Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מעבירים את הזמן בפקקים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת שמתי לב שבשנה האחרונה מצב הפקקים במרכז הפך להיות לפחות פי 2 קשה יותר, הפקקים איטיים יותר מאסיביים יותר ומבחינת זמן שהפקק נמצא במקום משמעותית ארוכים יותר..

יש נתונים סטסיטיים כאלו ואחרים שמצביעים על עלייה כלשהיא במספר הרכבים במרכז? או שזה הדימיון הפורה שלי לחלוטין?

 

לדעתי זה פונקציה של המצב הכלכלי. ככל שיותר אנשים עובדים \ לאנשים יש יותר כסף \ אנשים מרגישים שהמצב הכלכלי יותר טוב - כך הפקקים נהיים יותר חמורים. המצב הכלכלי יותר טוב השנה מאשר בשנה שעברה - אז הפקקים גרועים יותר.

 

בנוסף, מאז שעון החורף המצב נהיה עוד יותר רע.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא פלא שמצב הפקקים ככה, מחירי הביטוח לכלי רכב דו גלגלי עלו המון השנה , הרבה אנשים וגם אני ביינהם עברו פשוט למכונית זו כבר סיבה

לעלייה של כמה אחוזים לפחות שלא נדבר על כמויות הענק של רכבי הליסינג שכל שנה נכנסות לארץ ככה שאין פלא.

פורסם
אני אישית בודק את אם כול הפנסים הקדמיים עובדים על ידי החזרת אור מהרכב מלפני.

 

אחרי שאני מסיים עם זה ומסיים לנקות עוד פעם את משקפי השמש, אני שם מוזיקה עם קצב מגניב ומתחיל לתופף על כל מה שבא ליד. (אי אפשר להפסיק להיות מתופף)

העץ ריח זה אחלה מצילה, הידית הילוכים זה ה"פלור". בקיצור לא משעמם :wink:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
האמת שמתי לב שבשנה האחרונה מצב הפקקים במרכז הפך להיות לפחות פי 2 קשה יותר, הפקקים איטיים יותר מאסיביים יותר ומבחינת זמן שהפקק נמצא במקום משמעותית ארוכים יותר..

יש נתונים סטסיטיים כאלו ואחרים שמצביעים על עלייה כלשהיא במספר הרכבים במרכז? או שזה הדימיון הפורה שלי לחלוטין?

 

אבי.

 

אכן כן. אם לפני שנתיים הייתי בורח מעבודה מוקדם, נניח בשעה 13.00 - כביש 4 היה פנוי לגמרי ממורשה ועד למסובים. כיום בשעה הנ"ל הפקק מתחיל בגשר ז'בוטינסקי וממשיך עד קוקה-קולה. פעם כאשר הייתי מגיע בשעה 15.00 הייתה איזו האטה בתנוע ליד קוקה-קולה וזו. כיום המצב בכי רע. לעיטים אף קורה שפשוט לא ניתן להיכנס לכביש 4 בצומת מורשה עצמו :shock: ללא הפרעה לתנוע וצריך להמתין מספר רמזורים עד להזדמנות. והלה התנוע עומדת.

 

הסיבה מאוד פשוטה: הבנייה המסיבית בכל האיזור: פ"ת וכו' ללא התאמת התשתיות. כך שהקולפס התחבורתי רק ילך ויחריף. התמונה קשה בהרבה (למזלי אינני שותף בה) בכיוון ההפוך. מדי בוקר אני רואה בתדהמה את התנוע בכביש 5 מקסם ועד ת"א עומדת והנהגים יורדים לשדות. הנושא של תיכנון הבנייה בארץ כ"כ רקוב מושחת, פשוט אין מילים.

פורסם

יש מישהו שנוהג פה בזמן הפקקים?

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

אני מסכים שיש פה בהחלט צירוף של אלמנטים רבים כמו בנייה מאסיבית באיזור המרכז, בצירוף כך שהמון חברות קמות באיזור תל אביב והסביבה מטעמיי נוחות בלבד מה שגורם להצטברות גבוהה יותר של רכבים בשעות מסויימות על הכביש.

 

אני אישית מאוד מודאג מהמצב, הRAMP UP בפקקים שעברנו לדעתי בשנים האחרונות הוא נוראי, ואם נמשיך בקצב הזה לדעתי ב5 שנים הקרובות קרוב לוודאי שיהיה יותר מהיר ללכת ברגל מפ"ת לרמת החייל לצורך הדוגמא.

 

אבי.

פורסם

מדינת ישראל מאוד אוהבת לקחת כסף (מיסי בנייה למשל) וממש שונאת להחזיר - למשל להשקיע בתשתיות, כך שזו זו התוצאה המתבקשת.

ואיכות החיים? אולי זו של העשירון העליון עוד מעניינת מישהו. וכל השאר - שילכו לכלבים. כך למשל נתיבי הטיסות הליליות נבחרות בקפידה כך שיעברו מעל ראשם של האוכלוסיות החלשות והעיר כמו לוד למשל זו השק החבטות התמידי, וזה מאוד לא מקרי ומאוד אופייני. והתוצאה? מי בכלל חושב על מחר שלא לדבר על מחרתיים.

