Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוגג שנה מאז השחרור ונפל הפור על למידת צילום מקצועי.

 

ואז עלתה במוחי שאלה: כיצד מתבצע השימוש בבפקדון המגיע לי לטובת הלימודים? :oops:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפי מה שזכור לי מהקורס משתחררים: מה שאתה צריך לעשות זה לקחת הצעת מחיר לקורס בו אתה מעוניין מהמוסד הלימודי.

עם ההצעה הזו אתה מגיע לאחד הבנקים, שם הם יפקידו לך צ'ק לטובת המוסד הלימודי ע"ח הפיקדון האישי שלך.

 

הוראות מדוייקות יותר אפשר למצוא בהקרן והיחידה להכוונת חיילים משוררים של משרד הביטחון.

פורסם

לא צריך הוראות מדוייקות יותר, סיכמת את זה קצר וקולע.

 

אתה ניגד למוסד לימודים ומקבל מהנציג/ה טופס עם הצעת מחיר לעלות תוכנית הלימודים. לאחר מכן, אתה ניגש לבנקאי שלך והוא מוציא לך צ'ק בנקאי, איתו אתה חוזר לנציג ממוסד הלימודים וסוגר עניין.

 

בהצלחה :).

פורסם

כל מה שעליך לעשות זה להירשם ללימודים ולקבל שובר תשלום ממקום הלימודים, עם השובר אתה מגיע לבנק פועלים או לאומי בלבד (החל מה 1 לאוקטובר רק הם מטפלים בחיילים משוחררים) והם מנפיקים לך שיק בנקאי לפקודת בית הספר שאליו נרשמת.

כדאי לבחור סניף קרוב לאזור מגוריך מכיוון שאינך יכול לשנות סניף לביצוע פעולות בחשבון הפקדון.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אם זכרוני אינו בוגד בי, מותר לך לפרוע את החוב רק בסניף אחד בלבד.

אם בתחילת שנה א' הוצאת X ש"ח מהפיקדון, בתחילת שנה ב' תוכל להוציא רק מהסניף שכבר הוצאת בו.

 

איחלתי לסטודנט בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

דרך אגב,חייב תעודת זהות!

 

פעם אחרונה שהייתי בבנק(חודש וקצת..) בא חייל משוחרר,אזרח איך שיקראו לו,למשוך כספי פיקדון,הפקידה או איך שיקראו לה

 

לא הייתה מוכנה להתחיל את התהליך ללא ת.ז. כי בלה בלה בלה.

 

:idea:  

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

רק עוד משהו קטן,

אתה צריך אישור של המל"ג (מועצה להשכלה גבוהה) / משרד התמ"ת שאומר

שהמקום שבו אתה מתעתד ללמוד, מוכר וניתן לפדות את הפיקדון כתשלום בעבור הלימודים.

בד"כ המוסדות מחזיקים אישור כזה אצלם.

לאחר שיש בידך את האישור מהמקום שבו אתה מתעתד ללמוד, בצירוף של שובר

התשלום, אתה יכול לגשת לבנק ולשלם את השובר מהפיקדון.

 

בהצלחה.

פורסם

כל מוסד סביר מביא למועמד את כל הניירת הנחוצה כדי להציג בבנק.

סה"כ זו אחת הפרוצדורות היותר פשוטות שקיימות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אוראל,

 

אני ממליץ לך לפנות ליחידה להכוונת חיילים משוחררים הקרובה לביתך.

 

לי הם עזרו מאוד בהרבה שאלות שהיו לי ובהכוונה מקצועית.

 

יש הרבה זכויות שלא תמיד מספרים.

 

בהצלחה!

 

איתמר.

×
×
  • תוכן חדש...