Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני זוכר את השרשור שלך בנושא... לדעתי זה אחד הדברים הכי מגניבים שמסתובבים על כבישי הארץ בימינו. :-D

אשמח אם תוכל לתת קצת פרטים נוספים - כמה פותח, כמה סוגר, כושר הרמה וגובה מקסימלי, מערכות נוספות ברכב וכו'.

 

בתודה מראש.

 

אז ככה זה מנוף תוצר ליבהר, מי שלא יודע זה חברה גרמנית שמתעסקת בכל מה שקשור לציוד מכני.

הכלי הזה נוסע על 5 צירים שכולם מונעים , זה כלי שיש לו היגוי אחורי, זה אומר שגם כל ה->5 צירים מסתובבים, בכניסות קשות לשטח יש לי אופציות של נעילה אורכית נעילה רוחבית מה שאומר שאם אתה נתקע עם הכלי הזה כנראה שהנהג חובבן !

כושר הרמה של המנוף הוא 200TON, ויש לו זרוע הידראולית שנפתחת לגובה של 72 מטרים +אופציה של תוספת שאיתה מגיעים לגובה של כמעט 100 מטר .יש לו עוד המון מערכות חכמות, שאי אפשר לתאר אותם בכתב זה פשוט לראות בעין,ואם אתם כל-כך סקרנים אז מחירו של הכלי הזה הוא מליון שלוש מאות יורו!!!

פורסם
אז ככה זה מנוף תוצר ליבהר, מי שלא יודע זה חברה גרמנית שמתעסקת בכל מה שקשור לציוד מכני.

הכלי הזה נוסע על 5 צירים שכולם מונעים , זה כלי שיש לו היגוי אחורי, זה אומר שגם כל ה->5 צירים מסתובבים, בכניסות קשות לשטח יש לי אופציות של נעילה אורכית נעילה רוחבית מה שאומר שאם אתה נתקע עם הכלי הזה כנראה שהנהג חובבן !

כושר הרמה של המנוף הוא 200TON, ויש לו זרוע הידראולית שנפתחת לגובה של 72 מטרים +אופציה של תוספת שאיתה מגיעים לגובה של כמעט 100 מטר .יש לו עוד המון מערכות חכמות, שאי אפשר לתאר אותם בכתב זה פשוט לראות בעין,ואם אתם כל-כך סקרנים אז מחירו של הכלי הזה הוא מליון שלוש מאות יורו!!!

 

GOD DAMN!!!!!

אף פעם לא חשבתי על זה - מבחינתי מנוף זה סקאניה עם איזה זרוע.....

וואו נשמע מאוד מורכב, והמחיר בכללללללל!!!

 

מדהים, כיף לקרוא דברים כאלה.

Bimmer

פורסם

מצטער, הרמת לי להנחתה, גם לי בא פעם לתקוע תגובה ברוח פורום ייעוץ רכב ממשתמש רנדומלי....

 

איזה פרייאר יצאת!!! אין לרכב הזה שוק!! היית קונה פאביה/איביזה/מאזדה מקבל מסך מגע במבצע ונשאר עם עודף לחמוצים!

יש לי [תבחרו אחת מהמכוניות] ואני נותן לך בראש כל יום בשבוע...

ענילא מבין אנשימ כמוח!

 

סוף תגובה, רות? סוף. :)

פורסם
זה מנוף תוצר ליבהר

 

תודה רבה על ההסבר.

האם את ההדרכה עליו עשית בישראל או שהיית צריך לטוס לגרמניה בשביל זה? ואיזה רשיון/נסיון הוא דורש בעצם?

יש לך מושג כמה כאלה מסתובבים בארץ?

 

מצטער שאני משגע אותך עם השאלות, פשוט אני לא מכיר הרבה אנשים שיכולים לספר על כלים אלה ממקור ראשון.

פורסם
תודה רבה על ההסבר.

האם את ההדרכה עליו עשית בישראל או שהיית צריך לטוס לגרמניה בשביל זה? ואיזה רשיון/נסיון הוא דורש בעצם?

יש לך מושג כמה כאלה מסתובבים בארץ?

 

מצטער שאני משגע אותך עם השאלות, פשוט אני לא מכיר הרבה אנשים שיכולים לספר על כלים אלה ממקור ראשון.

 

חחחחח הלכתה רחוק, בשביל לנהוג בכלי הזה אתה זקוק לרשיון מעל 15 בלבד! ולעבוד על המנוף, זה סיפור אחר. אתה צריך רשיון מנוף.

ותתפלא מסתובבים על הכביש הרבה כלים כאלו,יותר קטנים יותר גדולים . עושים עליו הדכה בארץ אם הזמן אתה לומד את הכלי.


×
×
  • תוכן חדש...