Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברשותי יונדאי אלנטרה 1600 אוטומט מודל 2005.

 

על השעון 51K ק"מ, עברה טיפול לפי הספר ב-45K במוסך מורשה.

באוגוסט עברה טסט ללא בעיות.

בערך בספטמבר התחלתי להרגיש שהאוטו "כבד" יותר, קשה לו להאיץ (נכון, זה יונדאי ולא פרארי אבל עדיין...).

בשבועיים האחרונים זה קצת החמיר ובבוקר כשהאוטו קר הוא משתנק בהתנעה ורק לחיצה קלה על דוושת הגז

גורמת למנוע להתחיל לעבוד חלק.

 

יש לציין שהטורים יציבים ואין תנודות, להרגשתי ההילוכים קצת מושכים יותר לפני חילוף אבל אני לא בטוח בכך.

כשהאוטו "חם" אז אין בעיה בהתנעה אבל עדיין מרגישים כבדות לא שגרתית.

 

בעיה נוספת שאינני יודע אם קשורה ויכולה להשליך על סחיבה אבל נמשכת כמה חודשים, היא המזגן שמקרר מצויין אבל ספיקת

האוויר נחלשה.

 

אודה לעצות ואכוונה למקור הבעיה והאם זו תקלת אצבע (למשל ניקוי פילטר, חיישן, מגעים וכו') או שאין מנוס ויש לגשת למוסך.

 

בברכה,

אבי

פורסם

1. מה הקשר בין טסט לבין הסחיבה של הרכב? :?

2. טיפולים לפי הספר?! רכבך בן 5-6 שנים, הטיפול הנכון לביצוע צ"ל לפי זמן ולא לפי שנתון(טיפול 75K או 90K) ולא טיפול 45K שהינו טיפול לרכב בן 3 שנים.

 

לגבי מהות התקלה, משתנים רבים יכולים להיות(הצתה, דלק, חיישנים, תזמון). התחברות לסורק תקלות במוסך יתן את הכיוון הרצוי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לחברים שענו ויעצו.

 

אכן לקחתי את הרכב למוסך מורשה שם נבדק ע"י חשמלאי וגם חיברו סורק.

לצערי לא נמצא דבר ונראה כי הכל תקין.

 

למרות זאת ההתנעה הראשונה בבוקר אמנם מהירה ורגילה אך המנוע משתעל קצת ועושה קולות של נחנק

(דומה לרכב יש שקולות כאלה רמזו על צורך בהפעלת משנק) , ורק לאחר לחיצה שתיים על דוושת הגז המנוע משתחרר.

 

אם למישהו יש רעיון - אשמח לשמוע,

 

תודה מראש לטורחים לקרוא ולענות.

פורסם

ראשית יש לבדוק אם מסנן הדלק אינו סתום ולהחליפו (אם יש מסנן דלק בר החלפה).

אם זה תקין אז צריך לבדוק את לחץ משאבת הדלק ואת ספיקתה.

אם גם כל מע' הדלק תקינה אז צריך לבדוק אם רצועת התזמון (טיימינג) במקומה ולא קפצה ממקומה.

המוסך שהיית בו רק ביצע סריקה ע"י סורק אבחון וזה בכלל לא מספיק.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...