Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מעבירים את הזמן בפקקים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין את האנשים האלה שצריכים כל יום לחכות שעה/ שעתיים בפקקים,

תזרקו את הפחית ותעברו לקטנוע למען השם!

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין את האנשים האלה שצריכים כל יום לחכות שעה/ שעתיים בפקקים,

תזרקו את הפחית ותעברו לקטנוע למען השם!

 

תשמע,לא כולם יכולים להרשות לעצמם ביטוח כל כך יקר.אמנם עלויות הדלק זולות,אך אני לא חושב שזה מצדיק את הפגיעה בבטיחות האישית.

אני אישית חשבתי לעבור לקטנוע,עד שקראתי כמה רוכבי דו גלגלי פגיעים במקרה של תאונה.

אבל זה עוד בקטנה..נכנסתי לשיעור במכללה שאני לומד בה וראיתי את אחד הסטודנטים עם תחבושת מכוערת על המצח וצלקת.שאלתי אותו מה קרה.תשובתו-החלקתי מהקטנוע.

 

עדיף לי לחכות שעתיים בפקק (במקרה הרע) מאשר לגמור בחדר מיון (במקרה היותר רע).

פורסם

מאזין לרדיו/דיסק ונהנה מהמיזוג.

 

עכשיו נתתם לי עצה מועילה - ללמוד גרמנית בפקקים.... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כבר קרה לי כמה פעמים שעשיתי אחורה פנה וחזרתי הביתה.

אם אין ברירה ואני צריך להגיע בבוקר לתל-אביב אז אני לוקח שעה וחצי ונוסע רגוע כמו תנין.

הפקקים גרמים לי לעצבים מיותרים.

פורסם

האמת שלפני כמה ימים הייתי בפקק של שעה ורבע לערך על כביש 42 מאשדוד לגדרה פשוט שמתי פרקינג התחלתי לקרוא עיתון, ועל הדרך לנסות לאתר נהגות צעירות ויפות לחתוך אותם לגרד להם קצת תאוטו ולהחליף פרטים ;)

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

כל בוקר וכל כרב לוקח לי חצה שעה לעבור 8 ק"מ בדרך לעבודה.

א. זה המצב ולכן אתה נערך לכך פסיכולוגית ולא ממש מתעצבן

ב. שומע מוזיקה ומסתכל על המתעצבנים ברכבים לידי

ג. מקלל את הנדחפים ואת המעכבים.

 

לא לכל אחד מתאים קטנוע, לי אישית ישנה בעיה עם הג'ל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אז מה היה לנו כאן?

 

-לימוד שפה

-אכילה

-שתייה

-מוסיקה

-מזגן

-רדיו

-טלוויזייה

-הרבה עצבים, ןהרבה זמן אבוד...

 

אני עובר לקטנוע!!!:idea:

פורסם

לא לכל אחד מתאים קטנוע, לי אישית ישנה בעיה עם הג'ל.

עידן

 

+1

יש אנשים שיש להם משפחות, והקטנוע אינו כלי אטרקטיבי ואין באפשרותם להחזיק שני כלי רכב.

עלויות.

ביטוח.

גשם/שמש תנאי מזג אויר.

סיכון גדול יותר.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
+1

יש אנשים שיש להם משפחות, והקטנוע אינו כלי אטרקטיבי ואין באפשרותם להחזיק שני כלי רכב.

עלויות.

ביטוח.

גשם/שמש תנאי מזג אויר.

סיכון גדול יותר.

 

 

 

ל'

 

להחזיק קטנוע בנוסף למי שבאמת משתמש כבד בעיר כדאי יותר מאשר ללא קטנוע.

וזה בדוק.

פורסם
לי יש שאלה אחרת לחלוטין למשתתפי השרשור.

מי מממן את הזמן המבוזבז שלכם.

 

 

זמן זה בחינם...

 

ואני מוכן לשלם ביטוח לקטנוע גם אם יעלה 10000 ש"ח בשביל להיות כול יום עוד שעה שעתיים עם המשפחה!

פורסם

אני שוקל בכובד ראש אופניים חשמליות כי אין על זה ביטוח. יש לי כרגע לרשותי שני רכבים בנוסף לזה של אשתי. להחזיק גם קטנוע נראה לי קצת בעייתי מבחינת מראית עין וגם תקציבית. 

עוד לא החלטתי מה עדיף. קורקינט או אופניים.

פורסם

האמת שמתי לב שבשנה האחרונה מצב הפקקים במרכז הפך להיות לפחות פי 2 קשה יותר, הפקקים איטיים יותר מאסיביים יותר ומבחינת זמן שהפקק נמצא במקום משמעותית ארוכים יותר..

יש נתונים סטסיטיים כאלו ואחרים שמצביעים על עלייה כלשהיא במספר הרכבים במרכז? או שזה הדימיון הפורה שלי לחלוטין?

 

אבי.

פורסם

דבר ראשון שאני עושה שאני מגיע לפקק, זה להוציא את הדיסק hardstyle לפני שאני יורה בHU,ושם דיסק של ColdPlay.

דבר שני:מכבה מזגן,פותח חלון ומדליק סיגריה ועוד אחת ועוד אחת...

בשיפוצים...


×
×
  • תוכן חדש...