצמה, איך אומר המשפט... בכביש אל תיהיה צודק תיהיה חכם... כל כך נכון במקרים הללו...

Confidence In Motion

פורסם

חלילה עידן, אינני מנהל שום ארכיון - הפורום עושה זאת בעצמו.

 

אתה נכנס לפרופיל המשתמש, לוחץ "מצא את כל ההודעות", ומתחיל לנבור :).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אני בחור יסודי, ואם אני עושה משהו - זה יהיה עד הסוף ובשיא הרצינות.

 

אגב, לא הייתי משקיע אפילו שניה באיסוף הזה אם לא הייתי חושב שיש לדברים סיכוי ליפול על אוזניים קשובות. אותו "מנוע יפני" עושה רושם של בחור שכן מוכן לשמוע וללמוד. כולי תקווה שזו תהיה התוצאה. המטרה שלי לחלוטין לא הייתה להעמידו מול הקיר למטווח פורום, אז אני מבקש לא ללכת לכיוון הזה בכלל.

 

 

 

יש סיכוי לנפט? אני רץ מייד עם הקרדום! תשובה, מאחוריך!

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

שלום לך אנאלוגי.

 

מה אני יכול לומר? שהשקעת וכל הכבוד קראתי קראתי והשכלתי, צדקת שאמרת שאני מופתע יותר מידי ממקרים מסוימים על הכביש ואני מתעצבן לחינם והרי יש סיבה ברורה לזה שכתבת בעצמך, אני רק שנה על הכביש אני נהג חדש לכל דבר, הדברים האלה מעצבנים ומציקים ועם הזמן והניסיון מתחיל ללמוד להתעלם ככה שזה די טבעי העצבים ואני לא מכיר הרבה עם אותו ותק זעום כשלי שלא היו מתעצבנים, זה מתבקש, זה שם וזה קורה.

 

לגבי שאר הדברים, פקחת לי את העיניים הייתי אומר היו מקרים שאכן לא נהגתי כשורה ועכשיו אני מבין את זה, על הכביש עדיף להיות חכם ולא צודק.

 

תודה ויום טוב.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
שלום לך אנאלוגי.

 

מה אני יכול לומר? שהשקעת וכל הכבוד קראתי קראתי והשכלתי, צדקת שאמרת שאני מופתע יותר מידי ממקרים מסוימים על הכביש ואני מתעצבן לחינם והרי יש סיבה ברורה לזה שכתבת בעצמך, אני רק שנה על הכביש אני נהג חדש לכל דבר, הדברים האלה מעצבנים ומציקים ועם הזמן והניסיון מתחיל ללמוד להתעלם ככה שזה די טבעי העצבים ואני לא מכיר הרבה עם אותו ותק זעום כשלי שלא היו מתעצבנים, זה מתבקש, זה שם וזה קורה.

 

לגבי שאר הדברים, פקחת לי את העיניים הייתי אומר היו מקרים שאכן לא נהגתי כשורה ועכשיו אני מבין את זה, על הכביש עדיף להיות חכם ולא צודק.

 

תודה ויום טוב.

 

 

כל הכבוד על התגובה העניינית והבוגרת. יש עוד תקווה לדור העתיד :-D

בתור מישהו שנוהג כבר יותר מ-20 שנה אני יכול לומר שזה לא קל ללמוד להיות מאופק, רגוע, ולהגיב תמיד בצורה המתונה והבטיחותית ביותר. אבל בהחלט לומדים עם הזמן לצפות מראש כמעט כל התרחשות אפשרית ואיך לצאת ממנה בשלום.

דרך צלחה.

לאון 1.8 TSI DSG - כבר לא בדרך, היא כבר כאן!

 

- אין מישהו שעקפו אותו מימין וזה לא הגיע לו.


×
×
  • תוכן חדש...