Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

היום נתתי גיחה לירושלים בסביבות השעה 5 בערב ולפני כן תדלקתי ב150 ש''ח שזה נתן לי קצת יותר מחצי מיכל או משהו באזור, איפסתי את המונה קילומטרים ואחרי החזרה הבית נגמר לי כמעט כל מה שתדלקתי ועברתי סך הכל 167 קילומטר שרובן המכריע היה דרך מהירה בכביש 1, וגם יש לי תחושה כאילו יש ירידה בביצועי המנוע, אולי זה פסיכולוגי אבל אני מרגיש משהו כזה.

יש לציין שאמנם לחצתי קצת אבל רוב הנסיעה הייתה על 100 עד 120, אמנם עם הדוד המרעיש הזה שמורכב לי קשה להאזין למנוע אבל הצלחתי לשמוע מן רעש מוזר מהגיר או מהמנוע, יותר נראה לי מהגיר כי כשאני מוציא לסרק הרעש נעלם וגם שאני לוחץ על הגז הרעש נעלם, רק בזמן שאני בהילוך כלשהו יש את הרעש הזה כאילו משהו משתפשף במשהו, יש לציין שהחלפתי לפני חודשיים שמן גיר לסינטטי מלא ואטמו לי מחדש את מכסה ההילוך החמישי כי הייתה נזילת שמן משם.

הקלאץ' עבר בקושי 25 אלף קילומטר, יש למישהו כיוון מה יכול להיות הרעש המדאיג הזה?

אבל מה שהכי הלחיץ אותי זה שדרך חזרה מירושלים בירידות חום המנוע ירד לרבע ורק בסוף הירידות אחרי רבע שעה החום התייצב חזרה על חצי, יש סיבה לדאגה או שצריך להתחיל לחשוד בטרמוסטט?

יש לציין שהיה אוויר מאוד קר ואולי זה גורם משפיע על יציבות החום.

ובקשר לדלק אני חשבתי לעשות ניקוי לאינג'קטורים ולמזרקים.

זרקו כיוונים וסליחה על החפירה

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
ערב טוב!

היום נתתי גיחה לירושלים בסביבות השעה 5 בערב ולפני כן תדלקתי ב150 ש''ח שזה נתן לי קצת יותר מחצי מיכל או משהו באזור, איפסתי את המונה קילומטרים ואחרי החזרה הבית נגמר לי כמעט כל מה שתדלקתי ועברתי סך הכל 167 קילומטר שרובן המכריע היה דרך מהירה בכביש 1, וגם יש לי תחושה כאילו יש ירידה בביצועי המנוע, אולי זה פסיכולוגי אבל אני מרגיש משהו כזה.

יש לציין שאמנם לחצתי קצת אבל רוב הנסיעה הייתה על 100 עד 120, אמנם עם הדוד המרעיש הזה שמורכב לי קשה להאזין למנוע אבל הצלחתי לשמוע מן רעש מוזר מהגיר או מהמנוע, יותר נראה לי מהגיר כי כשאני מוציא לסרק הרעש נעלם וגם שאני לוחץ על הגז הרעש נעלם, רק בזמן שאני בהילוך כלשהו יש את הרעש הזה כאילו משהו משתפשף במשהו, יש לציין שהחלפתי לפני חודשיים שמן גיר לסינטטי מלא ואטמו לי מחדש את מכסה ההילוך החמישי כי הייתה נזילת שמן משם.

הקלאץ' עבר בקושי 25 אלף קילומטר, יש למישהו כיוון מה יכול להיות הרעש המדאיג הזה?

אבל מה שהכי הלחיץ אותי זה שדרך חזרה מירושלים בירידות חום המנוע ירד לרבע ורק בסוף הירידות אחרי רבע שעה החום התייצב חזרה על חצי, יש סיבה לדאגה או שצריך להתחיל לחשוד בטרמוסטט?

יש לציין שהיה אוויר מאוד קר ואולי זה גורם משפיע על יציבות החום.

ובקשר לדלק אני חשבתי לעשות ניקוי לאינג'קטורים ולמזרקים.

זרקו כיוונים וסליחה על החפירה

 

 

אהלן, אני מתעניין בפונטו HGT 2002.

אוכל לקבל קצת פרטים על האוטו בבקשה?

היתה אלפא 147 2002 ידנית (120כ"ס)

מצאתי בראבו 2009, והפכתי אותה לאבארת'

פורסם

תרמוסטט לא תקין יכול בהחלט להוביל לצריכת דלק מוגברת. כדי לדעת בדיוק מהי צריכת הדלק שלך, אתה תצטרך לעשות בדיקה קצת יותר מעמיקה מחישוב של כמה כסף שילמת עבור הדלק ולאיזה מרחק הוא הספיק לך. בלי קשר, טפל בטמפ' הנמוכה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תידלקת 20 ליטר

נסעת 170 קמ

צריכה ממוצעת של כ 8 קמ לליטר

אם לוחצים, אני משוכנע שהאוטו מסוגל להגיע לשם.

בכל מקרה, חום המנוע לא תקין. מנוע שעובד על טמפ קרה, יזלול יותר דלק (ויסע יותר חזק)

פורסם

אמנם עברו כמה חודשים מאז, אבל בכל אופן החלפתי כבר תרמוסטט כולל הבית, עדיין החום מנוע בדרכים מהירות וכשקר בחוץ יורד מתחת לחצי.

יום עבודה שלי מתחיל בסביבות 6 בבוקר, ככה שכל הזמן שאני יוצא לדרך יש קור אימים בחוץ, אני גר 10 דקות נסיעה ממקום העבודה שלי, בתחום הזמן הזה המחוג עולה ממש מעט מהמינימום ובשעות חמות יותר כמו בצהריים המנוע מתחמם הרבה הרבה יותר מהר.

יצא שהחלפתי תרמוסטט לשווא למרות שבמוסך אמרו לי שהנוכחי תקין לחלוטין, זהו חלק מאוד יקר עולה כ750 ש''ח לא כולל עבודה.

מבדיקה שעשיתי עם רכבים זהים נאמר לי שגם אצלם אותו הסיפור, כנראה ככה זה הרכב, אפשר לקרוא לזה מחלה אם תרצו.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מתעלק , טרמוסטט לא תקין גורם לביזבוז דרסטי בדלק או עיניין שולי ?

 

כי אני נוסע כבר הרבה זמן עם טרמוסטט שלא הכי מתפקד לי בחורף (בקיץ הוא עובד חלק אף פעם לא מתחמם) קשה לו להגיע ל90 מעלות ומתי שממש קר אני יכול לשכוח מהגיע בנסיעה רגועה ל90 מעלות

פורסם
מתעלק , טרמוסטט לא תקין גורם לביזבוז דרסטי בדלק או עיניין שולי ?

 

כי אני נוסע כבר הרבה זמן עם טרמוסטט שלא הכי מתפקד לי בחורף (בקיץ הוא עובד חלק אף פעם לא מתחמם) קשה לו להגיע ל90 מעלות ומתי שממש קר אני יכול לשכוח מהגיע בנסיעה רגועה ל90 מעלות

 

כן המנוע לא מגיעה לטמפרטורת עבודה שלו שורף יותר דלק וגם נזק למנוע

פורסם

שלחתי לך בה''פ מספר חשבון להפקיד בו עמלת התעלקות:wink:

 

עריכה:

סוף סוף הצלחתי לפענח את הכינוי שלך, סמאלארס יעני ערס קטן, פשש איזה מגניב אני.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...