פורסם

אם כולם מדברים על מוסיקה בפקקים.

יש למישהו המלצות לדיסקים טובים ? [עדיף לועזית].

אני די תקוע עם הקלאסיקות [לד זפלין ,פינק פלויד].

אשמח לרענן את המלאי.

 

תודה מראש .

טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אם כולם מדברים על מוסיקה בפקקים.

יש למישהו המלצות לדיסקים טובים ? [עדיף לועזית].

אני די תקוע עם הקלאסיקות [לד זפלין ,פינק פלויד].

אשמח לרענן את המלאי.

 

תודה מראש .

טל.

 

קח משהו שיטלטל לך את החיים

קליפ בהופעה חיה

 

זמר אוקראיני

כנר רוסי

אקורדיוניסט רוסי

באסיסט אתיופי

מתופף ישראלי (אורן קפלן - תופף עם ברי סחרוף)

זמרות רקע סיניות

ראפר מקסיקני

ומפיק ישראלי - רע מוכיח (עוד פעם ברי סחרוף).

 

 

עריכה -

עכשיו ראיתי שיש לזה מיליון צפיות. לא מפתיע אותי כלל. בהופעה שלהם בארץ היו 5000 איש מכל שכבות האוכלוסייה - יש להם קסם שנוגע בכל חובב מוזיקה.

 

הנה עוד קטע בהופעה חיה, גם שיר מעולה שלהם.

פורסם

אהבתי את החולצה של הסולן :shock:

 

מה לעזאזל הוא לובש בתור חולצה?

מכנסים \ צעיף ???

 

אבל כן אהבתי את זמרות הליווי :oops:

 

למי שכתב על לימוד שפות אתה יכול להמליץ על שם הדיסק ?

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אני כבר מזמן השלמתי עם מצב התנועה בשעות העומס, לא ממהר, לא חותך ולא מתעצבן.

 

שומע רדיו. זה פחות היותר הערוץ היחיד שמחבר אותי עם מה שמתרחש בעולם.

 

זה גם פחות או יותר מה שאני עושה. פשוט משנה פאזה ונכנס למצב שמישהו אחר היה מגדיר בתור מדיטציה (לא אני), לפעמים אפילו בלי מוסיקה ברקע. פעם הייתי מתחרפן מהפקקים בדרך לעבודה, אבל לאט למדתי איכשהו להסתגל ולהרגיע את ההיפר. רק ככה אני יכולתי כנראה לשרוד את זה... בימים שבכל זאת אני חסר מנוחה, וזה בד"כ קשור לחיים אישיים או שלא ישנתי טוב בלילה, אני שם משהו מאוסף הדיסקים הישן והטוב שלי ומזייף איתו בפול ווליום.

 

בקשה אישית ממני- מה שלא תחליט לעשות, אל תנצל את הזמן לקרוא עיתון! לחבר'ה על הכביש שמנצלים את הפקק כדי להתעדכן בחדשות אין אלוהים מבחינת כמה שזה מאט להם את התגובות כשסוף סוף יש תזוזה :evil:

פורסם
הפקק מתחיל בגשר ז'בוטינסקי וממשיך עד קוקה-קולה.

הסיבה מאוד פשוטה: הבנייה המסיבית בכל האיזור: פ"ת וכו' ללא התאמת התשתיות.

 

לא רק בניה מאסיבית וגידול של אוכלוסיה גרם לכל הפקקים.

התשתית הלקויה של כביש 4 לדרום, הכניסה/יציאה מבני ברק גורמת לעומסי התנועה במקום.

תחנות אוטובוס הממוקמות על הכביש הראשי על נתיב האצה ביציאה מהעיר בני ברק.

תחנת דלק שהיציאה ממנה קשה מאוד וההשתלבות בתנועה כמעט בלתי אפשרית.

 

כיום כל תחנת דלק שנבנת אינה מוצבת על כביש ראשי התכנון והבניה שלה מונעות ליקויים מסוג זה בעתיד.

אפשר לקחת לדוגמא את התחנה המוכרת שנמצאת על כביש החוף בקפה בונו, התחנה נמצאת כ 100 מטר בתוך השטח והיציאה ממנה קלה ויש נתיב האצה שמאפשר זאת בקלות.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כביש 4 ככול הידוע לי נבנה עוד ע"י הבריטים. והמדינה מעדיפה לפזר מיליארדים על פרויקטים מגלומניים והכושלים מראש, שלא יוצא מהם כלום לאוכלוסיה (ואת מה שיוצא למקורבי השלטון הרי קבע מבקר המדינה, כגון הרכבות הקלות הדמיוניות, המנהרות לי-ם המסתוריות וכדומה). ואז לטיפל במפגע כגון כביש 4 לא נשאר תקציב, או שהסבל של פשוטי העם פשוט לא מזיז. בדיוק ע"פ אותו הגיון המדינה מעדיפה שהמטוסים ימררו את חייהם של כ-30,000 נפש בגני אביב אך בשום פנים לא יתרידו את מנוחתם של 300 עשירי המושבים הסמוכים.


×
×
  • תוכן חדש...