Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מעבירים את הזמן בפקקים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רואה ערוצי טלויזיה, ואם זה משעמם מכניס איזה דיסק DVD של אחד מהזמרים ליאור נרקיס, קובי פרץ, דודו אהרון, משה פרץ וכ'ו ונהנה לראות ולשמוע את המופע.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פקקי האילון נוראים בשעות הצהורים,בעיקר טלויזיה ברכב ושממש אין מה לראות קצת הופעות חיות, אייל גולן קובי פרץ,ואחיו משה:wink:

רדיו לא בא בחשבון בשעות הצהורים, אין כוח לבילבולי מוח של אליקו

נירן

פורסם

טלוויזיה ברכב זה לא קצת מסוכן?

שלא לדבר על לא חוקי... אבל זה עוד מילא, גם לאכול או לעשן בנהיגה זה לא חוקי אבל לא שמעתי עוד על מישהו שנקנס בגלל זה... אבל לראות טלוויזיה???:shock:

פורסם

פקקים? מה זה פקקים?

אה, זה המיליוני טורים האלה, של נרכבים, שבתוכם יש מלא אנשים שצועקים, כועסים, מחטטים באף, מקשיבים לרדיו, קוראים עיתון ובוכים לאלוהים, שהפקק כבר ישתחרר?

כי מאז שהתוודעתי לצמד המילים "סוזוקי ג'ימני" לפני כמה שנים, אני אפילו לא זוכר מה זה פקקים.

יש פקק? סוטים ימינה לחולות, ונותנים בגז עד לסוף הפקק.

כשצריך לפנות (נניח שמאלה), פשוט מבקשים יפה יפה מאחד מהנהגים שיעצור לגיסנו, יאפשר לו לעבור, ופונים שמאלה (לא לא נדחפים, לא לזה התכוונתי)

מאז הג'יפ שאצלי, יותר משלושת רבעי מהפקיים, אני כבר לא נתקע בהם.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אהבתי את השרשור הזה,

באמת מעניין מה אנשים אחרים עושים בפפקים אבל אף אחד לא עושה משהו מיוחד אני מעריך למרות שהקטע עם השפה נשמע לא רע,

אז ככה,

שומע מוזיקה, מקלל בערך כל איזה דקה כי יש איזה מניאק שמנסה להידחף, וגם אני מאלה שלמדו על בשרם את הנתיבים של הפקקים אז אני די בקיא במסלולים שאני נוסע בהם איפה שהתנועה בדרך כלל הכי זורמת,מדבר בפלאפון מנסה להעביר את הזמן אה ומקלל הרבה(כמובן לעצמי).

 

מתעצבן:מכל האנשים באוטובוסים שמסתכלים עליכם מהאוטובוס ואתם פתאום מרגישים אי נוחות מסויימת,מכל המחטטים באף למיניהם(רואים אותכם!)

בינינו אין הרבה מה מה לעשות בפקקים, הכי טוב נביא נהג צמוד נשב מאחורה נראה איזה סרט בלפטופ או למי שיש את המסכי די וי די באוטו (קטן,לא משהו).

פורסם
פקקים? מה זה פקקים?

אה, זה המיליוני טורים האלה, של נרכבים, שבתוכם יש מלא אנשים שצועקים, כועסים, מחטטים באף, מקשיבים לרדיו, קוראים עיתון ובוכים לאלוהים, שהפקק כבר ישתחרר?

כי מאז שהתוודעתי לצמד המילים "סוזוקי ג'ימני" לפני כמה שנים, אני אפילו לא זוכר מה זה פקקים.

יש פקק? סוטים ימינה לחולות, ונותנים בגז עד לסוף הפקק.

כשצריך לפנות (נניח שמאלה), פשוט מבקשים יפה יפה מאחד מהנהגים שיעצור לגיסנו, יאפשר לו לעבור, ופונים שמאלה (לא לא נדחפים, לא לזה התכוונתי)

מאז הג'יפ שאצלי, יותר משלושת רבעי מהפקיים, אני כבר לא נתקע בהם.

אין ספק שהג'ימיני אוכלת מעולה את השטחי העפר של איילון, כביש 1, וכביש 4.

מה גם, ב-206CC נכנסים יותר אנשים במושב האחורי מאשר בג'ימיני.

פורסם

אני אישית בודק את אם כול הפנסים הקדמיים עובדים על ידי החזרת אור מהרכב מלפני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
טלוויזיה ברכב זה לא קצת מסוכן?

