Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בליסינג תפעולי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום הנכבדים,

 

ברצוני לקחת רכב בליסינג תפעולי בקרוב ואני מתלבט.

מצד אחד, יש את היונדאי i20 שהוא, לפי ביקורות, רכב בטיחותי ואמין אבל טיפה קטן, מה שכן הוא חוסך לי משמעותית בכמה שזה יעלה לי וזה השיקול כרגע למה כן כדאי לקחת אותו (מעבר לזה שהוא נחשב מאוד בטיחותי).

מצד שני, חשבתי להתפנק עד הסוף ולקחת טויוטה קורולה חדשה או רנו פלואנס אבל זה יעלה יותר.

החיסכון הוא די משמעותי. 500 שקל נטו לחודש עבור היונדאי ופה השאלה אם כדאי ללכת עליה או לקחת משהו טוב יותר ולהשקיע את הכסף בטויוטה או רנו.

דלק, תיקונים וכו' לא מעניינים כי זה לא על חשבוני אז זה לא בשיקול.

 

אשמח לשמוע מאנשים עם ניסיון ביונדאי או ברכבים האחרים ומה דעתכם בעניין.

 

תודה וחג שמח.

DREW

פורסם

דרו שלום,

 

מה צרכיך ודרישותיך מהרכב?

 

כמה יסעו בו בדרך כלל, האם תא מטען חשוב לך, מה אופי הנסיעות (עירוני פקוק, ב"ע), יש ילדים בתמונה, אופי החניה במקומות אליהם תיסע וכדומה.

 

לגבי האופציות, לא הייתי משתמש במילה פינוק בהקשר של הרנו והטויוטה, ו-500 ש"ח נטו כל חודש זה צ'אנק רציני של כסף.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בדרך כלל נוסעים בו 2 עד שלושה.

תא המטען חשוב אבל לדעתי תא מטען של 295 ק"מ יספיקו (מה שיש ליונדאי).

אופי הנסיעות הוא בדרך כלל עירוני (לא הכי פקוק) ובערך פעם בשבוע נסיעה ב"ע.

יש לך היכרות עם היונדאי?

שאמרתי פינוק אני אומר את זה ביחס ליונדאי כי עדיין אלה רכבים קצת יותר טובים ואכן 500 שקל זה הרבה ולכן אני חושב ללכת על היונדאי...

 

 

דרו שלום,

 

מה צרכיך ודרישותיך מהרכב?

 

כמה יסעו בו בדרך כלל, האם תא מטען חשוב לך, מה אופי הנסיעות (עירוני פקוק, ב"ע), יש ילדים בתמונה, אופי החניה במקומות אליהם תיסע וכדומה.

 

לגבי האופציות, לא הייתי משתמש במילה פינוק בהקשר של הרנו והטויוטה, ו-500 ש"ח נטו כל חודש זה צ'אנק רציני של כסף.

פורסם

מה זה רכב יותר טוב? למי? באיזה אופן? כי יש יותר פח לשקל?

 

השאלה שלדעתי אתה צריך לשאול את עצמך היא "מה העסקה הטובה ביותר עבורי, במכלול הדברים".

 

נראה לי שהיונדאי תתאים לך וגם יהיה לך עוד 500 ש"ח לנטו, כל חודש. בעיני זה ווינר, אבל זו דעתי שלי.

 

בהצלחה וחג שמח

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...