Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מעבירים את הזמן בפקקים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש משהו כזה של פסיכומטרי?של המילים?

 

אין לי מושג באיזה מכון אתה לומד, או האם אתה לומד עצמאית. בכל מקרה - במכון בו אני למדתי, היו קבצי mp3 של המילים בלומדה באתר, ופשוט צרבתי אותם על דיסק. אני אישית לא התחברתי לשיטת הלימוד הזו ברכב. היה לי יותר קל ללמוד דרך הלומדה באתר האינטרנט, אבל כל אחד בדרך הנוחה לו...

Xbox12341

פורסם

א. אני נוהג בצורה "זורמת" שומר על מרחק מסויים מהרכב שמלפני ומשתדל להתגלגל כמה שיותר מבלי ללחוץ על הברקס או להאיץ בפראות [בד"כ זה ממש כיף יש תחושה שאתה נוסע כל הזמן ולא עומד]

מצד שני זה מאוד קשה ליישום בהתחלה האינסטנקט שלך ברגע שהרכב שמלפניך מאיץ הוא גם להאיץ.

מדי פעם נדחפים לפני אבל זה לא מזיז לי אני שומר על המרחק ועל ה"זרימה".

בד"כ עם מוזיקה ברקע + מזגן.

בפקקים ממש ממש ממש ארוכים ומייגעים אני מוציא את מקלות התופים ומתופף על ההגה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

משתדל במידת האפשר לא להתקע בפקקים. אני גר באיזור שאין ממש פקקים אמיתיים. אם עומדים באותו רמזור שניים שלושה רמזורים זה כבר פקק. :-P אפשר לומר שאני כפרניק. לכן כל נסיעה למרכז בשבילי סיוט.

 

אם כבר פקק, אז אני משתדל כמו talroze לשמור מרחק ולא להאיץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני פעם הייתי משתגע בפקקים.

היום אני מסתכל איך אנשים אחרים מוציאים קיטור מהאוזניים, מיואשים, מקללים...

זה די משעשע אותי ומעביר את הזמן יופי.

אם יש ילדים קטנים ברכב שליידי אנחנו עושים תחרות פרצופים :lol:.

 

שומר מרחק של 4-5 מכוניות מהרכב מלפנים כדי לא לבלום כל הזמן, בהתחלה מי שמאחורי נמצא בלחץ

אבל אחרי 10 דקות גם הוא נרגע ושומר ממני מרחק של 3-4 רכבים, בזמן שכולם במלחמה.

 

אהבתי לשמוע את התוכנית של שי ודרור ברדיו בזמנו ותמיד כשהייתה בדיחה מצחיקה במיוחד ראיתי שכל הנהגים

מסביבי צוחקים באותו זמן חחחח 8).

 

אם יש פקק ממש רציני אז אני נוקט בגישת "הידידה החופרת".

מתקשר למישהי חופרת במיוחד והיא יכולה לסדר אותי גם בנסיעה לאילת!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
שומר מרחק של 4-5 מכוניות מהרכב מלפנים כדי לא לבלום כל הזמן

 

איך זה הגיוני?

אם אתה שומר מרחק של 4-5 מכוניות אמורים להדחף לפניך לפחות 6-7 "לא פראיירים"

V5

פורסם

אני נוסע בימני בדר"כ, נדחפים מידי פעם ואז מתייאשים וחוזרים לשמאלי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

נמנע כמעט לחלוטין לעמוד בפקקים.

כל הסידורים על קטנוע ישן וטוב.

יציאה עם רכב רק בניגוד לתנועה.

תכנון נכון של שעות הפעילות וכדאיות היציאה ליעד.

פורסם

פעם בחמישי בערב נסעתי לחברים לראות מכבי והכביש היה חסום.

הכי טוב להתקע בפקק עם שקית גרעינים כשברדיו שומעים את המשחק:-D

חבל רק שלא היה לי מה לשתות - עד סוף הפקק התייבשתי מהגרעינים :cry:

פורסם

קרה לי פעם.

מזל שהמערכת שלי ברכב יודעת גם לקלוט טלויזיה. זה טוב למקרים של עמידה ממושכת ללא תנועה .

ראיתי פעם ככה רבע שלם של נבחרת ישראל בכדורסל :)

 

בנוגע לגרעינים באוטו... נו נו נו :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כיסא קצת אחורה, משענת קצת אחורה, מוזיקה/קשקשת ברדיו מוגברת, מזגן מכוון, סיגריה מגולגלת (טבק, תירגעו).

 

לפעמים אני שר לעצמי או סתם מדבר. ממציא מילים מטופשות על שירים קיימים, או כל מיני דיאלוגים מפגרים.

 

גם פרצופים לילדים זה מצחיק :).

 

בקיצור - כבר מזמן לא התעצבנתי בפקק, אם כי אני חייב להודות שאני לא זורם עם כל העדר בוקר וערב.

 

 

אהלן אוריאר, ירדת על ארבע :)? גם פה יש אוף, ת'יודע...

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי


×
×
  • תוכן חדש...