Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי בפיאט פונטו פירקתי את הגיר והרכבתי גיר זמני עד לשיפוצו.

הגיר המפורק טוב ז"א גלגלי שיניים לא ניראים אכולים.

הבעייה היא במיסבים שהיו קצת מרעישים ואני רוצה להחליפם .

הבעייה בתוך ההוזינג בתי המיסבים שניראים קצת משופשפים ואין אפשרות להחליף את הטבעות.

האם עליי לחרוט ולהכניס טבעות ולהתאים מיסבים אוורסייז או שהמיסבים החדשים יכנסו עדיין בלחץ ולא תהייה בעייה.

כמו כן אודה למי שיוכל להשאיל לי אפציר להוצאת המיסבים

אודה לתשובתכם.

IMG_1453.jpg

IMG_1452.jpg

IMG_1448.jpg

פורסם

נכון הבעייה במיסב הישיר הקטן (תמונה מצורפת)

אך רציתי להתייחס לבית המיסב ששחוק האם הוא עדיין תיקני (צצו"ב תמונה)

פורסם

לא קריטי בכלל! אבל אם אתה מודאג אתה יכול למרוח על המיסבים לוקטייט קפות מייסבים כדי שהם ינעלו במקום, אני לא הייתי עושה עם זה כלום.

בכל מקרה, תחליף את כל המיסבים והסינכורנים לחדשים.

 

הגיר הזה כבר פורק בעבר, אתה יודע למה?

פורסם

לפני 10 שנים פורק הגיר במסגרת אחריות נקנה מהשכרה .

הוחלפו הסיכרונים היו דפוקים ובהחלפות הילוכים היו חורקים.

רעיון טוב לוקטייט לא חשבתי על זה .

האם יחזיק המיסב טוב עם לוקטייט בתוך בית המיסב

פורסם

קצת קשה עם התמונות הקטנות אבל השחיקה הקלה בקייסים ממש טיפוסיות ואינה מעידה על בלאי או פגם.

כדי להיות בטוח, קח מיסב חדש ושם בתוך הקדח, הוא אמור להיות רופף מעט מאוד וזה תקין.

×
×
  • תוכן חדש...