שלא לדבר על לא חוקי... אבל זה עוד מילא, גם לאכול או לעשן בנהיגה זה לא חוקי אבל לא שמעתי עוד על מישהו שנקנס בגלל זה... אבל לראות טלוויזיה???:shock:

 

מסוכן? תלוי את מי אתה שואל, אם רואים טלוויזיה בזמן שאתה נוהג אז כן זה מסוכן אבל שאתה נמצא בפקק שאתה מתקדם כל כמה ס"מ אז זה באמת מעביר יופי את הזמן.

לגבי החוקי מי אמור לדעת שיש לך טלוויזיה באוטו? זה סה"כ מסך שיש בו הרבה פונקציות כמו GPS, DVD, וגם אפשרות לצפות ב-T.V ככה שלא יודעים שאתה צופה בטלוויזיה.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

לדעתי פקק זה מצב מאוד מסוכן, אולי לא להירג, אך לצאת עם נזקי רכוש. התעניינת יותר מדי בטלוויזיה - והנה כבר נכנסת באחד הנדחפים.

פורסם
להמתין בסבלנות, או לצאת מוקדם יותר.

 

ל'

לצאת מאוחר יותר. :)

 

ולמי שרואה טלוויזיה - יש לי חבר שזחל בפקק, הסתכל שניה על הכפתור של הווליום ברדיו כדי להגביר ומצא את עצמו בתוך תחת של וולבו. לוולבו שלום, לחבר שלי נפתחה כרית האויר פוצצה את השמשה הקידמית וסדקה לו עצם בשורש כף היד, 3000 ש"ח. וכל זה בזחילה של 10 קמ"ש, ועוד מעורב רק רדיו בעניין.

אז כן, לראות טלוויזיה בפקק זה עניין של סטטיסטיקה עד שתתנגש במישהו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אין ספק שהג'ימיני אוכלת מעולה את השטחי העפר של איילון, כביש 1, וכביש 4.

מה גם, ב-206CC נכנסים יותר אנשים במושב האחורי מאשר בג'ימיני.

ועוד לא ציינתי שברכב של העבודה, ישנו קוג'אק וכשיש מקרי חירום (לעולם לא משתמש בזה כשאין מקרי חירום) זה פותח המון פקקים.

 

מה שטוב בג'ימני, כמו שאמרת, "שטח העפר והחול" שיש מסביב למסלולים האלה, הוא בדיוק במימדי הג'ימני.

לא רק שזה חוקי ומותר, אפילו עצר אותי פעם שוטר בסוף הפקק, שעמד ממש בפנייה ימינה ואמר לי:

"מגניב הצעצוע שלך, אפילו אני בניידת שלי, לא יכול לנסוע בה על השוליים או כמוך, על דרכי העפר שסביב."

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אני נוטה לא להתעצבן בפקקים (כי זה לא יעזור לי ממש) יש לי כמות עצומה של מוזיקה באוטו ככה שתמיד יש מה לשמוע כשהרדיו מתחיל לחפור (לפעמים אני אפילו מוצא את עצמי מחכה לפקק בייחוד אם יש לי דיסק חדש שאני רוצה לשמוע.)

 

בבוקר בדרך לאוני' אני מתייחס לפקק כחלק מהתארגנות שלי בבוקר שותה קפה שומע מוזיקה ואוכל ארוחת בוקר תוך כדי. אחרי ארוחת בוקר אני חוזר קצת על מילים בפרסית בע"פ או אם זה לפני מבחן חוזר על החומר בראש. במצבים שכבר לא בא לי ללמוד אני מתחיל לחקור את האנשים מסביבי וממציא עליהם כל מיני סיפורים (לאן הם נוסעים מה הם עשו בבוקר לפני שיצאו וכד').

פורסם
(לפעמים אני אפילו מוצא את עצמי מחכה לפקק בייחוד אם יש לי דיסק חדש שאני רוצה לשמוע.)

.

 

אני לא רציתי לאמר את זה... אבל אם הכנתי דיסק טוב מבעוד מועד, אני ממש לא אתנגד לפקק, כי זו הופכת להיות שעת איכות בבוקר! ואם לא הכנתי דיסק, אז מתעצבנים!!

פורסם

אני מחבר את ה MP3 שלי לשקע ביאריס,ושם מוזיקה בווליום סביר.משתדל לשיר, מי שלא אוהב את הזיופים שיסגור את החלון :twisted:

 

אם ממש משעמם-פותח חלון,מכבה מזגן (אם מזג האויר בחוץ לא חם מדי),מציץ החוצה וסופר את מספר הישראלים המכוערים שנדחפים,מקללים,צועקים,ובעיקר עושים קולות של קרנפים בשביל 5 דקות פחות בהמתנה בפקק.:lol:


×
×
  • תוכן חדש...