Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש פה מישהו עם מאזדהליסינג מהעבודה כזאת שהוא יכול לשבור לה את הצורה ויקבל חדשה אני מוכן להיות הנהג ניסויים שלו ללא כל עמלה רק לצורך הניסוי הכל על אחריותי =) רק ללמד לקח את אותם המטומטמים שנדחפים לנתיב בלי לאותת וגם שצופרים להם הם ממשיכיםם ולא חוזרים לנתיב שלהם.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רואה את התופעה בכיכר המשטרה בחדרה כל יום ביומו. מעצבן ביותר.

בעיקר רכבי מאזדהליסינג ונשים בג'יפים עם טלפון ביד. כמה אני מצטער באותו רגע שאני לא נוהג על איזה סובארו מתפרקת ולא יכול להרשות לעצמי להמשיך להחזיק את הגז במקום הברקס.

 

אגב יש לזה פתרון הרבה יותר יצירתי מאשר לדרוס אנשים ו\או להיכנס להם בדלתות כל הזמן-

תתנדב למתנ"א.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתה לא רוצה להתנגש בהם, אלא פתרון כזה:

 

machinegun.jpg

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

לי יש פנטזייה כאשר אני מחנה את הרכב במרכז הארץ לשים על הטמבון הקידמי והאחורי ניטים (דוקרנים)

ואז כאשר אנשים שלא יודעים לחנות ומחכים לשמוע את הבום כדי לעצור פשוט יפוצצו לעצמם את הטמבון בחורים.

אולי ככה הם ישימו לב או שיקנו חיישני רוורס!

פורסם
רואה את התופעה בכיכר המשטרה בחדרה כל יום ביומו. מעצבן ביותר.

בעיקר רכבי מאזדהליסינג ונשים בג'יפים עם טלפון ביד. כמה אני מצטער באותו רגע שאני לא נוהג על איזה סובארו מתפרקת ולא יכול להרשות לעצמי להמשיך להחזיק את הגז במקום הברקס.

 

אגב יש לזה פתרון הרבה יותר יצירתי מאשר לדרוס אנשים ו\או להיכנס להם בדלתות כל הזמן-

תתנדב למתנ"א.

 

סוף סוף מישהו עם פתרון יצירתי. את ה"פתרונות" האחרים רצוי כמובן להשאיר לפנטזיה בלבד...

alfa 156 2.5.

פורסם

אני ראיתי בבת-ים, לפני 5 שנים, כשנסעתי בתוך כיכר אחרי מישהו עם GMC גורר שהפגוש הקדמי שלו מברזל,

בחורה אחת מטומטמת במיוחד נכנסה לכיכר כאילו הוא לא שם כשהיא מדברת בנייד, הוא לא בלם! הוא נכנס בה בצד

והעלה אותה על המדרכה (בטוח שבכוונה). כל האוטו שלה, מזדה 3, התפרק פשוט!

כשאני עברתי ליידה זרקתי לה "אל תדאגי, אני בטוח שהשיחה הייתה שווה את זה!"

לראות סמל של GMC בגובה הראש שלך מתקרב זה מחזה לא נעים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

המחשבה הזאת חלפה בראשי לא פעם כשהייתי עם רכבים שכורים.

 

מישהו חותך לך את הנתיב כדי להשתחל לרמזור ? = 2 דלתות שלו דפוקות.

 

מישהו נצמד לך לזנב ומציק עם אורות גבוהים ?= רדיאטור+מכסה מנוע+פגוש קדמי שלו מפוצצים.

 

לא מעט פעמים חשבתי על זה, גם ככה אני תמיד נותן אקסטרא כסף כדי לבטל השתתפות עצמית, אז נו מילא..

 

עכשיו שאני חושב על זה, לרוב יצא לי לחשוב על זה בהקשר של נהגי מוניות מעצבנים שחושבים שאבא שלהם קנה עם קום המדינה את כבישי ישראל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לראות סמל של GMC בגובה הראש שלך מתקרב זה מחזה לא נעים.

 

יצא לי לראות את זה, אבל במקום סמל של GMC היה שם סמל של SCANIA בחזית +טריילר מאחור.

 

חצי שנה ישבתי בבית...

 

:shock:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אגב יש לזה פתרון הרבה יותר יצירתי מאשר לדרוס אנשים ו\או להיכנס להם בדלתות כל הזמן-

תתנדב למתנ"א.

 

 

דובר פה על פיתרון של בעיה בכביש

לא על גירעון בקופת המדינה

 

 

לעניינו הרלוונטי

אין יותר טוב מזה

skylinedeathracefl.jpg

פורסם

כמו רובכם חשבתי על זה המון אבל עם הבמוו והקטנוע זה לא פרקטי. עוד חודשיים אני מקבל את הרשיון C שלי ומתחיל לעבוד על משאית של 30-40 טון, אחרי זה ניראה:wink:

פורסם

אני חושב שאם היה ניתן להתקין ברכב צופר אויר אבל צופר רציני ,לפחות כמו של רכבת כזה אחד שגם אם היא או הוא בשיחת טלפון הטלפון יפול להם מהיד, ואם לא אז לפחות יגרום להם ל"התקף לב" ,זה היה יכול להיות מעניין .

חבל שלצפור זה לא חוקי . אז נשאר לנו רק להתעצבן או לדמיין מה היינו עושים אם החוקים לא היו תקפים רק לגבינו.

פורסם

אתה צודק לגמרי, זה מעצבן בטירוף

ונגיד שהיה לך זמן, ושהיה לך רכב טרנטה שלא אכפת לך לדפוק אותו כי הוא גם ככה דפוק.

עכשיו לך תוכיח את זה שהוא אשם, שהוא חתך אותך בכיכר, שהוא גלש לנתיב שלך, שהוא לא אותת

ובכלל כאשר תצבור כמה תאונות, השופטים יראו את העבר שלך ויראו שמשהו לא בסדר למרות שאתה צודק.

 

אין מה לעשות עם מנטליות הנהיגה כאן של רוב האנשים, תפנים את זה ותסע ותחסוך לעצמך הרבה עצבים.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.


×
×
  • תוכן חדש...